|
|
Het is nu 21 apr 2026, 20:30
|
| Auteur |
Bericht |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3867 Woonplaats: Noordgouwe
|
 Re: etrac en goud
Hier nog een test (met een oorbel) http://www.youtube.com/watch?v=_5Izyhvt ... re=relatedWie wil aantonen dat de E-trac 'm wel detecteert? Groet, Stef
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 17 jun 2011, 23:45 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ok een schop dan maar
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 jun 2011, 00:32 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20709 Woonplaats: utrecht
|
als jij kan filmen laat ik het wel zien o.k neem die zelfde oorbel maar mee ik zet er een TAART op !! morgen zit ik in zeeland dus... gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 18 jun 2011, 22:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 18 jun 2011, 22:41 |
|
 |
|
melpatcindy
|
ben benieuwd ,de zoekers die het hier betreft zijn toch niet de minste misschien toch instellingen ? maar hoe kun je dan zo een buisje van dago missen ? dat bovenop ligt? vind het wel vreemd dit gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 18 jun 2011, 23:37 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
melpatcindy schreef: ben benieuwd ,de zoekers die het hier betreft zijn toch niet de minste misschien toch instellingen ? maar hoe kun je dan zo een buisje van dago missen ? dat bovenop ligt? vind het wel vreemd dit gr ed  ja ed die md is goed het is de man die het doet hij stelt zijn stuk gereedschap in doe je dat niet goed ja dan mis je het even jij moet dat zeker weten als stort zoeker tesoro blijf no 1 op de stort
|
| 18 jun 2011, 23:41 |
|
 |
|
kimball
Moderator
|
bubba schreef: als jij kan filmen laat ik het wel zien o.k neem die zelfde oorbel maar mee ik zet er een TAART op !! morgen zit ik in zeeland dus...gr bubba  Bij ons in zeeland zijn die karolingische muntjes niet gevonden hoor..... 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 19 jun 2011, 13:23 |
|
 |
|
bacchus
|
hoi allemaal zeker pak e-treak goud,pas geleden nog een goud vondst gemaakt, al vindt je het niet zo vaak,een kroon van goud grt john
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 jun 2011, 14:08 |
|
 |
|
detector.be
|
http://www.youtube.com/watch?v=_5Izyhvt ... re=relatedDit filmpje is getrukeerd. Vooral wat hij laat zien over de at pro is niet waar. Het is heel eenvoudig een bijkomend voorwerp in je handen te houden. Bij de etrac zal dit wel een ijzer geweest zijn. Ik heb met de etrac al meerdere gouden munten en sieraden gevonden. Hij is en blijft de beste.
|
| 19 jun 2011, 14:38 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi allen, Eigenlijk snap ik het niet. Sommige mensen schreeuwen hier dat de E-trac de beste detector is, en niet de Deus, maar ze hebben nog nooit met een Deus gelopen. Verder vind ik, dat als er filmpjes op you-tube geplaats zijn, en jullie hebben het gevoel dat deze beelden niet op waarheid berusten, maak dan zelf, en plaats zelf een filmpje op youtube met jullie eigen ervaringen. Dus pak de E-track, neem een gouden oorbel, en maak een filmpje. Wat interesseert mij een gouden open oorbelletje. Zolang mijn detector het kleine gouden muntje pakt, ben ik tevreden. Welteruste. Ik word er zo moe van!!! en ik ben de laatste tij altijd al doodmoeeee. Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 19 jun 2011, 16:37 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Was vergeten te vermelden:
Ik zoek met de Minelab Explorer 2. Vind ook de allerkleinste dingen!!!!
Maar een gouden open oorbel pakt ie niet!!! Heb ik vandaag extra getest.
De mensen die dus hier roepen dat hun E-trac wel een piep geeft op een gouden open oorbel, graag bewijs leveren!!!!! Zo iets schreeuwen kan iedereen.
Vele groeten,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 19 jun 2011, 16:43 |
|
 |
|
Mat
|
Ik heb dus de Exploerer 1e versie. En inderdaad ook die pakt een kleine oorbel dus op de gewone manier niet. Heb een paar jaar geleden eens een oorbel moeten zoeken voor een mevrouw, maar kon hem dus op de gewone manier niet vinden tussen het grind met daaronder veel ijzer verstoring. Ik heb toen naar de andere oorbel gevraagd en deze met de EDIT functie voor de schijf doorgehaald. Alles in zijn geheugen opgeslagen en na 3 minuten had ik nu wel de oorbel te pakken. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 19 jun 2011, 16:50 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 19 jun 2011, 18:31 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zwate piet zeker
|
| 19 jun 2011, 18:33 |
|
 |
|
la taupe
|
|
| 19 jun 2011, 18:34 |
|
 |
|
bubba
|
nou vanmiddag effe getest met een zeer dun open gouden oorbelletje ik moet zeggen , hij had er zeer veel moeite mee (tijdens de luchttest) kreeg ik nauwelijks een piep (moest hem bijna tegen de schotel zwaaien om een inimini bliepje te krijgen. Maar , zit hij een stukje onder de grond , dan pakt hij hem wel (weliswaar ook geen harde piep) het gekke is , dat als ik een stukje goud (hol) neem van 2 mm bij 2mm dan piept hij wel duidelijk (terwijl de massa minder is als de oorbel) dus tja , heb jij nu een Taart verdiend  (zeg jij het maar) de Deus daar in tegen , geeft bij de oorbel WEL een duidelijke piep en Jvlivs (knakworst), dit soort discussies is goed voor alle leden die wellicht geinteresserd zijn in de prestaties van detectors gr bubba 
|
| 19 jun 2011, 20:23 |
|
 |
|
kimball
Moderator
|
Bubba: ik lust wel een stukje taart Ik maak me er niet druk om dat ie geen gouden oorbel vindt. Was wel zeer verwonderd omdat ik dat niet had verwacht. Ik haal de kleinste miniscule voorwerpjes uit de grond, veel kleiner dan die oorbel. Nog geen andere detector voor mij. Dit minpuntje weegt niet op tegen de pluspunten. Groet, Stef 
|
| 19 jun 2011, 21:17 |
|
 |
|
bubba
|
kimball schreef: Bubba: ik lust wel een stukje taart Ik maak me er niet druk om dat ie geen gouden oorbel vindt. Was wel zeer verwonderd omdat ik dat niet had verwacht. Ik haal de kleinste miniscule voorwerpjes uit de grond, veel kleiner dan die oorbel. Nog geen andere detector voor mij. Dit minpuntje weegt niet op tegen de pluspunten. Groet, Stef  haha , gelijk heb je Stef de E-track heeft grond nodig , dat is bekend want in luchttesten is hij nooit de beste geweest. maar ook ik schrok dat hij hem eigenlijk niet echt pakte. ik heb in de grond wel zeer dunne ringetjes en oorbel gevonden dus dan pakt hij hem wel. maar de piep van vanmiddag vond ik zo zwak , dat jij de Taart weldegelijk heb verdiend. haal een lekkere Taart Stef en geef via P.B even je rekeningnummer , dan betaal ik de Taart O.K gr bubba 
|
| 19 jun 2011, 21:22 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ZO TAART
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 jun 2011, 21:23 |
|
 |
|
latin
|
@Kimball, ook een filmpje, met een andere uitkomst Groeten, Latin http://www.youtube.com/watch?v=_VAxrUk5Z1k
_________________ Foto's blijven eigendom van latin.
|
| 19 jun 2011, 22:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 19 jun 2011, 22:16 |
|
 |
|
bubba
|
|
| 19 jun 2011, 22:18 |
|
 |
|
detector.be
|
|
| 19 jun 2011, 22:24 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 20 jun 2011, 01:01 |
|
 |
|
kimball
Moderator
|
He mannen Op die filmpjes geen oorbellen Eerst zelf doen dan pas reageren. 
|
| 20 jun 2011, 01:23 |
|
|