|
|
|
|
|
|
Het is nu 20 apr 2026, 05:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Bodemvondstenwereld
|
 Aangenaam
wimvanschaijk welkom op Bodemvondstenwereld.nl
Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden, wij heten je van harte
Natuurlijk hopen wij, dat je een aangename tijd hier zal hebben en wensen jou vooral veel plezier, succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten. 
Ook Het Team van Bodemvondstenwereld zal zich aan jou voorstellen, via deze: :link:M.Vr.Gr Namens het Team van Bodemvondstenwereld Chris, Johan & Vincent 
|
| 23 maart 2017, 00:30 |
|
 |
|
wimvanschaijk
|
 Aangenaam
Ja mij voorstelen is wel zo netjes. Ik weet niet of ik het al gedaan heb maar dan nog een keer.
Ik ben Wim van Schaijk kom uit Loosbroek / Brabant. Ben een broer van Nico (hij is daar erg trots op)en hebben samen de romeinse muntschat gevonden. Die op dit moment gedateerd word door Chris. En is schoongemaakt (monnikenwerk)en behandeld door Bubba Daarom ben ik nu meer op deze site actief dan normaal en dat gaat geweldig moet ik zeggen. Ja kan nou eenmaal niet alles 5 keer plaatsen op verschillende site s dus doen we dat hier. Dat hebben ze ook verdient Bubba en Chris
Mijn interesse is wel breed metaal en scherf en ook steentijd mag ik graag vinden. Daar kijk ik ook altijd naar op elke site en geef mijn mening wel eens. Ik zoek met een F75 Ik heb ook van alles gevonden ,het is mij goed af gegaan. Dat heeft ook te maken met de leerschool en het toeval. Groeten van een tevreden zoeker en forumlid Wim
|
| 23 maart 2017, 00:30 |
|
 |
|
eeric72
|
 Re: Aangenaam
beter laat dan nooit Wim. welkom op het forum. 
|
| 23 maart 2017, 08:14 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Aangenaam
wel kom en succes hier op naar nog een schat 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|