|
|
Het is nu 05 maart 2026, 13:19
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Muntschat Coevorden
Beste medezoekers, Hierbij nog een muntschat die is gevonden tijdens het uit graven van een gracht. Dagobert http://www.youtube.com/watch?v=u2viHkHJ8DU
|
| 12 aug 2009, 01:26 |
|
 |
|
jeep
|
 Re: Muntschat Coevorden
Kwam me bekend voor de munten wel te verstaan Gr jeep
|
| 12 aug 2009, 19:42 |
|
 |
|
lampie
|
Ik geloof dat de Ed en Gert 1111 ook naar Coevorden zijn gegaan vorige week heb zins dien niks meer van ze vernomen weet iemand hier iets van groet lambert 
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 12 aug 2009, 21:36 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
Rijden die gasten ook in een terrein wagen ??? Dan ben ik ze denk ik tegen gekomen,ze zochten de weg naar de stort. 
|
| 13 aug 2009, 00:18 |
|
 |
|
lampie
|
Hi leo je hebt ze toch wel de goeie kant opgestuurd groet lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 13 aug 2009, 17:43 |
|
 |
|
leonardo
|
Ik weet niet of ze het waren hoor,ze kwamen uit omg Utrecht vertelden ze mij. Ik zag ze in het centrum zoeken,ze konden de weg naar de stort niet vinden. Ik heb ze verteld waar dat was,beetje lullig anders zo`n eind rijden voor niets. 
|
| 13 aug 2009, 20:13 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Mooi Gerard,.. ik zie jou als eend al door die modder trampelen maar ik denk  dat je daar een goede bedrijfslijder zou zijn geweest (met lange IJ) nu zie je het gebeuren eromheen ook eens,..fijn dat je het laat zien,. grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 13 aug 2009, 20:26 |
|
 |
|
dagobert
|
bertoninus schreef: Mooi Gerard,.. ik zie jou als eend al door die modder trampelen maar ik denk  dat je daar een goede bedrijfslijder zou zijn geweest (met lange IJ) nu zie je het gebeuren eromheen ook eens,..fijn dat je het laat zien,. grt Bert Altijd graag gedaan. Houd de boel een beetje levendig. Dagobert
|
| 14 aug 2009, 00:25 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
lampie schreef: Ik geloof dat de Ed en Gert 1111 ook naar Coevorden zijn gegaan vorige week heb zins dien niks meer van ze vernomen weet iemand hier iets van groet lambert  hoi lampie we zijn daar wel geweest jammer dat ik jullie niet gezien hebt leuk plek je ja wat hebben we gevonden gert niet veel maar die kan niet zo goed graven ja ik 1 mooi duit musket kogels 2 mesjes heb ik laten liggen en uit de boven grond ijzeren gesp vingerhoed en een hoop troep dat wes weer leuk om een paar gaten te graven gr de ed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 aug 2009, 11:26 |
|
 |
|
leonardo
|
de ed schreef: lampie schreef: Ik geloof dat de Ed en Gert 1111 ook naar Coevorden zijn gegaan vorige week heb zins dien niks meer van ze vernomen weet iemand hier iets van groet lambert  hoi lampie we zijn daar wel geweest jammer dat ik jullie niet gezien hebt leuk plek je ja wat hebben we gevonden gert niet veel maar die kan niet zo goed graven ja ik 1 mooi duit musket kogels 2 mesjes heb ik laten liggen en uit de boven grond ijzeren gesp vingerhoed en een hoop troep dat wes weer leuk om een paar gaten te graven gr de ed  Heb ik jullie dan gesproken in het centrum van Coevorden ??? (bij nieuwe stadsgracht).
|
| 16 aug 2009, 12:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
leonardo schreef: de ed schreef: lampie schreef: Ik geloof dat de Ed en Gert 1111 ook naar Coevorden zijn gegaan vorige week heb zins dien niks meer van ze vernomen weet iemand hier iets van groet lambert  hoi lampie we zijn daar wel geweest jammer dat ik jullie niet gezien hebt leuk plek je ja wat hebben we gevonden gert niet veel maar die kan niet zo goed graven ja ik 1 mooi duit musket kogels 2 mesjes heb ik laten liggen en uit de boven grond ijzeren gesp vingerhoed en een hoop troep dat wes weer leuk om een paar gaten te graven gr de ed  Heb ik jullie dan gesproken in het centrum van Coevorden ??? (bij nieuwe stadsgracht). nee dat ben ik niet geweest
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 aug 2009, 13:22 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|