|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:04
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
 Nieuwe White's Matrix M6
White's introduceert een vernieuwde Matrix M6. De schotel die op de Spectra V3 zit is geplaatst op de "oude" M6 (die overigens ook nog verkrijgbaar is). Eindelijk standaard een 2D schotel (en niet als extra verkrijgbaar) op een White's detector in het middenklasse segment. De 2D schotel zorgt voor meer diepgang op sterk gemineraliseerde akkers en stranden en (uiteraard) voor minder valse signalen. Advies verkoop prijs € 775,00 Dit is een topper 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 21 jan 2010, 00:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Nieuwe White's Matrix M6
ZIET ER WEER MOOI UIT 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 jan 2010, 00:29 |
|
 |
|
Joop
|
Mooi retro model met die stalen kast 
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 21 jan 2010, 08:55 |
|
 |
|
deepscandd1400
|
Is zeker een topper! Tip zet de sense op 80 procent en je graaft minder ijzer op en het wordt rustiger in je koptelefoon. Al bij +2 opgraven die handel! Zilveren munten grommen!!!
Heb dit pas ook als tip gekregen van Wilhelm! Werkt uitstekend heb nog nooit zoveel zilver uit de grond gehaald.
Succes Mannen!!
Deep
|
| 05 dec 2012, 00:03 |
|
 |
|
Highlander
|
..ik persoonlijk schat deze telg niet als middenmoot in, maar tot het hogere segment, de M6 en de MXT zijn in mijn ogen hier in Nederland ondergewaardeerd doordat toendertijd sommige importeurs liever de DFX wilden verkopen omdat hier een hogere marge op zat(1200 euro verkoopprijs), in Duitsland was de Whites MXT een van de best verkopende Detectoren ooit, hij overtuigde door een erg goede prijs kwaliteit verhouding hij was erg robuust gemaakt en een van de detectoren waarbij je zonder problemen onder stroomkabels kon lopen zonder storingen, de diepte was erg goed te noemen en hij was erg happig op zilver:-) De M6 is een vereenvoudigde versie van de MXT maar uit tests is gebleken dat hij zo goed als evenwaardig is aan de MXT.
gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 05 dec 2012, 09:49 |
|
 |
|
Hoth
|
Wat ik interessant vind is dat er nu een DD schotel onder zit en geen concentrische. Ik ben het met Highlander eens, de MXT - de voorloper - was een erg goede detector die jammergenoeg hier niet erg werd aangeprezen. Ik heb met de MXT een aantal sensationele vondsten gedaan, en ook relatief veel zilver gevonden Misschien als Back Up naast de anderen? Ik zal mijn baas en vrouw eens lief aankijken Pat
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 05 dec 2012, 12:08 |
|
 |
|
Misfit
|
Ik snap dit soort product-launches niet zo... een model uit 2005 pimp je toch niet meer met een nieuw schijfje ? Voor die categorie (ongeveer prijs) zijn er toch wel betere optie's ? Spaar er 100/200 euro bij en je hebt een GMP of een Safari... Voor minder dan 775 koop je tegenwoordig ene tweedehands E-Trac 
|
| 05 dec 2012, 12:48 |
|
 |
|
janrot
|
deepscandd1400 schreef: Is zeker een topper! Tip zet de sense op 80 procent en je graaft minder ijzer op en het wordt rustiger in je koptelefoon. Al bij +2 opgraven die handel! Zilveren munten grommen!!!
Heb dit pas ook als tip gekregen van Wilhelm! Werkt uitstekend heb nog nooit zoveel zilver uit de grond gehaald.
Succes Mannen!!
Deep Hallo Deep, ben nog niet zo lang bezig met deze hobby, ik heb ook een White Matrix M6, maar weet nog niet zo goeg hoe ik hem moet instellen, mijn vraag is, kan jij dat in het kort uitleggen, bijv de Disc knop en de beginstand??? Alvast bedankt voor de moeite Gr jan
|
| 18 apr 2013, 15:29 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
janrot schreef: ben nog niet zo lang bezig met deze hobby, ik heb ook een White Matrix M6, maar weet nog niet zo goeg hoe ik hem moet instellen, mijn vraag is, kan jij dat in het kort uitleggen, bijv de Disc knop en de beginstand???
Alvast bedankt voor de moeite
Gr jan Als je me even een PB zend met je adres gegevens dan stuur ik je een Nederlandstalige handleiding toe
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 18 apr 2013, 21:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|