|
|
Het is nu 04 maart 2026, 13:50
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
WvdB
|
 Even voorstellen
Goedendag allemaal,
Ik ben Werner, ben 32 jaar oud, en kom uit Uddel. Ben altijd erg geïnteresseerd geweest in geschiedenis. Niet zozeer de objecten, maar de verhalen en de belevenis er achter.
Op met 10de heb ik me eerste metaaldetector gekocht en toen een paar jaar gezocht waarna het lange tijd stil was (school, studies, werk etc) Vorig jaar september heb ik weer een detector gekocht (White's Coin master) her en der een beetje gezocht, alleen wegens tijd gebrek nog niet actief. Sinds 2 weken wat meer tijd dus probeer zoveel mogelijk te zoeken. 1 of 2x per week ga ik er op uit samen met iemand anders of alleen.
Hoop dat ik mijn kennis ook met jullie kan delen, en wens iedereen veel zoek succes
Grtz,
Werner
_________________ Zoekt, en gij zult vinden
|
| 02 mei 2014, 10:47 |
|
 |
|
btns
|
 Re: Even voorstellen
Hoi Werner, Welkom op het forum. We kijken uit naar je vondsten en je bijdragen. mvrgr,
|
| 02 mei 2014, 11:38 |
|
 |
|
Achnaron
|
 bij ons forum, heel veel succes met zoeken en verras ons maar met je vondsten.
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 02 mei 2014, 12:52 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Welkom! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 02 mei 2014, 14:21 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @Werner,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Wens je veel  succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 02 mei 2014, 21:24 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Werner.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 02 mei 2014, 21:35 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Werner, Jon, Welkom op dit forum!!!! We zijn zeer benieuwd naar jullie vondsten!! Vele groeten, en veel plezier hier, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 15 mei 2014, 08:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|