|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:13
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
twee zoekdagen met 1 vette bingo KELTISCH
| Auteur |
Bericht |
|
los006
Geregistreerd: 17 maart 2013, 19:56 Berichten: 271 Woonplaats: Zwolle
|
 twee zoekdagen met 1 vette bingo KELTISCH
Hallo allemaal, We hebben weer twee drukken weekeinden achter de rug waarbij ik velen van jullie heb mogen ontmoeten. Ik heb dan ook erg genoten van de afgelopen twee zoekdagen van The Coinhunter en De Detector Amateur. Op de zoekdag van de Coinhunter heb ik wel even topvondst gedaan, mijn eerste regenboog schoteltje, tevens mijn eerste Keltisch. Het schoteltje wordt gedetermineerd als: Bevolkingsgroep: Kelten / Batavi / Eburonen. Muntsoort: triquetrumstater (ook wel regenboogschoteltje) Datering: 50-15 v. Chr. Ik ben er echt super blij mee. Hier twee linkjes naar verslagen van beide dagen: DDA https://www.youtube.com/watch?v=-79aWxKver4 Coinhunter https://www.youtube.com/watch?v=oq3F-qRb6Ps Op naar Hoek van Holland Groetjes Marco
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hunting Coins met de XP DEUS en filmen met de GOPRO 3+
|
| 03 apr 2017, 18:11 |
|
 |
|
P v H
|
 Re: twee zoekdagen met 1 vette bingo KELTISCH
Hoi Marco, Ja wat een TOPPER, en ziet er inderdaad SUPER mooi uit heb hem in mijn handen mogen houden. De zoekdagen waren inderdaad super gezellig. Groet PvH 
|
| 03 apr 2017, 19:28 |
|
 |
|
los006
Geregistreerd: 17 maart 2013, 19:56 Berichten: 271 Woonplaats: Zwolle
|
P v H schreef: Hoi Marco, Ja wat een TOPPER, en ziet er inderdaad SUPER mooi uit heb hem in mijn handen mogen houden. De zoekdagen waren inderdaad super gezellig. Groet PvH  Mwahahahahaha, ben er ook super blij mee. Nu even lekker aan het strand zoeken, maarliefst 2 dagen aan de kust van Noord-Holland en dan zaterdag naar Hoek van Holland. Gaat weer lekker zo. Hatsjikideeeee Groetjes Marco
_________________ Hunting Coins met de XP DEUS en filmen met de GOPRO 3+
|
| 04 apr 2017, 08:13 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
Topper Marco, gefeliciteerd ! Groet, Jan 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 04 apr 2017, 09:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi man Hatsjikideeee!!!!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 apr 2017, 12:35 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4136 Woonplaats: Breukelen
|
Los is los zo te zien......heb je even.....ga wel kijken als het gaat regenen... Groets Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 12 okt 2017, 23:49 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|