|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 17:03
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Bonso
|
 Hallo
Hallo, mooi forum. Zal me even voorstellen, Huib Leenhouts, 59 jaar, woon in Zuidzande (Zeeuws Vlaanderen), Zeeland. Heb een lieve vrouw en 2 zonen en werk als koelmonteur bij een bedrijf in de regio. Ben nu anderhalf jaar besmet met het detectorvirus, heb een Garret Ace 250 waar ik best tevreden over ben. Heb ook al leuke dingen gevonden,van mondharmonica tot 15e eeuwse munten. Moet vaak ijzer uitzetten i.v.m de vele granaatscherven die hier liggen. Graaf alles wat ik kan vinden naar de oppervlakte als het maar oud is en niet knalt. Zit me soms suf te zoeken in de digitale numismatische bibliotheek om te weten wat ik bovenhaal. Hoop via dit forum meer kennis te kunnen opdoen en ervaringen te delen. Heb wel al gezien dat er enorm veel ervaring en kennis op dit forum aanwezig is, gaaf! (hopelijk lukt het me deze keer wel om een bericht op de juiste plek te plaatsen, hoewel zoeken een ieder hier wel niet vreemd zal zijn) vr. groeten, Huib
|
| 17 jul 2016, 16:31 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 Hallo
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 17 jul 2016, 16:31 |
|
 |
|
Union Jon
Geregistreerd: 21 sep 2013, 20:19 Berichten: 1311 Woonplaats: Den Haag
|
 Re: Hallo
Welkom Huib op het forum!!
Gr.Jon
_________________ Stay Calm & Keep Detecting
|
| 17 jul 2016, 21:51 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum. Wij komen elkaar beslist nog eens tegen ! Zit soms ook te zoeken in deze regio.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 18 jul 2016, 05:36 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
Welkom Huib Veel plezier hier op het forum! Groet, Jan 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer