|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 09:40
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Sweetydarlin
|
 Hallo lieve mensen!
Hallo lieve mensen,
Mijn naam is Angela, 26 jaar en pas geleden begonnen met goud zoeken. Altijd al geïnteresseerd geweest in geologie, net als mijn vader. Ben dan ook met enige regelmaat in zuid-Limburg ergens in een groeve of waar er ook maar iets gevonden kan worden te vinden. Ik kom zelf uit Waspik (vlak bij de Efteling) maar ik zit in Noord-Limburg vlak langs de Maas op de camping (stacaravan). Laats in de Rijn al best wel wat goud gevonden (meer dan ik had verwacht) en nu zelf ergens een paar emmertjes gevuld en op de camping aan het pannen gegaan. Toch al 2 keer een pan gehad met toch echt een mini stukje goud erin. Over een paar weken ga ik naar Ierland op vakantie en ben dan ook van plan om mijn goudpan mee te nemen. Ik denk dat ik het virus te pakken heb...
Groetjes, Angela
|
| 13 aug 2014, 21:06 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 Re: Hallo lieve mensen!
Welkom angela op bodemvondstenwereld.nl Veel lees plezier. 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 13 aug 2014, 21:24 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Re: Hallo lieve mensen!
 op het forum Angela. Succes met het goudpannen.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 13 aug 2014, 21:39 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|