| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Re: Spannende vooraankondiging op Minelab-website
de ed schreef: gelukig zit er nog een schijf op  en dat voor die prijs 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 04 mei 2012, 21:19 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Heb je er wel genoeg besteld Wilhelm? heb er ook wel zin aan... Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 04 mei 2012, 21:46 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Ik bestel er zoveel als er mensen bij voorinschrijving willen hebben + 1 voor de voorraad (het zijn geen suikerklontjes...). Vandaag weer wat bijbesteld... Moet ik jou erbij zetten?
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 04 mei 2012, 21:52 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Ik bel je komende week wel even !  ik wacht even de specificaties af 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 04 mei 2012, 22:01 |
|
 |
|
zwaaijunk
|
Zelfs de zwaaijunk heeft hem al besteld! Ik heb dr ook zin an.........De 2,3 kg gaat natuurlijk nergens over....ook niet met een goede balans hoor!! Dat word gewoon sjouwen en sleuren en ......mischien vloeken of heel veel juichen. Ik ga het meemaken eind mei. De combi Pi en VLf gaat m niet worden......in ieder geval niet gecombineerd en tegelijk werkend. We zullen zien.... Ik heb overigens een prijsindicatie gekregen van rond de 2000 euries....is wel overzees....
gr. Zwaaijunk
|
| 05 mei 2012, 00:54 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ik ben benieuwd naar de prestaties van deze machine 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 05 mei 2012, 06:18 |
|
 |
|
nakky
|
Highlander schreef: dank jewel voor de info Wilhelm  , we zullen denk ik moeten afwachten toch blijft voor mij de prijs het grootste struikelblok het FBS2 systeem moet wel zo goed zijn om de prijs te rechtvaardigen zoals gezegt we wachten af. gr, highlander Het FBS systeem zie link Minelab: http://www.minelab.com/emea/consumer/kn ... logies#FBSFBS = 28 Frequenties FBS2 = Gerucht 47 Frequenties Grt Nakky
|
| 05 mei 2012, 16:30 |
|
 |
|
Misfit
|
Meer frequenties is niet interessant... de detector schiet ze nml. niet tegelijk de grond in, maar om de beurt. Dit zou potentieel vertragend op de recovery kunnen werken, maar meer resultaat zou niet te verwachten zijn... klinkt als 'marketing'
|
| 05 mei 2012, 16:38 |
|
 |
|
Pelgrim
|
Misfit schreef: Meer frequenties is niet interessant... de detector schiet ze nml. niet tegelijk de grond in, maar om de beurt. Dit zou potentieel vertragend op de recovery kunnen werken, maar meer resultaat zou niet te verwachten zijn... klinkt als 'marketing' Dat denk ik ook. Pelgrim
|
| 05 mei 2012, 16:43 |
|
 |
|
Highlander
|
Wilhelm even wat vraagjes: Wat kost hij nou precies bij jou en kan deze prijs nog veranderen i.v.m. het nog niet bekend maken van de prijs door minelab? Zijn er bij jou twee versies te krijgen 1 zonder en 1 met draadloos zo ja wat is het prijsverschil ? Hoe lang is de garantie bij deze nieuwe telg? Alvast vriendelijk bedankt Gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 05 mei 2012, 17:36 |
|
 |
|
lampie
|
Is de schotel het zelfde als die van de e-trac zo ik graag willen weten gr lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 05 mei 2012, 18:29 |
|
 |
|
lucotios
|
zo te zien wel dezelfde afmeting als de schotel van de etrac, maar nieuwe technologie : nieuwe schotel en een andere stekker ( anders is hij niet waterdicht ) maaar 2.3 kg ik mijn etrac al verkocht voor z"n lomp gewicht en dan doen ze er nog maar een kilo bij. balans of niet het blijft pokkezwaar !! en ik hoop voor de snelle beslissers dat er niet teveel kinderziektes inzitten.
|
| 05 mei 2012, 20:17 |
|
 |
|
Pelgrim
|
lucotios schreef: zo te zien wel dezelfde afmeting als de schotel van de etrac, maar nieuwe technologie : nieuwe schotel en een andere stekker ( anders is hij niet waterdicht ) maaar 2.3 kg ik mijn etrac al verkocht voor z"n lomp gewicht en dan doen ze er nog maar een kilo bij. balans of niet het blijft pokkezwaar !! en ik hoop voor de snelle beslissers dat er niet teveel kinderziektes inzitten. In het water, onder het water voel je die extra kilo nauwelijks 
|
| 05 mei 2012, 20:33 |
|
 |
|
bubba
|
de e-track weegt net zoveel toch 
|
| 05 mei 2012, 20:39 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
de E-track is voor echte mannen 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 05 mei 2012, 20:48 |
|
 |
|
lucotios
|
deju bubba,
je hebt gelijk, de nieuwe is maar 125 gr zwaarder. maar het blijft te zwaar !!!!!!!!!!!!!!!!!! echte mannen of niet, als ik mijn armen wil trainen ga ik wel naar de sportschool
|
| 05 mei 2012, 20:58 |
|
 |
|
bubba
|
het schijnt dat de balans zodanig is verbetert dat je het gewicht minder voelt dan bij de E-tracker. gr bubba 
|
| 05 mei 2012, 20:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 mei 2012, 21:57 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3981 Woonplaats: Noordgouwe
|
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 05 mei 2012, 23:08 |
|
 |
|
Highlander
|
Mmmmmmm ik heb net met iemand van minelab gesproken die vertelde me dat de prijzen "niet" bekent zijn ik vraag me dan af waar de prijzen op gebaseerd zijn voor de voorbestellingen bij enkele wederverkopers? Kan iemand mij info hierover geven? Gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 06 mei 2012, 00:50 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Waren dat geen richtprijzen oid?
Grt
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 06 mei 2012, 00:53 |
|
 |
|
nakky
|
Grt Nakky De onderste twee foto's zijn de orginele uitvoering.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 mei 2012, 01:15 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi All Maak je maar geen zorgen over het gewicht, weet zeker dat de balance beter is als de e-trek en de excalibur. Even twee voorbeelden, de gpx 4000 die ik heb is beter in balance dan de e-trek en voelt zich lichter aan. Bij de orginale versie van de excalibur waar het kastje onder de hand zit, is het gewicht niet te tillen word het gewicht van het kastje naar boven gebracht, door middel van een Anderson steel, is het verschil qua gevoelsmatig gewicht ENORM. Waar ik me meer zorgen over maak, stel, dat je de detector hoofdzakelijk voor in het water gaat gebruiken Dan ga je gegarandeerd problemen krijgen met die telescopische steel, been there done it. Voorlopig hoef ik hem niet, wacht wel af, ken de trucjes van minelab zo ondertussen wel. Groet Gerrit
|
| 06 mei 2012, 09:31 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
coinhunter chris schreef: de E-track is voor echte mannen  Zo is dat Chris echt mannen met grote schouders 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 06 mei 2012, 09:36 |
|
 |
|
rakker
Geregistreerd: 04 jul 2009, 15:41 Berichten: 1616 Woonplaats: zeeland
|
vind het maar een groot lomp ding...zeker niet gemaakt voor rugpatientjes...dat ding is mijn inziens puur gemaakt voor in het water wat te wroeten...dr is wel een voordeel als je aan het verdrinken bent .kan je nog altijd in die grote bak achterop stappen .dat is namelijk het ingebouwde reddinsvlot incl peddel gr rakker
|
| 06 mei 2012, 10:19 |
|
|