|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 10:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
AppleTosh
|
 Mezelf voorstellen...
Hallo allemaal,
Ik ben Sandra, woon in Brabant, ben 47 jaar en woon samen met mijn vriendin en heb geen kinderen. Sinds een paar maanden geleden ben ik met het detecteren begonnen, en dat doe ik nu bijna elke dag. Ik gebruik het meest de CTX 3030 van Minelab en voor onderwater de Excalibur II... Elke dag is het genieten van de natuur, de spanning van wat vind je nu weer en je komt heerlijk vermoeit weer thuis...
Voor mij is het een verslaving geworden mag ik rustig zeggen, maar dan wel een gezonde haha...
Ik wens iedereen veel succes toe met het vinden van bijzondere vondsten (gisteren mijn eerste vuurkets gevonden, ben er super trots op). Geniet van deze super leuke hobby!
Groetjes, Sandra
|
| 23 aug 2014, 16:31 |
|
 |
|
dannyR
|
 Re: Mezelf voorstellen...
welkom op het forum sandra  en meteen in het water en op het land  maar je kunt beide prima doen met de ctx veel piepplezier toegewenst en laat al dat moois maar voorbij komen 
|
| 23 aug 2014, 16:39 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom Sandra, en plaats die vuurkets maar hoor Compleet worden ze niet vaak gevonden 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 23 aug 2014, 16:47 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom veel plezier
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|