|
Het is nu 14 dec 2024, 03:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
Minelab X-Terra Pro - ervaringen
Auteur |
Bericht |
Hoth
|
Minelab X-Terra Pro - ervaringen
Hallo allemaal, 10 jaar niet gezocht, Minelab Explorer SE op de kop getikt, eerste muntjes weer gevonden, en nu begint het virus weer. Wat is er in die 10 jaar aan nieuwe techniek bijgekomen? Een heleboel! Ik heb de XP Deus 1 zelf gehad, leuk, maar ben toch een Minelab fan. Nu heb ik me een beetje verdiept in de Manticore, maar heb ook positieve geluiden over de Minelab X-Terra Pro gehoord. Is er hier iemand die met deze machine zoekt? Hoe presteert deze op stadsgrond en akkers? Gr, Hoth
_________________ Ook gij, Brutus?
|
06 nov 2024, 20:29 |
|
|
Highlander
|
Re: Minelab X-Terra Pro - ervaringen
Jo , ik zou voor de Pro Terra Elite gaan(inkl. Kleine schotel)je hebt daarbij de mogelijkheid om in multi of single te zoeken, voor dat geld eigenlijk "Unschlagbar" vraag maar Walter of Simone;-) gr. M
_________________ Gr. Highlander
|
07 nov 2024, 09:29 |
|
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 6636 Woonplaats: Silversun
|
Highlander schreef: Jo , ik zou voor de Pro Terra Elite gaan(inkl. Kleine schotel)je hebt daarbij de mogelijkheid om in multi of single te zoeken, voor dat geld eigenlijk "Unschlagbar" vraag maar Walter of Simone;-) gr. M Goede keus loop nu enige tijd met de elite maskeerd ijzer bijzonder goed op romeinse grond , prima diepgang , enorm goed op hele kleine signalen , goed geluid , maar vooral lekker eenvoudig , het enige nadeel is de tarcket id die is nogal wisselend maar als je op gehoor zoekt ( zoals ik ) is dat geen probleem al met al een klasse apparaat ! Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
07 nov 2024, 10:51 |
|
|
Adri Pieck
Geregistreerd: 17 nov 2008, 22:50 Berichten: 2331 Woonplaats: Hollandsche Rading
|
Ik kan je helaas niet helpen, ik heb de DEUS 2 dat is pas echt een top machine Adri
|
07 nov 2024, 12:52 |
|
|
Hoth
|
Dank jullie wel allemaal! Was gisteren nog een beetje op Youtube aan het snuffelen en de Elite is inderdaad volgens de kenners de beste keuze. Licht, compact, draadloos. De Explorer SE is een prachtige machine. Heeft het virus weer aangewakkerd. Maar niet meer van deze tijd, heb ik gemerkt. Zwaar, groot, lomp, niet oplaadbaar en niet draadloos. Maar qua prestaties nog steeds een dijk van een machine met - voor mij - een hoog sentiment gehalte
|
07 nov 2024, 15:19 |
|
|
Adri Pieck
Geregistreerd: 17 nov 2008, 22:50 Berichten: 2331 Woonplaats: Hollandsche Rading
|
Hoth schreef: Dank jullie wel allemaal! Was gisteren nog een beetje op Youtube aan het snuffelen en de Elite is inderdaad volgens de kenners de beste keuze. Licht, compact, draadloos. De Explorer SE is een prachtige machine. Heeft het virus weer aangewakkerd. Maar niet meer van deze tijd, heb ik gemerkt. Zwaar, groot, lomp, niet oplaadbaar en niet draadloos. Maar qua prestaties nog steeds een dijk van een machine met - voor mij - een hoog sentiment gehalte Ik zie ook bij deze Elite nog steeds een kabel lopen naar de zoekschijf, is dan toch niet draadloos of kijk in verkeerd.? Adri
|
07 nov 2024, 15:30 |
|
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 27534 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
07 nov 2024, 16:52 |
|
|
Hoth
|
Ha Chris, Gezondheid, daar zeg je wat. Dat is goud. Plezier maken, vriendschap, de buitenlucht, de verhalen, daar draait het om. De Manticore vind ik mooi, maar ik ga nu voor de X-Terra elite. @Adri: Klopt, maar ik doelde op de koptelefoon! Thanks ALL
|
07 nov 2024, 20:06 |
|
|
de ed
ForumJoker
|
hij is goed hoor wat mij op valt is dat ik van het voorjaar op een mooie stort zat geen stort akker echt stort die zitten vol met ijzer ook mooi ijzer er liep daar een top zoeker met ze Minelab MANTICORE zocht ook veel in buiten land hij zwoor er bij ze maat liep met een deus hij vond minder dan ons de xp zoekers gewoon te veel ijzer paar weken later was hij tocht gestopt met ze Minelab MANTICORE kijk we heten niet allemaal cc of Luc en stort graaf je af diepte heb je niet nodig zelf ook mee gemaakt was in het jaar 2008 waren we in Engeland de meeste liepen met de E track er waren daar ook coax velden daar wet 8 x goud gevonden ons wel bekenden Adbas had goud al het goud was gevonden door xp zoeker de E track zoekers konden er niet op zoeken gingen allemaal weg
zelf zoek ik met alle 2 en zo en zo wint Minelab met diepte maar xp vind ik tocht super snel je gaat minder diep dus ben je ook sneller
zo heeft alles ze voor en nadeel daar om zoek ik met alle 2 aan jullie de keus
ps zijn er maar een paar zoekers zo als cc of Luc zo nu op naar het goud
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
07 nov 2024, 22:48 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|