Hoi zoekende mensen ook ik stel me ff voor.
ik noem mij zelfs beast 64 op dit forum en neem deze alias naam voor mijn echte... gewoon voor prive online gebruik begrijpt u wel.
Maar ik wil wel kwijt dat ik uit nijmegen kom en al heel wat jaartjes actief met mijn geliefde whites metaaldetector bezich ben geweest en nu weer sinds dit jaar opnieuw begonen ben.
Tja wat zal ik zeggen ik ben mijn geheele verzameling met metaaldetector verloren door diefstal zodoende ik ff geen zin meer had in deze hobby,na de verwerking hier van en verwijdering van zogenaamde vrienden,begon het weer te kriebelen ik schafte mijn 1ste whites classic3 weer aan en ben weer begonen.
Na altijd trouw zijn geweest aan whites want ik heb met de classic 2 en classic 3 en pro en de m6 en de fdx gezocht ,gaat ik over naar de ltc64× ook beast genoemd deze schaf ik in mei aan en hoop er mooie vondsten mee te doen en hier te posten.
Verder heb ik wat romeinse opgravingen in nijmegen mee gemaakt en mocht de scherfjes afwasen en koffie zetten haha
Ik begin dus weer opnieuw en ik heb alleen nog kannonskogels thuis dus ik heb nu niks anders te showen.