Na de kerst wezen zoeken in Frankrijk, hier filmpje deel 1
Hallo allemaal,
Na de kerst zijn wij naar Frankrijk vertrokken om even te ontspannen, en natuurlijk om te zoeken en vinden.
Op de locatie mag ik overal zoeken, ik heb toestemming van de burgemeester en alle boeren in de omgeving.
Het was wel jachtseizoen dus de bossen heb ik even gemeden, die komen van de zomer wel weer.
Ik heb deze keer ook toestemming gehad om op een paar bijzondere locaties te zoeken, zoals een onverharde wijn kelder en een oude herberg.
Dit waren op zich al zeer bijzondere ervaringen, hier zijn nog filmpjes van in de maak, zodat ik dit met iedereen kan delen.
Door de opwinding moet ik wel bekennen dat ik meer aandacht had voor het zoeken als voor het filmen, maar ik denk dat de meesten dat wel zullen begrijpen.....
Het eerste filmpje van dag 1 is nu gereed.
We gaan zoeken bij een oude bron/fontein, niet verwonderlijk dat dit aan de Reu du Font legt.
Als je het niet weet herken je het alleen niet als een fontein, 1 grote modder bende.
Vroeger werd deze bron als een heilige bron beschouwd, men dichte geneeskrachtige krachten aan deze bron toe, zo zou deze bron koorts genezen.....
Om de krachten van de bron iets te versterken gooide men vaak een muntje in de bron....pfffff, dat is nou net waar ik naar opzoek ben, en ze leggen er voldoende...
Maar goed hier deel 1 van mijn zoektocht in Frankrijk...
Ik hoop dat de mensen die het filmpje leuk vinden het LIKEN en Abonneren.
Veel kijk plezier en tot de volgende keer...
Hier is de link:
https://www.youtube.com/watch?v=Zjni-MUFMVQGroetjes Marco