|
|
Het is nu 04 maart 2026, 11:19
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Aangenaam, kersverse Bieper hier
| Auteur |
Bericht |
|
Dikodari
|
 Aangenaam, kersverse Bieper hier
Goedemiddag allemaal , even voorstellen,
Martijn, 38 jaar woonachtig in regio Goes.
Ik behoor sinds kort ook tot de biepers in zeeland. . De interesse die aanwezig was is aangewakkerd door collega's die al rondlopen in zeeland en zeeuws vlaanderen en nu ben ik ook voor de bijl.
Dus, op marktplaats een detector met 1 jaar garantie besteld , de Garret Ace 250 werd me aanbevolen als mooie starters detector. ( was nog even zenuwen , want wie weet wordt je wel bedonderd op marktplaats) , nu op zoek naar nog wat randbenodigdheden. Schep, biepertas en goede laarzen en.....toen was het rotweer hier, alles is nat dus nog even wachten en dat is best moeilijk als je graag aan de slag wil.
Ik loop graag samen met anderen, ook wat voor de gezelligheid en om ervaringen van elkaar te horen. Dus als er iemand uit de regio eens gaat lopen en niet alleen wil gaan hoor ik dat graag.
Groetjes, Martijn a.k.a. Dikodari
|
| 08 feb 2014, 18:02 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
 Re: Aangenaam, kersverse Bieper hier
Welkom! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 08 feb 2014, 18:12 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @Martijn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Dikodari schreef: Go Ik loop graag samen met anderen, ook wat voor de gezelligheid en om ervaringen van elkaar te horen. Dus als er iemand uit de regio eens gaat lopen en niet alleen wil gaan hoor ik dat graag. In Zeeland wonen genoeg zoekers,dus komt royaal goed Wens je veel  succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 08 feb 2014, 18:14 |
|
 |
|
Dikodari
|
Dat dacht ik ook he 
|
| 08 feb 2014, 18:16 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
 veel plezier hier gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 08 feb 2014, 18:19 |
|
 |
|
Hans1971
|
welkom hier, en doe gezellig mee met de rest 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 08 feb 2014, 19:35 |
|
 |
|
Bjornb
Geregistreerd: 04 feb 2014, 18:51 Berichten: 44 Woonplaats: België (aan zee)
|
Martijn
Welkom op het forum , een Garrett ace 250 is een zeer goed toestel voor te beginnen , Ik ben begonnen met de ace 150. (was ik zeer tevreden van) enkel voor op het natte zand kon ik er niet veel mee doen. maar voor duingebied ging het wel redelijk , toch een mooie zilveren ring mee gevonden. wens u verder veel plezier op het forum , (ben ook pas nieuw hier) en ik vind het een pracht van een forum waar je heel veel van kan leren , en je merkt van zelf dat je goed zal geholpen worden hier.
Bjorn
_________________ Groetend Bjorn Minelab Safari
|
| 09 feb 2014, 12:40 |
|
 |
|
Dikodari
|
Bedankt voor het welkom hier allemaal , Ga hier heel wat uurtjes doorbrengen vrees ik Groetjes
|
| 09 feb 2014, 21:22 |
|
 |
|
Angelo
Geregistreerd: 15 nov 2013, 23:18 Berichten: 1814 Woonplaats: S-Hertogenbosch
|
 op dit mooie forum laat maar zien wat je in huis hebt,  dus laat jou vondsten maar komen, 
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 11 feb 2014, 01:06 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Martijn. Succes
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 11 feb 2014, 21:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|