|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 14:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Eveneens even voorstellen
| Auteur |
Bericht |
|
wvr72
|
 Eveneens even voorstellen
Hallo allemaal,
Mijn naam is Wout en kom uit Culemborg en werk op een afdeling logistiek van een bedrijf, dat zich bezighoudt met de productie en ontwikkeling van machines, welke endoscopen reinigen en desinfecteren. Ik ben altijd al nieuwsgierig van aard geweest en vind het struinen en zoeken in de natuur erg leuk. Jaren geleden eens een detector van de Blokker gehad, maar dat had geen toekomst met mij. Nu ontmoette ik bij ons op de camping aan de Linge een mede kampeerder, die zich op professionele wijze met deze hobby bezighoudt. Ik was weer helemaal enthousiast! Nu, gewapend met een Garrett AT Pro, heb ik reuze veel zin om er op uit te trekken. Het lijkt mij leuk om over jullie avonturen te lezen en jullie tevens over mijn hopelijke vondsten te vertellen.
Een vriendelijke groet,
Wout
|
| 14 aug 2015, 20:32 |
|
 |
|
btns
|
 Re: Eveneens even voorstellen
Van harte welkom op het forum. We kijken uit naar je vondsten. mvrgr,
|
| 15 aug 2015, 11:10 |
|
 |
|
eeric72
|
welkom op bodemvondstenwereld Wout 
|
| 15 aug 2015, 11:39 |
|
 |
|
wvr72
|
Dank je wel, Eric. Ik zal het onthouden.
Groet, Wout
|
| 15 aug 2015, 13:01 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 15 aug 2015, 14:18 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|