| Auteur |
Bericht |
|
Marcus Sofilius
Geregistreerd: 03 sep 2012, 14:13 Berichten: 201 Woonplaats: Limburg
|
 XP Deus front paneel vervangen.
Heeft iemand ervaring met het vervangen van een front paneel van de Deus?
Reden is dat mijn knopjes niet goed ingedrukt kunnen worden, enkel met de nagel en dan ook nog eens helemaal onder op het ronde knopje.
De bedrading zit vast op het printplaatje, DJL heeft al aangeboden het voor mij te doen, daar zitten natuurlijk ook kosten aan verbonden, eerst maar even rond vragen wat de ervaringen zijn en of het wel zin heeft.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 okt 2013, 19:17 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: XP Deus front paneel vervangen.
ja hoor gewoon een klap er op geven
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 okt 2013, 19:19 |
|
 |
|
Hoth
|
Hoezo kosten?
Hoe oud is jouw Deus en waar heb je hem gekocht?
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 03 okt 2013, 19:20 |
|
 |
|
Marcus Sofilius
|
Hoth schreef: Hoezo kosten?
Hoe oud is jouw Deus en waar heb je hem gekocht? 2011 komt van een NL dealer
|
| 03 okt 2013, 19:30 |
|
 |
|
Hoth
|
Als jij 1e eigenaar bent dan mag de NL dealer je geen kosten berekenen:
Beroep je non-conformiteit: de levensduur van een dergelijk apparaat is langer dan de standaard garantie van 2 jaar.
Succes!
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 03 okt 2013, 19:34 |
|
 |
|
Marcus Sofilius
|
Hoth schreef: Als jij 1e eigenaar bent dan mag de NL dealer je geen kosten berekenen:
Beroep je non-conformiteit: de levensduur van een dergelijk apparaat is langer dan de standaard garantie van 2 jaar.
Succes! Garantie is reeds verlopen, was namelijk aangekocht op februari 2011 
|
| 03 okt 2013, 20:08 |
|
 |
|
Poetsdoek
Geregistreerd: 10 okt 2011, 12:47 Berichten: 742 Woonplaats: Kerkrade
|
nee garantie is niet berlopen.......is verlengd naar 5 jaar van eerst 2 jaar geloof ik........
_________________ ''wie niet zoekt........die niet vind.........''
|
| 03 okt 2013, 20:20 |
|
 |
|
Marcus Sofilius
|
Poetsdoek schreef: nee garantie is niet berlopen.......is verlengd naar 5 jaar van eerst 2 jaar geloof ik........ Weet je dat zeker? en valt dit dan ook onder de garantie?
|
| 03 okt 2013, 20:38 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Als DJL niet de dealer is waar je hem hebt gekocht, begrijp ik dat zij kosten rekenen. Ga niet zelf rommelen. Dan vervalt de garantie of gewoon goede en nette gratis ser vice iig.
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 03 okt 2013, 20:59 |
|
 |
|
Highlander
|
Alleen bij een Deus aankoop van begin dit jaar die normaal 2 jaar garantie heeft is de garantie verlengt naar 5 jaar 
_________________ Gr. Highlander
|
| 03 okt 2013, 21:10 |
|
 |
|
Marcus Sofilius
|
Het probleem is opgelost, DJL gaat het repareren, frontje word zonder kosten vernieuwd. Echt een super goede service  bedankt. Ik mag geen reclame maken maar ik raad deze dealer wel iedereen aan 
|
| 04 okt 2013, 16:41 |
|
 |
|
Poetsdoek
Geregistreerd: 10 okt 2011, 12:47 Berichten: 742 Woonplaats: Kerkrade
|
ik zou als ik jou was xp zelf een mailtje sturen met een foto en uitleg...weet zeker dat ze vragen hem op te sturen en ze maken hem gratis voor jou....een goede vriend van mij had zijn koptelefoon kapot van de deus.....netjes een mailtje gestuurt, erna werd hij verzocht hem op te sturen.....week later had die een splinternieuwe koptelefoon
jruss dr boy
_________________ ''wie niet zoekt........die niet vind.........''
|
| 04 okt 2013, 18:29 |
|
 |
|
hermanusb
|
Marcus Sofilius schreef: Het probleem is opgelost, DJL gaat het repareren, frontje word zonder kosten vernieuwd. Echt een super goede service  bedankt. Ik mag geen reclame maken maar ik raad deze dealer wel iedereen aan  Tja, DJ laan is gewoon een hele goede dealer. Het enige wat ik me afvraag is of jij nu jou detector in frankrijk gekocht hebt? Want als dat zo is dan is de service van DJ alleen maar geweldig te noemen.
|
| 11 jan 2014, 16:38 |
|
 |
|
Marcus Sofilius
|
hermanusb schreef: Marcus Sofilius schreef: Het probleem is opgelost, DJL gaat het repareren, frontje word zonder kosten vernieuwd. Echt een super goede service  bedankt. Ik mag geen reclame maken maar ik raad deze dealer wel iedereen aan  Tja, DJ laan is gewoon een hele goede dealer. Het enige wat ik me afvraag is of jij nu jou detector in frankrijk gekocht hebt? Want als dat zo is dan is de service van DJ alleen maar geweldig te noemen. Nee ik heb hem uiteindelijk toch niet in Frankrijk gekocht wat eigelijk wel eerst de bedoeling geweest zou zijn, ik heb hem bij een Nederlandse dealer gekocht met garantie/aankoopbon van DJ Laan. Problemen bij een Franse XP is dat de software ook in het Frans is, en in Nederland heb je alle uitleg en achteraf hulp als je die nodig hebt.
|
| 17 jan 2014, 12:27 |
|
 |
|
hermanusb
|
Ah.
Op die manier.
Dat is trouwens ook wel lekker verkopen als dealer zijnde. Gaat er wat mis kun je mooi naar een andere verkoper wijzen.
Desondanks mooi dat het geregeld is.
|
| 17 jan 2014, 13:54 |
|
|