|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:17
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Highlander
|
 Vraagje computer Deus?!
Hoi allemaal de meeste van jullie zoeken waarschijnlijk met de draadloze koptelefoon van de deus maar heeft iemand al eens een normale koptelefoon aan de Xp computer aangesloten en hier mee gezocht, wanneer ja hoe lang kun je hier ongeveer mee zoeken???? Alvast vriendelijk bedankt!!
gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 09 mei 2012, 13:56 |
|
 |
|
Poetsdoek
Geregistreerd: 10 okt 2011, 12:47 Berichten: 742 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Vraagje computer Deus?!
Geloof dat je 12 uur ken zoeken met het kastje. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Ben het twijfelen namelijk had ook iets in gedachte van 20 uur Maar dit ken je vinden op het inet.
Jruss dr Boy
_________________ ''wie niet zoekt........die niet vind.........''
|
| 09 mei 2012, 14:27 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Highlander schreef: Hoi allemaal de meeste van jullie zoeken waarschijnlijk met de draadloze koptelefoon van de deus maar heeft iemand al eens een normale koptelefoon aan de Xp computer aangesloten en hier mee gezocht, wanneer ja hoe lang kun je hier ongeveer mee zoeken???? Alvast vriendelijk bedankt!!
gr. highlander Ik heb er wel eens een uur of 8 mee gelopen,gaat goed. heb gewoon een goedkope bij de mediamarkt gekocht (€7.00 geloof ik ) werkt perfect 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 09 mei 2012, 17:55 |
|
 |
|
Poetsdoek
Geregistreerd: 10 okt 2011, 12:47 Berichten: 742 Woonplaats: Kerkrade
|
ik heb die van mn iphone wel eens gebruikt erop.....werkt ook goed....bij veel detector winkels krijg je ook een waterdicht hoesje voor het kastje.....heel handig ken je lekker omhangen...
mvg boy
_________________ ''wie niet zoekt........die niet vind.........''
|
| 09 mei 2012, 17:57 |
|
 |
|
johne
|
ik heb het iets anders opgelost. Extra koptelefoon beugeltje kopen en stukje afzagen. Daar een koptelefoon contra stekker aan solderen, koptelefoon module erop en je kan ieder willekeurige koptelefoon gebruiken, Module in de jas en geen last van de kabel. Dan kun je je bedienings kastje nog op je steel laten zitten.
Oh en zowel het bedieningskastje als de koptelefoon module gaan volgens mij +/- 20 uur mee mits vol opgeladen
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Zoekt naar oale spullen johne.nl is gehacked aan een nieuwe site word gewerkt
|
| 09 mei 2012, 23:51 |
|
 |
|
Highlander
|
_________________ Gr. Highlander
|
| 10 mei 2012, 08:10 |
|