|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Brabantzoekdag filmpje van mijn beleving..
| Auteur |
Bericht |
|
los006
Geregistreerd: 17 maart 2013, 19:56 Berichten: 271 Woonplaats: Zwolle
|
 Brabantzoekdag filmpje van mijn beleving..
Hallo allemaal, Gisteren ben ik naar de Brabantzoekdag geweest. Mijn broer deed vondst na vondst terwijl ik maar blik en folie bleef graven. Als klap op de vuurpijl ben ik ook nog eens mijn beste vondst aan het eind van de dag verloren...pffff. Maar heb weer genoten van het gezelschap van iedereen, mijn dank hiervoor. Het lange gras viel een beetje tegen, maar als je op sommige graan akkers zoekt kom je ook in die situatie, Engeland en Frankrijk, dat is soms zwaar zwaaien. Ik heb een leuke dag gehad, hier een impressie van mijn beleving van die dag: https://www.youtube.com/watch?v=LJ7W80GSFnw
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hunting Coins met de XP DEUS en filmen met de GOPRO 3+
|
| 24 apr 2016, 19:15 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Brabantzoekdag filmpje van mijn beleving..
top film heb me rot gelachen 1 ding is zeker je broer kan beter zoeken wat een hoog gras 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 24 apr 2016, 20:22 |
|
 |
|
Marcelxp
|
leuk filmpje 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden". http://www.gezochtengevonden.be http://www.facebook.com/boekgezochtengevonden
|
| 24 apr 2016, 20:36 |
|
 |
|
los006
|
de ed schreef: top film heb me rot gelachen 1 ding is zeker je broer kan beter zoeken wat een hoog gras  Hmmmmm, ik denk dat hij mij ingehaald heeft....pfffff
|
| 24 apr 2016, 21:18 |
|
 |
|
los006
|
Marcelxp schreef: leuk filmpje  Thanks Marcel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 24 apr 2016, 21:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
jammer van je beeldje
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 24 apr 2016, 21:31 |
|
 |
|
apple1981
|
jammer dat je dat beeldje verloren heb. Soms vallen de vondsten tegen of zijn ze er zelfs helemaal niet. Dan heb ik ook bog wel eens moeite om enthousiast te blijven. Lol. Maar leuk filmpje wederom  . Grtn Apple
|
| 25 apr 2016, 14:14 |
|
 |
|
los006
|
de ed schreef: jammer van je beeldje Vette pech Ed, maar we gaan weer vrolijk verder mwahahaha
|
| 25 apr 2016, 19:00 |
|
 |
|
los006
|
apple1981 schreef: jammer dat je dat beeldje verloren heb. Soms vallen de vondsten tegen of zijn ze er zelfs helemaal niet. Dan heb ik ook bog wel eens moeite om enthousiast te blijven. Lol. Maar leuk filmpje wederom  . Grtn Apple Ach met zulke leuke gasten om je heen is het niet zo een moeite om enthousiast te blijven hoor en als je ziet dat er om je heen gevonden wordt dan weet je dat het er ligt... Bedankt voor het compliment Apple Toppie
|
| 25 apr 2016, 19:03 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4136 Woonplaats: Breukelen
|
Weer leuk filmpje! Marco, groet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 25 apr 2016, 23:25 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
los006 schreef: apple1981 schreef: jammer dat je dat beeldje verloren heb. Soms vallen de vondsten tegen of zijn ze er zelfs helemaal niet. Dan heb ik ook bog wel eens moeite om enthousiast te blijven. Lol. Maar leuk filmpje wederom  . Grtn Apple Ach met zulke leuke gasten om je heen is het niet zo een moeite om enthousiast te blijven hoor en als je ziet dat er om je heen gevonden wordt dan weet je dat het er ligt... Bedankt voor het compliment Apple Toppie Leuk filmpje, heb er weer van genoten En ach, je moet er ook maar net overheen lopen, toch ? Groet, Jan
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 26 apr 2016, 10:24 |
|
 |
|
los006
|
gertimmerzeel schreef: Weer leuk filmpje! Marco, groet Gert Thanks Gert Nog 1 weekeind en dan gaan we het water in... Plons
|
| 26 apr 2016, 21:12 |
|
 |
|
los006
|
Jan Ooms schreef: los006 schreef: apple1981 schreef: jammer dat je dat beeldje verloren heb. Soms vallen de vondsten tegen of zijn ze er zelfs helemaal niet. Dan heb ik ook bog wel eens moeite om enthousiast te blijven. Lol. Maar leuk filmpje wederom  . Grtn Apple Ach met zulke leuke gasten om je heen is het niet zo een moeite om enthousiast te blijven hoor en als je ziet dat er om je heen gevonden wordt dan weet je dat het er ligt... Bedankt voor het compliment Apple Toppie Leuk filmpje, heb er weer van genoten En ach, je moet er ook maar net overheen lopen, toch ? Groet, Jan Thanks Jan, volgende keer beter hoop ik....maar was gezellig. Groetjes Marco
|
| 26 apr 2016, 22:40 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|