|
Het is nu 11 okt 2024, 08:22
|
E-TRACK INSTELLINGEN (coinhunter chris)
Auteur |
Bericht |
Struiner
|
Re: E-TRACK INSTELLINGEN (coinhunter chris)
Nog mensen zoeken met de etrac?
|
04 nov 2022, 18:35 |
|
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 27325 Woonplaats: Kerkrade
|
Ikke altijd , al 17 jaar bijna onafgebroken, terwijl ik een bijna niet gebruikte Deus heb staan, met de Deus zoek sporadisch als ik ik lichamelijk ongemakken heb..
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
04 nov 2022, 19:10 |
|
|
Struiner
|
Coinhunter Chris schreef: Ikke altijd , al 17 jaar bijna onafgebroken, terwijl ik een bijna niet gebruikte Deus heb staan, met de Deus zoek sporadisch als ik ik lichamelijk ongemakken heb.. Ik heb er ook jaaaaaaaren meegezocht, toen over op de xpdeus. Etrac wel nog (zgan) te staan. Langzamerhand denk ik toch weer meer van de etrac gebruik te willen maken. Zoekt door zijn gewicht langzamer en nauwkeirover dan de xp, ook de diepte is bijna waardeloos te noemen van de deus. Hoe pakt de etrac de 1/4 statertjes goud? En zoekt hij op b.v kelt/romeinspot goed?
|
06 nov 2022, 15:18 |
|
|
de ed
ForumJoker
|
mooi man
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
09 nov 2022, 23:36 |
|
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7741 Woonplaats: Deventer
|
Struiner schreef: Coinhunter Chris schreef: Ikke altijd , al 17 jaar bijna onafgebroken, terwijl ik een bijna niet gebruikte Deus heb staan, met de Deus zoek sporadisch als ik ik lichamelijk ongemakken heb.. Ik heb er ook jaaaaaaaren meegezocht, toen over op de xpdeus. Etrac wel nog (zgan) te staan. Langzamerhand denk ik toch weer meer van de etrac gebruik te willen maken. Zoekt door zijn gewicht langzamer en nauwkeirover dan de xp, ook de diepte is bijna waardeloos te noemen van de deus. Hoe pakt de etrac de 1/4 statertjes goud? En zoekt hij op b.v kelt/romeinspot goed? Dit is een vraag die Chris jou kan beantwoorden, die zoekt alleen maar op Romeins en Keltisch (en zijn collectie is indrukwekkend t e noemen )
_________________ gr Peter zoekt met een XP DEUS
|
12 nov 2022, 12:06 |
|
|
Struiner
|
peter schreef: Struiner schreef: Coinhunter Chris schreef: Ikke altijd , al 17 jaar bijna onafgebroken, terwijl ik een bijna niet gebruikte Deus heb staan, met de Deus zoek sporadisch als ik ik lichamelijk ongemakken heb.. Ik heb er ook jaaaaaaaren meegezocht, toen over op de xpdeus. Etrac wel nog (zgan) te staan. Langzamerhand denk ik toch weer meer van de etrac gebruik te willen maken. Zoekt door zijn gewicht langzamer en nauwkeirover dan de xp, ook de diepte is bijna waardeloos te noemen van de deus. Hoe pakt de etrac de 1/4 statertjes goud? En zoekt hij op b.v kelt/romeinspot goed? Dit is een vraag die Chris jou kan beantwoorden, die zoekt alleen maar op Romeins en Keltisch (en zijn collectie is indrukwekkend t e noemen ) Ben ook wel benieuwd of er inmiddels manier is met bv een adapter om de koptelefoon draaloos te maken
|
13 nov 2022, 13:54 |
|
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3765 Woonplaats: Noordgouwe
|
Struiner schreef: peter schreef: Struiner schreef: Coinhunter Chris schreef: Ikke altijd , al 17 jaar bijna onafgebroken, terwijl ik een bijna niet gebruikte Deus heb staan, met de Deus zoek sporadisch als ik ik lichamelijk ongemakken heb.. Ik heb er ook jaaaaaaaren meegezocht, toen over op de xpdeus. Etrac wel nog (zgan) te staan. Langzamerhand denk ik toch weer meer van de etrac gebruik te willen maken. Zoekt door zijn gewicht langzamer en nauwkeirover dan de xp, ook de diepte is bijna waardeloos te noemen van de deus. Hoe pakt de etrac de 1/4 statertjes goud? En zoekt hij op b.v kelt/romeinspot goed? Dit is een vraag die Chris jou kan beantwoorden, die zoekt alleen maar op Romeins en Keltisch (en zijn collectie is indrukwekkend t e noemen ) Ben ook wel benieuwd of er inmiddels manier is met bv een adapter om de koptelefoon draaloos te maken Ik ben die navelsteng ook zat
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
23 sep 2024, 23:09 |
|
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
kimball schreef: Struiner schreef: peter schreef: Struiner schreef: Coinhunter Chris schreef: Ikke altijd , al 17 jaar bijna onafgebroken, terwijl ik een bijna niet gebruikte Deus heb staan, met de Deus zoek sporadisch als ik ik lichamelijk ongemakken heb.. Ik heb er ook jaaaaaaaren meegezocht, toen over op de xpdeus. Etrac wel nog (zgan) te staan. Langzamerhand denk ik toch weer meer van de etrac gebruik te willen maken. Zoekt door zijn gewicht langzamer en nauwkeirover dan de xp, ook de diepte is bijna waardeloos te noemen van de deus. Hoe pakt de etrac de 1/4 statertjes goud? En zoekt hij op b.v kelt/romeinspot goed? Dit is een vraag die Chris jou kan beantwoorden, die zoekt alleen maar op Romeins en Keltisch (en zijn collectie is indrukwekkend t e noemen ) Ben ook wel benieuwd of er inmiddels manier is met bv een adapter om de koptelefoon draaloos te maken Ik ben die navelsteng ook zat koop dan de Manticore, heb er nog leuke vondsten meegezonden op een suf gezoekte akker Gr Chris P.S. zal er wat plaatsen straks
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
24 sep 2024, 17:03 |
|
|
de ed
ForumJoker
|
|
24 sep 2024, 18:07 |
|
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3765 Woonplaats: Noordgouwe
|
De E-track is zo'n beest, ik kan alles met 'm vinden. Zoek al 20 jaar met Minelab Tussen ijzer haal ik hagelkorrels naar boven.... Maar heb zeker interesse de Manticore. Zie er erg tegenop om die weer te leren kennen
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
24 sep 2024, 22:18 |
|
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
kimball schreef: De E-track is zo'n beest, ik kan alles met 'm vinden. Zoek al 20 jaar met Minelab Tussen ijzer haal ik hagelkorrels naar boven.... Maar heb zeker interesse de Manticore. Zie er erg tegenop om die weer te leren kennen veel simpeler om deze in te stellen, met de Manticore zoek je in principe met de fabrieksinstelling, ,maar bij gesteld naar eigen behoefte, tonen zoals op de E track gevoeligheid etc. etc. misschien eens ene lenen in de omgeving als dat en mogelijkheid is, deze machine is zeer fel op klein spul en heeft een bijna gelijkbare diepgang als de E track, maar E track is een beest van metaaldetector, "wij hebben het beest getemd en heel veel gevonden ermee en nog vinden. Mantocore is een prachtig alternatief voor de E track, ook de equinox serie moeten bijdeze niet vergeten, ook zeer goede metaaldetectoren. gr Chris
|
24 sep 2024, 22:49 |
|
|
de ed
ForumJoker
|
kimball schreef: De E-track is zo'n beest, ik kan alles met 'm vinden. Zoek al 20 jaar met Minelab Tussen ijzer haal ik hagelkorrels naar boven.... Maar heb zeker interesse de Manticore. Zie er erg tegenop om die weer te leren kennen ik snap dat op een hoop plekken zal het niet uit maken
|
24 sep 2024, 22:49 |
|
|
de ed
ForumJoker
|
ook de equinox serie moeten bijdeze niet vergeten, ook zeer goede metaaldetectoren.
top md 800 heb ik gehad tijd nodig gehad om hem te leren kennen nu de 900 en de MANTICORE ben nog aan het leren zo veel zoek ik ook niet meer soms maanden niet dan staat hij ook stil
|
24 sep 2024, 22:58 |
|
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
de ed schreef: ook de equinox serie moeten bijdeze niet vergeten, ook zeer goede metaaldetectoren.
top md 800 heb ik gehad tijd nodig gehad om hem te leren kennen nu de 900 en de MANTICORE ben nog aan het leren zo veel zoek ik ook niet meer soms maanden niet dan staat hij ook stil ben ook zeer weinig aan het zoeken, velden worden minder en vaak geen tijd of het weer is klote maar komt goed, is het voor jouw bestemt, dam pak jij dat en niet iemand anders gr Chris
|
29 sep 2024, 23:54 |
|
|
de ed
ForumJoker
|
zeker weten
|
30 sep 2024, 19:31 |
|
|