|
|
Het is nu 04 maart 2026, 12:34
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
 Voorstellen
Hallo detector-vrienden. Net begonnen met MD, samen met mijn zoons. We zijn druk in de weer met onderzoek naar goede vindplaatsen via GIS-en en andere bronnen. Nog geen echt oude vondsten gedaan, wel wat leuke muntjes, wat militaria, een penning en gevarieerde curiosa, naast heel veel blik en oud ijzer natuurlijk :) We gebruiken Tesoro detectoren, ik de Silver U Max met een Nokta pinpointer. Bevalt prima, we krijgen er al de nodige handigheid mee. Groeten en allemaal veel succes! Jan
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 03 aug 2015, 09:32 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Voorstellen
hoi @Jan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Wens je veel  succus en geluk met 't vinden van je droomvondsten mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 aug 2015, 11:37 |
|
 |
|
btns
|
Van harte welkom. We kijken uit naar jullie vondsten. mvrgr,
|
| 03 aug 2015, 13:36 |
|
 |
|
vickhermsen
|
|
| 03 aug 2015, 13:39 |
|
 |
|
eeric72
|
welkom op het forum jan 
|
| 03 aug 2015, 14:00 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Welkom op BVW Jan, veel succes bij het zoeken en ,laat ons meegenieten van je vondsten Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 03 aug 2015, 20:43 |
|
 |
|
Gertje
|
Hallo mensen,
Ik ben een tijdje terug door twee vriendinnen uitgenodigd om met hen met detector op pad te gaan. Na een paar keer mee zoeken was ik verkocht. Heerlijk buiten in de natuur, met goed gezelschap en dan de kik van iets leuks/interessants vinden. Ik heb nu dus een Garritt easy ace gekocht. Aangezien ik nog veel moet leren hoop ik op deze site advies en /of raad te kunnen vragen
Groentje José
|
| 04 aug 2015, 02:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|