|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Nieuwe 11 inch(28cm) schotel, ..yeppa
| Auteur |
Bericht |
|
Highlander
|
 Nieuwe 11 inch(28cm) schotel, ..yeppa
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Gr. Highlander
|
| 04 nov 2013, 10:52 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Re: Nieuwe 11 inch(28cm) schotel, ..yeppa
 en????? hoe bevalt ie Mikel, hij weegt net zoveel als de standaard schotel he tenminste dat kan ik me nog herrinneren van Engeland daar heb ik m even in de hand gehad 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 06 nov 2013, 00:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
nu vind je wel muntje uit Chinesena zo diep gaat hij veel succes
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 06 nov 2013, 01:48 |
|
 |
|
Highlander
|
_________________ Gr. Highlander
|
| 06 nov 2013, 08:38 |
|
 |
|
dolfio
Geregistreerd: 10 aug 2013, 21:04 Berichten: 1299 Woonplaats: Rijswijk
|
 Ben benieuwd naar het resultaat en het gewicht Highlander, veel zoekplezier gr
|
| 06 nov 2013, 17:21 |
|
 |
|
zwaaijunk
|
Middag,
Ik heb de schijf inmiddels 2 weekjes in bezit en aantal keer kunnen uitproberen. Gister eventjes wat langer mee gelopen en na in eerste instantie een matig gevoel te hebben over de schijf ben ik sinds gister dik tevreden over de prestaties.Hij zoekt op zeker dieper weg dan de standaardschijf maar let op......hij zoekt redelijk lui! Je moet met deze schijf beduidend langzamer lopen/zwaaien wil je de signalen goed horen. Ook de signalen zelf zijn langer en holler.....ook op het kleinste spul. Het is dus echt wel even wat anders zoeken....ongeacht de programma's (zelf gezocht in 2 en 3). Tussen het ijzer pakt hij uiteraard minder goed zijn signalen dan de standaard schijf maar hij zoekt 3x beter dan de grootste schijf al is hij toch echt wel zwaarder dan de standaard schijf. Deze schijf is mijn inziens ideaal op de geroterde/gecultivaterde/geploegde grond. Hij pakt namelijk bij redelijk hoog boven de grond zwaaien toch redelijk diep de signalen! Dit is dus de meerwaarde. Ik pakte gister een driekwart penningkje(beschadigd) en een biljoen muntje in mega kraterveld met veel ijzer vervuiling en toch ook de nodige inimini frutsels. Vooralsnog dus tevreden met deze slowwalker! Het is dus wat mij betreft een leuke gadget voor erbij maar geen volwaardige vervanging voor de standaard schijf. Ben benieuwd naar de ervaring van anderen.
Groeten Zwaaijunk
|
| 16 nov 2013, 15:00 |
|
 |
|
Hoth
|
Hoi Zwaaijunk,
Ik heb besloten deze schotel niet aan te schaffen, en mede door wat jij zegt, dat had ik op een forum in Engeland ook al gelezen. De reden waarom ik een Déus heb aangeschaft is om beter op zwaar vervuilde gebieden te kunnen zoeken, en iedereen weet dat je dan met een kleinere schotel beter af bent. Met de 11 inch zul je wellicht meer diepgang krijgen en meer oppervlakte afdekken, ook pak je meer mineralisatie door het grotere oppervlak.
Gr, Hoth
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 16 nov 2013, 15:11 |
|
 |
|
hapjes
Geregistreerd: 22 mei 2009, 22:28 Berichten: 591 Woonplaats: heerde
|
Zo te lezen ben ik blij dat ik drie weekjes terug de deus met de gewone schijf heb gekocht en niet gewacht heb op deze wel mooie schijf vond de bevindingen van zwaaijunk ook al met de hele grote schijf die ik in het verleden had met de 2.0 versie. Ben nog goed aan het stoeien met de instellingen vond de 2.0 toch makkelijker dan de nieuwe 3.2 maar de tijd zal het wel leren wat ik wel vet vind is de nieuwe ws5 kop tel  geweldig ding stuk beter dan de normale kwetsbare koptel voor mij dan nu nog de juiste instellingen en ik heb weer een goede detector naast de ctx. groet Joop.
|
| 17 nov 2013, 18:56 |
|
 |
|
crazydigger
|
he Highlander, hoe is het nu afgelopen met die nieuwe schotel? heb je er al een beetje ervaring mee opgebouwd?
|
| 13 dec 2013, 23:25 |
|
 |
|
Goudgeel
|
hapjes schreef: Zo te lezen ben ik blij dat ik drie weekjes terug de deus met de gewone schijf heb gekocht en niet gewacht heb op deze wel mooie schijf vond de bevindingen van zwaaijunk ook al met de hele grote schijf die ik in het verleden had met de 2.0 versie. Ben nog goed aan het stoeien met de instellingen vond de 2.0 toch makkelijker dan de nieuwe 3.2 maar de tijd zal het wel leren wat ik wel vet vind is de nieuwe ws5 kop tel  geweldig ding stuk beter dan de normale kwetsbare koptel voor mij dan nu nog de juiste instellingen en ik heb weer een goede detector naast de ctx. groet Joop. Zo te lezen in de berichten is deze grotere schijf niet te gebruiken op het strand, of toch wel? Wat ik wil vragen hapjes, op het moment dat je jouw Deus aanschafte, zat het programma 3.2 er toen standaard op? Ik heb mijn Deus rond 3 maanden geleden aangeschaft maar daar zat het 3.1 programma op met 3.1 handleiding.
|
| 11 okt 2014, 06:21 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|