|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3981 Woonplaats: Noordgouwe
|
 Minelab info E-trac
Nuttige info voor de Manual sens zoekers ??? http://www.minelab.com/emea/treasure-ta ... pert-usersIn de meeste gevallen zoek ik op Auto sens. Maar ik geloof dat er ook zoekers zijn die 'm standaard op Manual hebben staan. Groet, Stef *(cheers
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 15 jan 2011, 13:50 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Re: Minelab info E-trac
 goede info
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 15 jan 2011, 20:55 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Kan jij niet lezen Jo this geen Utrechts mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 15 jan 2011, 21:04 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Bertoninus schreef: Kan jij niet lezen Jo this geen Utrechts mvg Bert Das een goeie Bert 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 15 jan 2011, 21:04 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Bertoninus schreef: Kan jij niet lezen Jo this geen Utrechts mvg Bert haha  DOOIE 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 15 jan 2011, 21:06 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
als ik de tijd en de animo ervoor vind zal ik mijn programma met jullie delen,de meeste komen er niet klaar mee omdat ze verkeerdeinstellngen gebruiken,geloof me,er is momentueel geen betere,ook qua materiaal niet. een tip:zet de sensivety op auto,deze zal zich continu herstellen met elke zwaai die je maakt en dat zal je zeker enkel munten kosten als je hem op manuel hebt staan. grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 15 jan 2011, 21:11 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
ik loop meestal op manuel de akkers waar ik op loop ook geen problemen mee denk ook dat dat ligt aan de instelling waar je mee loop maar ik wil jou program wel ooit eens proberen chris  mischien vind ik dan ook romeinse munten wat die liggen er niet of mijn instelling klopt mischien niet fibula en mini bronsjes geen probleem maar munten nee die zijn voor mij niet te vinden
|
| 15 jan 2011, 23:17 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|