|
Het is nu 07 feb 2025, 04:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 27692 Woonplaats: Kerkrade
|
 "mijn E trakkie"
goede middag all,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vanmorgen mijn trouwe E trackie uitgelaten nadat ik deze een APK keuring had gegeven, hij maakte steeds geluid bij elke zwaai zonder dat er iets te detecteren was, heb deze uit mekaar gehaald en gereinigd, stekker ingespoten met contactspray, beschadigede schotel voorzien van een beschermkap en dicht gekit, stekker naar schotel was ingescheurd, ook dicht gekit, ja tijd voor een nieuwe schotel eigenlijk, maar ging weer als een tierelier en pakte het kleinste spul weer als vanouds. is klote als je geen vertrouwen meer hebt, werkt ook nog eens tussen oren door , merkte de laatste tijd dat ik het kleine spul niet meer echt pakte en na mijn laatste zoektocht wis ik dat 100% en was ik klaar mee tot ik het hier boven geschrevene had gedaan. heb een paar keer met de gloed nieuwe deus van mijn zoon gezocht, maar is mijn ding nog niet, wat een kut geluidje en onduidelijk , zal wel aan mij liggen E Trach is lekker duidelijk en ik hoor het kleine ijzer niet  was rust geeft in mijn kop maarja, ieder zijn ding toch grt Chris
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
28 maart 2019, 16:08 |
|
 |
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11683 Woonplaats: Midden Nederland
|
 Re: "mijn E trakkie"
Waar ga je nu mee zoeken dan Chris? 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
28 maart 2019, 16:13 |
|
 |
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Jan Ooms schreef: Waar ga je nu mee zoeken dan Chris?  gewoon weer met mijn E trakkie Jan  hij doet het weer als vanouds her en lekker diep grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
28 maart 2019, 16:17 |
|
 |
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11683 Woonplaats: Midden Nederland
|
Coinhunter Chris schreef: Jan Ooms schreef: Waar ga je nu mee zoeken dan Chris?  gewoon weer met mijn E trakkie Jan  hij doet het weer als vanouds her en lekker diep grt Chris  Haha, ik las het anders Mooi Chris 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
28 maart 2019, 16:22 |
|
 |
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 6659 Woonplaats: Silversun
|
_________________ toInfinityandBeyond
|
28 maart 2019, 17:48 |
|
 |
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 10893 Woonplaats: Maastricht
|
Lekker Chris beetje TLC aan je detector geven... Heel vervelend als je niet meer het volle vertrouwen in het apparaat hebt. Ik had dat met mijn oude goldenmask, die begon ook kuren te krijgen... Logisch dat dat tussen je oren gaat zitten als zoeker. Je bent een met je md als je aan het zoeken bent. Dan kun je je in je hoofd niet gaan aanpassen aan een slecht werkende detector. Trek ze d’r maar weer lekker uit met je E trakkie! Groeten, Trash
|
28 maart 2019, 17:57 |
|
 |
de ed
ForumJoker
|
maar is mijn ding nog niet, wat een kut geluidje en onduidelijk ha ha dat had ik nu net anders om wat zit daar een verschil in zeg gek wet ik van de geluiden van de minelab wat een orgel zeg dus hij ging de hoek weer in xp wat een rust zeg totaal anders dan minelab maar ok ik tocht de minelam gepakt me er in vast gebeten er in na een half jaar vol op gelopen op vroeg middel eeuwes wel zwaar vergeven van troep uit de 20 eeuw pakt te ik af en toe wat leuks xp is veel sneller minelab gaat dieper moet je ook meer toer op graven maar goed nu zo veel vertrouwen er in dat ik er altijd mee loop xp blijft tocht super snel en minelab super diep hoe is het nu met je E TRAC weer helemaal heel nu cc  ps nu ken ik met alle 2 zoeken minelab zal voor het gewoon grond en de bergen stort vol mooi ijzer zal het de xp zijn minelab zal nummer 1 blijven nu gewoon dat er bij ons veel gezocht word ben nooit de eerst dus moet je wat dieper
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
28 sep 2020, 23:03 |
|
 |
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
29 sep 2020, 00:30 |
|
 |
viros
|
|
29 sep 2020, 10:15 |
|
 |
Coinhunter Chris
Beheerder
|
dank om ff te antwoorden Ed inderdaad, kwam van diep de sestersen  begint het gewicht ook te merken als ik lange uren maak  zeker heb de DEUS ook , is niets mis mee gr Chris 
|
29 sep 2020, 16:07 |
|
 |
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7780 Woonplaats: Deventer
|
Citaat: gisteren nog 42 romeinse munten , fibulae en mooi beslag gevonden Daar doet menig zoeker jaren over Ik ga er een "NOX" bijhalen eerdaags, lekker licht maar moet wel wennen aan de geluiden.
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
29 sep 2020, 16:29 |
|
 |
Coinhunter Chris
Beheerder
|
peter schreef: Citaat: gisteren nog 42 romeinse munten , fibulae en mooi beslag gevonden Daar doet menig zoeker jaren over Ik ga er een "NOX" bijhalen eerdaags, lekker licht maar moet wel wennen aan de geluiden. goede keuze Peter  PS je kunt ook op een toon zoeken, maar ik houdt van dat gejengel en ik herken ongeveer met het geluid wat wat er ligt.
|
29 sep 2020, 16:36 |
|
 |
de ed
ForumJoker
|
mooi cc 
|
29 sep 2020, 18:55 |
|
 |
de ed
ForumJoker
|
|
14 jan 2025, 19:00 |
|
 |
latin
|
Ik zoek ook nog steeds met mijn etrac, kun je mee lezen en schrijven. Begint hier en daar wel wat slijtage te vertonen maar werkt nog steeds perfect. Ik was al wel aan het oriënteren naar een opvolger(Manticore) , maar zag dat hij dit jaar 10% in prijs is gestegen, van 1999 naaer 2199 euro. Hou het nog maar even bij mijn oudje.
_________________ Foto's blijven eigendom van latin.
|
15 jan 2025, 17:50 |
|
 |
de ed
ForumJoker
|
latin schreef: Ik zoek ook nog steeds met mijn etrac, kun je mee lezen en schrijven. Begint hier en daar wel wat slijtage te vertonen maar werkt nog steeds perfect. Ik was al wel aan het oriënteren naar een opvolger(Manticore) , maar zag dat hij dit jaar 10% in prijs is gestegen, van 1999 naaer 2199 euro. Hou het nog maar even bij mijn oudje. Manticore) heb ik nog voor de oude prijs gekocht Tip ziet ze veel op marktplaats als nieuw
|
15 jan 2025, 21:46 |
|
 |
Eljazz
Geregistreerd: 16 apr 2016, 09:38 Berichten: 50 Woonplaats: Op het veld
|
Zelf geen ervaring met een E-trac. Heb 7 toestellen gehad waarvan ik nu nog 2 heb. Manticore (met M9, M11 en M15 schijven) en Deus II. Allebei top.
Hiervoor Deus I en Equinox 800 en dat was ook top. Maar elke detector heeft toch echt minstens een jaar nodig om er een beetje 'pro' in te worden he... Vele geven het of te snel op en gaan dan terug naar hun vertrouwde machine... Ieder zijn goed recht natuurlijk! Beter een oude versleten detector die je 100% beheerst dan een splinternieuwe Manticore die je niet 'begrijpt'....
Persoonlijk heb ik mij 'geforceerd' om de Deus II en Manticore 100% te beheersen... bij de Manticore had ik pas na 1 jaar en 3 maanden zoiets eindelijk het ideale programma en het gevoel dat ik hem helemaal onder de knie had :-). En dan pas , als het dus ook tussen de oren goed zit, krijg je de beste resultaten hé.
_________________ | Manticore |~| Deus II |
|
16 jan 2025, 00:32 |
|
 |
Coinhunter Chris
Beheerder
|
een E track is voor vele moeilijk en de DEUS en Manticore zijn eigenlijk kinderspel, voor die laatste twee is niet zoveel kennis nodig. heb in die 45 jaar wel met alle merken gezocht, de White XLT MD waren ook niet eenvoudig, maar de rest was simpel en eenvoudig. gr Chris 
|
16 jan 2025, 03:12 |
|
 |
Eljazz
Geregistreerd: 16 apr 2016, 09:38 Berichten: 50 Woonplaats: Op het veld
|
Coinhunter Chris schreef: een E track is voor vele moeilijk en de DEUS en Manticore zijn eigenlijk kinderspel, voor die laatste twee is niet zoveel kennis nodig. heb in die 45 jaar wel met alle merken gezocht, de White XLT MD waren ook niet eenvoudig, maar de rest was simpel en eenvoudig. gr Chris  Ja heb ik nog al gehoord dat de E-trac moeilijk is... Dat het daarom ook 'beter' is dat laat ik in het midden... Dat het nu kinderspel is lijkt me eerder een evolutie... Nu die Manticore had toch een heel andere feeling dan de Equinox vond ik... Ik had de Equinox helemaal onder controle en ik leer wel snel, dus ik dacht dit word easy peasy.... maar om de Manticore volledig te kennen was toch effe wennen.... Je hebt gelijk dat een beginner er perfect mee kan zoeken op standaardsettings, alleen zit er wel meer in als je dat wenst... Ma dan moet je toch ook weten waar je mee bezig zijt... De vooruitgang is een beetje te vergelijken met smartphones... Op die eerste kon je ook op internet en apps installeren maar was toch een pak moeilijker allemaal, nu is dat allemaal sneller en makkelijker... Ma uiteindelijk telt toch maar 1 ding he, het resultaat. Krijgt ge het gevonden of niet..  en zowel jij als ik krijgen het wel gevonden 
_________________ | Manticore |~| Deus II |
|
16 jan 2025, 09:25 |
|
 |
de ed
ForumJoker
|
inderdaat heb met de equinox 800 jaar nodig gehad toen ging het super voor een xp man heel belangrijk wie loopt er achter is hij slim of niet maar goed Wil de E trekkie beter leren kennen gewoon soort hobby van me heb dat ding vroeger nog gekocht bij Wilhelm Bos top kerel had zo white,s spectrum DFX in geruild met de E trek leuk gevonden er mee maar ja ging steeds minder zoeken daarna equinox 800 gekocht en later de 900 en kon het niet laten de MANTICORE zo gek ben ik me maat is het om gekeerde loopt nog met ze oude md vind er nog super mee gaat er om wie er ook achterloopt en ken je md zoeken is geen hobby voor mij maar een vak en ben je goed in je vak ga je toppers vinden 
|
16 jan 2025, 19:13 |
|
 |
de ed
ForumJoker
|
om dat het een mooie md zo ziet hij er van binnen uit deze topper https://md-hunter.com/opening-the-minel ... ts-inside/
|
16 jan 2025, 20:57 |
|
 |
Hoth
|
Die E-Trac is inmiddels een echte oldtimer. Kwam 16 jaar geleden op de markt. Voor mij nog steeds een van de beste detectoren ooit. En de Explorer SE is zelfs nog ouder: 19 jaar...... 
_________________ Ook gij, Brutus?
|
17 jan 2025, 10:50 |
|
 |
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Hoth schreef: Die E-Trac is inmiddels een echte oldtimer. Kwam 16 jaar geleden op de markt. Voor mij nog steeds een van de beste detectoren ooit. En de Explorer SE is zelfs nog ouder: 19 jaar......  ik zoek er nog regelmatig mee en ken deze machine van haver tot gort gaat ook niet stuk aan, het gewicht is een nadeel, heb ook de DEUS en Manticore en laser nog staan en een oude Garret 
|
17 jan 2025, 13:46 |
|
 |
de ed
ForumJoker
|
Coinhunter Chris schreef: Hoth schreef: Die E-Trac is inmiddels een echte oldtimer. Kwam 16 jaar geleden op de markt. Voor mij nog steeds een van de beste detectoren ooit. En de Explorer SE is zelfs nog ouder: 19 jaar......  ik zoek er nog regelmatig mee en ken deze machine van haver tot gort gaat ook niet stuk aan, het gewicht is een nadeel, heb ook de DEUS en Manticore en laser nog staan en een oude Garret  ook al ik heb ook zo kast vol met md
|
19 jan 2025, 14:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|