|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 13:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
hapjes
Geregistreerd: 22 mei 2009, 22:28 Berichten: 591 Woonplaats: heerde
|
 Ctx
Nu de meeste akkers zijn ingezaaid ben ik benieuwd hoe andere zoekers afgelopen seizoen de Ctx hebben ervaren. Voor mij was de Ctx meer dan goed best veel mee gevonden op plekken die behoorlijk platgelopen waren. Zou er binnen kort ook weer een update zijn.
Groet een tevreden Ctx gebruiker.
|
| 04 mei 2014, 11:19 |
|
 |
|
Ouwerkerk
ERELID
Geregistreerd: 12 sep 2010, 16:07 Berichten: 1819 Woonplaats: lost ones
|
 Re: Ctx
Hey Joop,
Ik heb 1x de pech gehad dat de detector terug moest vanwege een error. Maar verders ben ik er dik en dan ook dik tevreden over, aardig wat penninkjes gevonden zelfs 1x van goud. En ander mooi spul. Was dik tevreden met mijn Etrac, maar net zo met mijn ctx op het moment. Ik heb wel exact de zelfde instelling als ik op de Etrac had. Maar ik hoop dat de CTX toch net wat rapper met de recovery is.
grt Rob
_________________ Lost Ones
|
| 04 mei 2014, 12:13 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Hij zal ongetwijfeld het beste zijn wat er momenteel te koop is, kijk maar eens naar de vondsten hier op t forum  . Maar ik heb er in engeland een paar uur mee gelopen(met die van Hapjes) en hij is me echt te zwaar, ik blijf lekker met de XP Deus lopen dan maar minder vinden 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 04 mei 2014, 15:07 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
nee gaat super hoor 1 nadeel je moet zo veel graven 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 mei 2014, 19:53 |
|
 |
|
joepie
|
ben nu ook in bezit van dit kanon en direct raak op het strand kan toeval zijn natuurlijk maar heb er een goed gevoel bij en het gewicht is voor mij met mijn schouder probleem geen probleem meer
|
| 16 jun 2014, 08:00 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|