|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:53
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
 CTX error ??
Haai, Dacht deze avond mn ctx nog eens aan te sluiten op de pc voor de achterstallige updates en om een programma ideetje in te voeren. Nu blijkt dat ik het nieuwe programma wel kan schrijven op de pc, maar dat ie het niet wil laden in de detector. De updates lijken me ook niet te lukken, krijg een pop-up dat de detector niet te koppelen is aan de software.. En toen ging het mijn pet te boven Heb het programmatje wel manueel kunnen invoeren, maar vind het via de pc wel wat gemakkelijker werken. Mijn vraag: que pasa?!
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 09 jul 2013, 22:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: CTX error ??
ja dat heb ik ook altijd met mijn md mijn goldmaxx doe het ook niet goed aan de pc 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 jul 2013, 23:22 |
|
 |
|
Marco
|
er is een update geweest van xchange2 heb je die misschien gemist ? kan me herinnernen dat ik daar toen ook wat problemen mee heb gehad
heb toen het hele spul van de pc gehaald en daar ging het updaten het wel goed
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 09 jul 2013, 23:36 |
|
 |
|
radiohead
|
Tja ik weet helaas niet wat ik gemist heb  Sinds februari heb ik m'n detector niet meer aangeraakt.. Grt
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 09 jul 2013, 23:54 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
radiohead schreef: Tja ik weet helaas niet wat ik gemist heb  Sinds februari heb ik m'n detector niet meer aangeraakt.. Grt o dan zijn je batterijen op
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 jul 2013, 00:22 |
|
 |
|
batavier
|
Het USB snoertje moet ook niet in het stopcontact.
_________________ laat mij maar lekker aanmodderen
|
| 10 jul 2013, 16:32 |
|
 |
|
radiohead
|
Ooooo dat zal het zijn Nee, heb het vandaag nog eens een poging gegeven, maar weer het zelfde. Dan date ik gewoon niet up he 
Minelab Manticore
|
| 10 jul 2013, 17:54 |
|
 |
|
Graaf
Geregistreerd: 08 sep 2012, 02:42 Berichten: 29 Woonplaats: Ergenshuizen
|
'k Las dit berichtje nu pas, beste medezoekers. Had denkelijk hetzelfde e/o een ander gekmakend probleem. Na dagen frustrerend geklooi eindelijk op een Am. forum een opmerking gevonden dat het probleem (althans bij mij) 'm zat in een niet geüpdate Windows XP-versie op de oude laptop die ik noodgedwongen gebruik voor de CTX. Zonder bijvoorbeeld SP3 blijft XChange 2 allerlei errors geven. De hele santenkraam opnieuw geïnstalleerd (incl. XChange software). Daarna werkte het weer perfect. Maarre, wanneer komt Minelab nu eindelijk eens met een Mac-versie (veelgehoorde jammerklacht)? Heb nog steeds het gevoel dat ik met m'n Rolls voor een - met respect - koffiemolenfabriek sta wanneer ik m'n voetzoeker op een pc aansluit. VroLux, Ton P.S. Ik zal me binnenkort trouwens eens voorstellen...  Na maanden in de schaduw meelezen en hoge werkdrukte eindelijk wat meer tijd (ook voor het veld).
_________________ 'Iets verder kijken, brengt je een stuk dichterbij.' [© Ton van Mourik]
|
| 11 aug 2013, 12:49 |
|
 |
|
Marcus Sofilius
Geregistreerd: 03 sep 2012, 14:13 Berichten: 201 Woonplaats: Limburg
|
Graaf schreef: 'k Las dit berichtje nu pas, beste medezoekers. Had denkelijk hetzelfde e/o een ander gekmakend probleem. Na dagen frustrerend geklooi eindelijk op een Am. forum een opmerking gevonden dat het probleem (althans bij mij) 'm zat in een niet geüpdate Windows XP-versie op de oude laptop die ik noodgedwongen gebruik voor de CTX. Zonder bijvoorbeeld SP3 blijft XChange 2 allerlei errors geven. De hele santenkraam opnieuw geïnstalleerd (incl. XChange software). Daarna werkte het weer perfect. Maarre, wanneer komt Minelab nu eindelijk eens met een Mac-versie (veelgehoorde jammerklacht)? Heb nog steeds het gevoel dat ik met m'n Rolls voor een - met respect - koffiemolenfabriek sta wanneer ik m'n voetzoeker op een pc aansluit. VroLux, Ton P.S. Ik zal me binnenkort trouwens eens voorstellen...  Na maanden in de schaduw meelezen en hoge werkdrukte eindelijk wat meer tijd (ook voor het veld). Hmmmmm zit nu net te overwegen welke detector in de toekomst ga aanschaffen, stond ook al even stil bij de CTX 3030 en nu lees ik dat hij niet op de IMAC past? jammer, als ik een CTX wil moet ik er dus ook een Windo's PC bij kopen, word een duur grapje. Is er trouwens al Nederlandse software (Besturing) voor de CTX 3030?
|
| 13 aug 2013, 20:35 |
|
 |
|
Graaf
Geregistreerd: 08 sep 2012, 02:42 Berichten: 29 Woonplaats: Ergenshuizen
|
'k Zou me er toch niet door laten afschrikken, Marcus. De 'dirty thirty' is echt een geweldige machine waarmee je zonder X-tra programma's al veel mee kunt. Bovendien kan je een hoop op/via de detector zelf afstellen. Heb zelf ook een iMac, maar stel me voorlopig tevreden met het soms noodgedwongen gebruik van een oud (en dus inmiddels goedkoop) Windows-laptopje. Nederlandse handleiding: Wilhelm heeft 'm voor je via http://www.minelab.nl/index.php/handleidingenVroLux, Ton
_________________ 'Iets verder kijken, brengt je een stuk dichterbij.' [© Ton van Mourik]
|
| 14 aug 2013, 23:36 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|