|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:58
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
Aan zee gezocht en sierraden gevonden
| Auteur |
Bericht |
|
los006
Geregistreerd: 17 maart 2013, 19:56 Berichten: 271 Woonplaats: Zwolle
|
 Aan zee gezocht en sierraden gevonden
Hallo allemaal, Ik heb weer een filmpje gemaakt, ditmaal van een zoektocht aan zee, we hebben er weer een leuke dag van gemaakt. Bij deze het filmpje voor degene die mee willen genieten... https://www.youtube.com/watch?v=Dz55V_gjLlwGroetjes Marco
_________________ Hunting Coins met de XP DEUS en filmen met de GOPRO 3+
|
| 25 jan 2015, 17:28 |
|
 |
|
petr
|
 Re: Aan zee gezocht en sierraden gevonden
Heel leuk filmpje en mooie vondsten!
Groet Petr
|
| 25 jan 2015, 18:52 |
|
 |
|
los006
|
petr schreef: Heel leuk filmpje en mooie vondsten!
Groet Petr Bedankt Petr
|
| 25 jan 2015, 19:15 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Leuk filmpje en strand zoeken kan ook hele leuk zijn. Ik was vanmorgen even op Zandvoort.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 25 jan 2015, 19:56 |
|
 |
|
los006
|
Ceesou schreef: Leuk filmpje en strand zoeken kan ook hele leuk zijn. Ik was vanmorgen even op Zandvoort. Dan zul je nu wel een rijk man zijn..... 
|
| 25 jan 2015, 20:22 |
|
 |
|
Axel
|
Ik loop ook iedereen mis  aangezien ik zelf bijna op het strand woon  Was weer Ouderwets in Wijk a Zee. Mooi filmpje, leuke ringen Ga eerdaags toch maar camera-bril kopen voor het waterzoeken en andere zomer-zaken vast te leggen http://www.megaspyshop.nl/kopen/spy-cam ... AgLv8P8HAQ
_________________ Mvg Axel
|
| 25 jan 2015, 22:36 |
|
 |
|
los006
|
Axel schreef: Ik loop ook iedereen mis  aangezien ik zelf bijna op het strand woon  Was weer Ouderwets in Wijk a Zee. Mooi filmpje, leuke ringen Ga eerdaags toch maar camera-bril kopen voor het waterzoeken en andere zomer-zaken vast te leggen http://www.megaspyshop.nl/kopen/spy-cam ... AgLv8P8HAQHet was ook een topdag, het weer, de vondsten alles zet mee. Nu moet ik jou nog een keer tegen komen, ha ha, Grotejes Marco
|
| 25 jan 2015, 23:09 |
|
 |
|
Tom1980
|
Mooie kwaliteit filmpjes en leuk om te bekijken Die tumbler je lijkt wel een onderdeel te gebruik van printer Wil er ook 1tje maken ...voor voorwerpen die erin kunnen zonder ze te beschadigen, Wat gooi jij er zoal in? En ga vooral door met filmen...frankrijk was ook leuk om te zien 
|
| 26 jan 2015, 01:02 |
|
 |
|
Mat
|
Mooi filmpje, maar jammer dat je het hangertje in de grond hebt laten zitten. ik zie namelijk dat je het kettingkje bij het eind pakt en zo uit het zand trekt. Hanger blijft op deze manier achter, dus pinpointer opnieuw in het gat. gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 26 jan 2015, 14:00 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Mooi filmpje 
|
| 26 jan 2015, 17:49 |
|
 |
|
los006
|
Tom1980 schreef: Mooie kwaliteit filmpjes en leuk om te bekijken Die tumbler je lijkt wel een onderdeel te gebruik van printer Wil er ook 1tje maken ...voor voorwerpen die erin kunnen zonder ze te beschadigen, Wat gooi jij er zoal in? En ga vooral door met filmen...frankrijk was ook leuk om te zien  Bedankt voor het compliment Tom. In de tumbler gaan alleen de euro' s die ik gevonden heb, maar ben hem nog aan het verbeteren. Onderstel is inderdaad van een printer en de voeding een lader van een oud mobieltje... Misschien maak ik er nog wel een een filmpje van hoe je hem kan maken....als men dat wil... Groetjes Marco
|
| 26 jan 2015, 18:56 |
|
 |
|
los006
|
Mat schreef: Mooi filmpje, maar jammer dat je het hangertje in de grond hebt laten zitten. ik zie namelijk dat je het kettingkje bij het eind pakt en zo uit het zand trekt. Hanger blijft op deze manier achter, dus pinpointer opnieuw in het gat. gr Mat Oeps.... Misschien kan ik er een andere zoeker blij mee maken..... Bedankt voor de tip Mat
|
| 26 jan 2015, 18:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|