|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 17:03
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Gwen
|
 Hallo tesaam
Mijn naam is Gwen. Ik ben al van kinds af aan geinteresseerd in archeologie. Bij alles wat ik vond in de grond, stelde ik mij voor waar het vandaan kwam, wie het gebruikt had, waarvoor en wanneer. Regelmatig vind ik objecten waar ik vraagtekens bij heb. Zo ook gisteren, toen ik een steen vond. Dit zal ik later posten, omdat ik het antwoord reeds heb gevonden. Maar al zoekende naar het antwoord belandde ik op dit forum. En ik vind dit forum onwijs interessant, spannend en leuk ! Ik hoop anderen te kunnen helpen bij hun vondsten en als ik zelf iets vind waar ik vragen over heb, of wat ik met jullie wil delen, dan zien jullie mijn posten en reacties wel verschijnen 
|
| 31 jul 2016, 00:18 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 Hallo tesaam
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 31 jul 2016, 13:14 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Re: Hallo tesaam
 op het forum. Laat je vondsten maar eens los hier op ons forum.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 31 jul 2016, 20:07 |
|
 |
|
Union Jon
Geregistreerd: 21 sep 2013, 20:19 Berichten: 1311 Woonplaats: Den Haag
|
 Re: Hallo tesaam
Welkom Gwen op het forum!
Gr.Jon
_________________ Stay Calm & Keep Detecting