|
|
Het is nu 04 maart 2026, 16:31
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
NuttyGringo88
Geregistreerd: 08 apr 2015, 12:30 Berichten: 3 Woonplaats: Brabant
|
 Best wel nieuw
Hallo allemaal,
Mijn naam is Nicky kom uit Brabant en ben nieuw hier, heb vorig jaar een detector aangeschaft en sindsdien regelmatig als ik tijd hem overal en nergens te vinden.
Heb nog niet echt iets speciaals gevonden, en voel me op dit moment ook meer een ijzerboer die willekeurige akkers gratis en voorniets aan het cleanen is, maar ik hoop dat daar nog verandering in gaat komen.
PS ik heb een Garret Euro Ace en heb het gevoel dat hij niet echt diep gaat.. niet dieper als 5/15 cm.. Weet iemand of ik hier een betere schijf voor kan kopen of moet ik toch een andere detector aanschaffen?
Groeten NuttyGringo
_________________ Geloof in jezelf, de rest komt wel.
|
| 08 apr 2015, 14:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28577 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Best wel nieuw
hoi @Nicky,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je bodemvondstenwereld heb gevonden  , maar we zouden het op prijs stellen iets meer over je zelf en je hobby te vertellen, dat word zeer gewaardeerd hier . dat kun eventueel hier doen viewforum.php?f=565mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 08 apr 2015, 17:02 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Welkom Nicky op Bodemvondstenwereld en toon ons je vondsten als het beter gaat lukken.
Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 08 apr 2015, 17:15 |
|
 |
|
dannyR
|
welkom op het forum gringo 
|