|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:17
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Reg
|
 Deus met 11" schijf????
Hi allen, Dit jaar begonnen met de hobby en nu (al) klaar voor een update van metaaldetector. Ik zoek nu met een Garrett Euro Ace, maar wil een Deus aanschaffen. Nu ben ik op internet aan het kijken of ik moet wachten op de 11" schijf. Helaas nergens echt overtuiging kunnen vinden of ik de normale schijf moet nemen of de 11". Wellicht heeft iemand advies? Grz. Reg
_________________ It's better to regret something you have done than to regret something you haven't done.....
|
| 31 dec 2013, 00:54 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Deus met 11" schijf????
hoi @ Reg,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden  ,maar we stellen het zeer op prijs iets meer over je zelf te vertellen,dat kun je eventueel hier doen viewforum.php?f=565 daarna hebben we 't over je vraag mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 31 dec 2013, 02:28 |
|
 |
|
Reg
|
Hi Chris,
me even voorstellen heb ik zojuist gedaan. Inderdaad wel zo netjes om dat even te doen. Thanx!
_________________ It's better to regret something you have done than to regret something you haven't done.....
|
| 31 dec 2013, 08:18 |
|
 |
|
Highlander
|
Hoi Reg, welkom  de 11 inch is nog niet zo lang uit vandaar dat je nog weinig goede "zoekers" ervaringen kunt vinden op het net, veel zweren op de 11 inch en ik denk dat ik me hierin gedeeltelijk kan vinden, maaaaaaaaarrrrrr  de deus is beroemd en bekend geworden juist om zijn goede "setup" en dat is met de standaard schijf deze heeft in mijn ogen de perfecte diameter om snel goed en overal tussendoor te komen b.v. bij stoppels e.d. en ik zou zeker als beginneling deze setup hanteren dus met de standaard schijf zeker als je op romeins zoekt of op erg vervuilde grond vol met ijzer e.d., de 11 inch zal wellicht iets dieper gaan maar op ijzerhoudende en gemineraliseerde bodem zou ik ten alle tijde voor de standaard dus de kleinere van de twee gaan gr.
_________________ Gr. Highlander
|
| 31 dec 2013, 08:50 |
|
 |
|
V3i
|
Heb zelf de 11" schijf ook. Mijn bevindingen zijn dat de 11" niet echt veel dieper gaat dat de standaard schijf. Althans ik heb het nog niet gemerkt Ook veranderen de geluiden tov de standaard schotel , dus is het elke keer weer omschakelen. Wat ik wel een groot voordeel van de 11" vind is dat op bv weilanden, aardappel akkers of bieten akkers, je meer oppervlakte pakt en daardoor dus ook mooiere zwaaien kunt maken. Als je voor de deus zou gaan , dan zou ik de standaard schotel nemen en ooit eens in de toekomst misschien de 11"er bij nemen.
Let wel: mijn bevindingen , mijn meningen!
|
| 31 dec 2013, 12:00 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|