|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:33
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Hunting Coins Bodemvondsten SN Zoekdag in Limburg, en er werd Goud gevonden
| Auteur |
Bericht |
|
los006
Geregistreerd: 17 maart 2013, 19:56 Berichten: 271 Woonplaats: Zwolle
|
 Hunting Coins Bodemvondsten SN Zoekdag in Limburg, en er werd Goud gevonden
Hallo allemaal, Hier een filmpje om alvast in de stemming te komen voor morgen... Zie jullie op de DJ Laan zoekdag... Hier een verslag van de Bodemvondsten zoekdag in Limburg Wijnandsrade. Het was weer een genot om op een prima georganiseerde zoekdag met de metaaldetector XP Deus te mogen zoeken. Er werden ook weer mooie dingen gevonden, zelfs een gouden ring. Zelf had ik weer een mooi zilver muntje te pakken, en een leuke prijs gewonnen... Kijk zelf maar, veel plezier https://www.youtube.com/watch?v=9BYtBpG ... e=youtu.be
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hunting Coins met de XP DEUS en filmen met de GOPRO 3+
|
| 25 maart 2016, 19:34 |
|
 |
|
kroongj
|
 Re: Hunting Coins Bodemvondsten SN Zoekdag in Limburg, en er werd Goud gevonden
Leuk filmpje! Ik heb er zin in. Mijn eerste zoekdag morgen..
|
| 25 maart 2016, 21:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
kroongj schreef: Leuk filmpje! Ik heb er zin in. Mijn eerste zoekdag morgen.. ha hA JE EERSTE GENIET ER VAN
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 maart 2016, 23:01 |
|
 |
|
los006
|
kroongj schreef: Leuk filmpje! Ik heb er zin in. Mijn eerste zoekdag morgen.. En hoe was je eerste zoekdag?
|
| 28 maart 2016, 19:04 |
|
 |
|
kroongj
|
los006 schreef: kroongj schreef: Leuk filmpje! Ik heb er zin in. Mijn eerste zoekdag morgen.. En hoe was je eerste zoekdag? Eerlijk gezegd viel het mij tegen. Dat kan natuurlijk aan mijn verwachtingen hebben gelegen. Wellicht waren die iets te hoog. Het is mij niet gelukt een loodje te vinden en ook andere vondsten bleven uit. De velden waren ook erg leeg en ik had grotere akkers verwacht. Ik denk dat vooral de sociale kant van de hobby belangrijk is op zo'n dag en de vondsten bijzaak. Ik ken alleen nog niemand in dit wereldje persoonlijk dus ook daar had ik niet veel aan. Desondanks wel wat contacten kunnen leggen maar had graag ook wat leuke vondsten gedaan. Heb nog m'n uiterste best gedaan om door jouw beeld te lopen om zo ook in een van je filmpjes te zien te zijn maar dat is niet gelukt[emoji3]
|
| 28 maart 2016, 22:06 |
|
 |
|
los006
|
kroongj schreef: los006 schreef: kroongj schreef: Leuk filmpje! Ik heb er zin in. Mijn eerste zoekdag morgen.. En hoe was je eerste zoekdag? Eerlijk gezegd viel het mij tegen. Dat kan natuurlijk aan mijn verwachtingen hebben gelegen. Wellicht waren die iets te hoog. Het is mij niet gelukt een loodje te vinden en ook andere vondsten bleven uit. De velden waren ook erg leeg en ik had grotere akkers verwacht. Ik denk dat vooral de sociale kant van de hobby belangrijk is op zo'n dag en de vondsten bijzaak. Ik ken alleen nog niemand in dit wereldje persoonlijk dus ook daar had ik niet veel aan. Desondanks wel wat contacten kunnen leggen maar had graag ook wat leuke vondsten gedaan. Heb nog m'n uiterste best gedaan om door jouw beeld te lopen om zo ook in een van je filmpjes te zien te zijn maar dat is niet gelukt[emoji3] Drie jaar geleden ben ik ook zo begonnen, ik ging naar een zoekdag, kon niemand, en trok een beetje op met een persoon die mij wel aardig leek. Toevallig was hij de volgende zoekdag ook weer aanwezig, en hadden we afgesproken om eens samen te zoeken, daarna gingen we altijd samen naar de zoekdagen, waar we weer meer mensen leerde kennen, het werd dan ook steeds gezelliger en leuker. Na anderhalf jaar zoeken vond ik mijn eerste zilveren armbandje en bedacht dit ga ik filmen met mijn telefoon......trillend van de opwinding heb ik toen mijn eerste filmpje gemaakt. Mwahahahaha wat een bagger filmpje... Heb toen een Gopro gekocht en ben daar verder mee gaan filmen en langzaam maar zeker kwamen er betere vondsten en betere filmpjes. Nu heb ik nog van die dagen waarbij ik bijna niets leuks vindt maar maak er wel een filmpje van, maar heb er heeeeeeel veeeel zoekmaten bij. Als je vol houd kan dit een fantastische hobby zijn.... wel even doorzetten dus... Zet hem op. Groetjes Marco
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 29 maart 2016, 18:53 |
|
 |
|
kroongj
|
los006 schreef: Drie jaar geleden ben ik ook zo begonnen, ik ging naar een zoekdag, kon niemand, en trok een beetje op met een persoon die mij wel aardig leek. Toevallig was hij de volgende zoekdag ook weer aanwezig, en hadden we afgesproken om eens samen te zoeken, daarna gingen we altijd samen naar de zoekdagen, waar we weer meer mensen leerde kennen, het werd dan ook steeds gezelliger en leuker. Na anderhalf jaar zoeken vond ik mijn eerste zilveren armbandje en bedacht dit ga ik filmen met mijn telefoon......trillend van de opwinding heb ik toen mijn eerste filmpje gemaakt. Mwahahahaha wat een bagger filmpje... Heb toen een Gopro gekocht en ben daar verder mee gaan filmen en langzaam maar zeker kwamen er betere vondsten en betere filmpjes. Nu heb ik nog van die dagen waarbij ik bijna niets leuks vindt maar maak er wel een filmpje van, maar heb er heeeeeeel veeeel zoekmaten bij. Als je vol houd kan dit een fantastische hobby zijn.... wel even doorzetten dus... Zet hem op. Groetjes Marco Bedankt voor je verhaal! En wie weet tot ziens op een volgende zoekdag!
|
| 29 maart 2016, 19:48 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Ik was er ook als toeschouwer stond langs de weg maar moet zeggen dat ik ook weinig bekenden heb gezien, zag er wel goed uit ,mooie prijzen en goed georganiseerd,zoiets organiseren heeft wel wat voeten in de aarde dat kan ik uit eigen ervaring zeggen. vond wel voor de tijd dat ik er was allemaal prima en gezellig uitzien. bedankt grt antoninvs
|
| 29 maart 2016, 20:05 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 29 maart 2016, 20:20 |
|
 |
|
paul1984
Geregistreerd: 26 maart 2010, 13:23 Berichten: 1171 Woonplaats: Noord Limburg
|
Leuk filmpje! Lijkt me niet verkeerd een Bodemvondstenwereld zoekdag Chris!! Grt, Paul 
|
| 29 maart 2016, 20:47 |
|
 |
|
los006
|
paul1984 schreef: Leuk filmpje! Lijkt me niet verkeerd een Bodemvondstenwereld zoekdag Chris!! Grt, Paul  Ik stem voor, maar weet ook dat een behoorlijke inspanning vergt om te organiseren. En je heb ook met regelgeving te maken....BHV enz Maar ben van de partij mocht er een zoekdag komen... Groetjes Marco
|
| 29 maart 2016, 21:18 |
|
 |
|
zoeker 19
Geregistreerd: 02 apr 2012, 19:07 Berichten: 4351 Woonplaats: Joure
|
Heel mooi filmpje weer  Tot zaterdag Gr Rens
|
| 29 maart 2016, 21:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
kroongj schreef: los006 schreef: kroongj schreef: Leuk filmpje! Ik heb er zin in. Mijn eerste zoekdag morgen.. En hoe was je eerste zoekdag? Eerlijk gezegd viel het mij tegen. Dat kan natuurlijk aan mijn verwachtingen hebben gelegen. Wellicht waren die iets te hoog. Het is mij niet gelukt een loodje te vinden en ook andere vondsten bleven uit. De velden waren ook erg leeg en ik had grotere akkers verwacht. Ik denk dat vooral de sociale kant van de hobby belangrijk is op zo'n dag en de vondsten bijzaak. Ik ken alleen nog niemand in dit wereldje persoonlijk dus ook daar had ik niet veel aan. Desondanks wel wat contacten kunnen leggen maar had graag ook wat leuke vondsten gedaan. Heb nog m'n uiterste best gedaan om door jouw beeld te lopen om zo ook in een van je filmpjes te zien te zijn maar dat is niet gelukt[emoji3] dat heb je goed gezien 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 29 maart 2016, 21:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|