|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:56
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Altijd het reserve bevestigings set verstopt in de deus
| Auteur |
Bericht |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 Altijd het reserve bevestigings set verstopt in de deus
hoi,
Foto 1 compleet reserve bevestigings set Foto 2 Haal het dopje eraf Foto 3 en leg hierin het kunststof buisje En wederom dicht zetten met afsluit dop.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 01 feb 2016, 17:54 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 Re: Altijd het reserve bevestigings set bij de hand van deus
vervolg, Foto 4 Draai nu het steun arm los.er zit 1 kruis schroef en schuif nu het armsteun eraf
Foto 5 duw nu de bout met rubber o ring erin
Foto 6 duw nu de vleugelmoer achter in de armsteun
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 01 feb 2016, 17:58 |
|
 |
|
bennie7
|
 Re: Altijd het reserve bevestigings set bij de hand van deus
Vervolg
Foto 7 en 8 draai de vleugel moer zo dat deze erin valt. schuif nu de armsteun er op je zal nu niet in de eerste een kruis schroef in kunnen draaien (vandaar de ruimte die wordt bezet door de vleugelmoer) maar de middelste.
|
| 01 feb 2016, 18:02 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
 Re: Altijd het reserve bevestigings set verstopt in de deus
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 01 feb 2016, 20:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Altijd het reserve bevestigings set verstopt in de deus
Ben jij zo wild Bennie ik ga dat echt niet doen waar om ik heb tocht geen deus  mooie tip voor de deus zoekers 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 01 feb 2016, 20:33 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|