|
|
Het is nu 04 maart 2026, 11:11
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|
Nieuwe hobby met de Teknetics eurotek pro!
| Auteur |
Bericht |
|
Dennis1984
|
 Nieuwe hobby met de Teknetics eurotek pro!
Hallo allemaal,
Even voorstellen, ik ben Dennis en ik kom uit het mooie oost Groningen. Ik heb sinds een paar dagen eindelijk een metaaldetector gekocht en dat is de Teknetics pro geworden! Ik ben helemaal nieuw in deze wereld maar ik zie er naar uit om wat mooie vondsten op te graven. Wel sta ik open voor alle informatie en of tips die jullie me kunnen geven. Ik ben nu 2 keer even op pad geweest voor een paar uurtjes maar ik kwam er al gauw achter dat de nummering (onderscheid tussen metaal zilver en goud e.d) behoorlijk heen en weer schommelde. Ik heb gezocht op een strandje. Ik begon meteen te twijfelen of het apparaat wel zo accuraat is als dat de verkoper mij vertelde. Ook gaf het apparaat een paar keer de waarde van goud aan(54/57) maar toen kwam er een bv lege pak drinken tevoorschijn... Kan iemand mij vertellen of dat een kwestie is van wennen aan het apparaat of zijn er misschien andere oorzaken. Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!
Groeten Dennis
Laatst bijgewerkt door Dennis1984 op 31 jan 2015, 00:43, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 30 jan 2015, 21:01 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Nieuwe hobby met de Teknetics pro!