|
|
|
|
|
|
Het is nu 20 apr 2026, 10:17
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Jimmy
|
 Even voorstellen.
Goedendag allemaal,
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Jimmy en ik kom uit midden Nederland. Ik ben al een jaar of 15 actief met zoeken. De eerste paar jaar was ik erg fanatiek, en heb ik een aantal leuke vondsten gedaan door andere itressen, ben ik toen een hele tijd gestopt. En ik ging er maar een paar keer per jaar op uit, om te zoeken. 2 jaar terug kwam het virus toch weer terug. Ik kocht een nieuwe detector. En deed bij mn eerste hunt gelijk een top vondst. Een zilveren zegel stempel uit 1500, sinds dien ben ik weer elk weekend te vinden,op de akkers. Het is heerlijk om weer te zoeken. En op plekken te komen waar je normaal niet meer komen zou. Het gaat mij vooral om het lekker buiten zijn in de natuur. En als je dan nog een leuke vondst doet is dat helemaal mooi meegenomen.
Groeten Jimmy
|
| 26 feb 2017, 13:46 |
|
 |
|
Bodemvondstenwereld
|
 Even voorstellen.
Jimmy welkom op Bodemvondstenwereld.nl
Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden, wij heten je van harte
Natuurlijk hopen wij, dat je een aangename tijd hier zal hebben en wensen jou vooral veel plezier, succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten. 
Ook Het Team van Bodemvondstenwereld zal zich aan jou voorstellen, via deze: :link:M.Vr.Gr Namens het Team van Bodemvondstenwereld Chris, Johan & Vincent 
|
| 26 feb 2017, 16:22 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
 Re: Even voorstellen.
Welkom Jimmy, Veel plezier hier op het Forum maar vooral buiten in de natuur. Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 26 feb 2017, 17:41 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6806 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Re: Even voorstellen.
 op het forum
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 26 feb 2017, 17:46 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|