|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:17
|
| Auteur |
Bericht |
|
lua
Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:58 Berichten: 1957 Woonplaats: LUALAND
|
 Deus K.T detector
|
| 05 aug 2011, 23:49 |
|
 |
|
melpatcindy
|
 Re: Deus K.T detector
wauw  lua dat is niet best voor het vertrouwen dan in deze dure aankoop kan wel zeggen zal waarschijlijk wel aan de instellingen liggen maar daar meng ik me niet in want daar staat in een bepaalde topic op het forum genoeg over . maar dat je hier gek en  van wordt kan ik begrijpen sterkte zal ik maar zeggen ik heb nog wel een muur voor je  wel trouwens een perfecte manier om het een en het ander te controleren gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 05 aug 2011, 23:59 |
|
 |
|
Highlander
|
Hi lua wat voor een instelling heb je? Gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 06 aug 2011, 10:10 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
ik zoek met de gmp en als ik 1x maal over een baantje loop , vind ik dit en dit neem nou 75 % soms nogniet, je vind altijd wat als je er de 2x over loopt , je laat altijd wat liggen Loop maar eens een akkertje af met de e trac , en dan nog is met de etrac :p je zult er nog dingen van halen!
|
| 06 aug 2011, 11:12 |
|
 |
|
Highlander
|
Zo is het adventis ik wed dat als ik met een garret ace er naderhand overheen ga ik nog wat vind het is van zoveel factoren afhankelijk maar goed ieder zijn mening en als een detector je niet ligt dan zul je er nooit het vertrouwen in hebben zelfs niet dan wanneer je er een top vondst mee maakt Gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 06 aug 2011, 12:23 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
exact zo doe ik het ook neem altijd baantje en keer dan terug. grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 06 aug 2011, 14:21 |
|
 |
|
Marco
|
van voor naar achter over de akker en daarna van links naar rechts levert ook altijd nog wat extras op als je daarna nog wat puf over hebt.. : diagonaal 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 06 aug 2011, 14:24 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
Marco schreef: van voor naar achter over de akker en daarna van links naar rechts levert ook altijd nog wat extras op als je daarna nog wat puf over hebt.. : diagonaal  en daarna 10 cm van de toplaag afhalen en alles nog een keer herhalen moet je dan maar eens kijken wat je er nog allemaal vind gr. lucky nero 
|
| 06 aug 2011, 14:31 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
dat ding is gewoon veel te duur voor de poen €1500,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ben gisteren met de Deus bezitters op pad geweest,de een vond wel wat munten en de andere helemaal niets,maar dat is toeval dat de andere niets vond.maar het constant geruis van ijzer,je consertreren word een stuk moeilijker omdat je altijd maar dat klote ijzer hoort en toch vele malen voor niets je spade in grond plant. de munt wat de ene paktt pak je met een goedkope metaaldetecter ook als je overheen loopt,ik wou deze troep nog niet voor niets of kado voor mijn verjaardag kado hebben eerlijk gezegt  ps wat de deus constant jengelt en geluiden maakt is de E-track muisstil en het viel op ook op dat ik veel meer kleine munten vond dan de deus bezitters ik vind het een schande om deze machine zo hoog op een voetstruk te plaatsen,volgens mij is de XP nog beter  [/color]en we zochten ook nog op zandgronden,im, denk in compacte leem waar veel ijzer ligt het probleem nog verder oploopt qua ijzergeluiden. het is mischien wel overtrokken,maar het klopt wwel in grote lijnen,ik ben al vaker met deus bezitter op pad geweest en veelal zie je het verschil en resultaten wel in de gevonden dingen. LET OP IK HEB ER GEEN ENEKEL BELANG BIJ,IK WIL GEWOON AANTONEN DAT HET NIET DE BELOOFDE MACHINE IS WAT ANDERE ROEPEN!!!!!!!!
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 06 aug 2011, 14:40 |
|
 |
|
bacchus
|
ik ga voledig met je mee deusdetector 
|
| 06 aug 2011, 15:04 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hoi, het is gewoon zo dat het erg irritant kan zijn als je aan het zoeken bent. Het ijzer geluid kun niet uit filteren zoals bij de e-trac. ik zoek ruim over 1 jaar heen en wat de prijs betreft deze had gerust lager kunnen zijn. Zo zag ik dat de andere deus zoeker al gauw de moed opgaf mede door het irritante ijzer geluid. Ik wil niet zeggen dat de vondsten minder worden.Maar je laat toch het een en ander liggen. concentreren word een stuk moeilijker op heldere piep geluiden. Wat betreft de e-track deze is voor mij veel te zwaar die machiene.Met mijn leefdtijd van 56 jaar willen de schouders en rug vaak niet meewerken. Wat betreft de vondsten van gisteren waren voor mij top vondsten.
grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
Laatst bijgewerkt door bennie7 op 06 aug 2011, 15:49, in totaal 3 keer bewerkt
|
| 06 aug 2011, 15:30 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 06 aug 2011, 15:43 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 06 aug 2011, 15:49 |
|
 |
|
jeep
|
Jammer mannen van zo.n dure inverstering. Ik zat nog in dubio maar nu niet meer gr jeep
|
| 06 aug 2011, 17:04 |
|
 |
|
lua
|
Hello, Vandaag nog maar eens op dezelfde akker van gisteren gelopen, eerst met de e-Trac, drie denari een (jammer stuk) fibula en een 6 tal follisjes. Nadien met de Deus.... 1 folisje Na een tijd maar terug overgeschakeld op de e-Trac en opnieuw een denarius  wat follisjes en assen en stuken fibel en ... Moet ik er nog een tekening bij maken Groeten, LUA 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 aug 2011, 18:25 |
|
 |
|
Maurits
|
Mij ouwe trouwe white idx pro valt uit elkaar en ben ook op zoek naar iets anders. Ik was vandaag bij mijn dealer en zag daar weer die moderne orgels staan waar ik bang van werd. Tussen al die hightec stond zowaar een idxpro...met een turbo pakket erop kan ikm weer een paar jaar vooruit.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 06 aug 2011, 20:23 |
|
 |
|
Theodorus
Geregistreerd: 22 maart 2010, 21:24 Berichten: 175 Woonplaats: Zjwaamerlandj
|
Ik kan me voorstellen dat je baalt als een stekker, is natuurlijk ook veel geld voor zo een Deus. Ik had me ook eens verdiept in die Deus toen hij op de markt kwam, veel mensen zeggen ze hebben te veel geinvesteerd in het draadloze gebeuren, anderen prijzen hem weer de hemel in, maar er zijn ook berichten inderdaad dat het een K.T detector is. Een ding weet ik wel als je het idee hebt dat die Deus dingen laat liggen, zul je er nooit echt vertrouwen in krijgen, en dan ga je minder plezierig zoeken.
mvg Theo
|
| 06 aug 2011, 21:27 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
dit is de zoveelste (zeer) ervaren zoeker die teleurgesteld is in de DEUS het ligt niet aan de instellingen en het ligt ook niet aan de zoektechnieken. het ligt aan de discriminatie , die werkt gewoon niet goed en daarom is het een ijzervreter daardoor laat je ook denari liggen en andere toppers. tuurlijk vind je zat met de DEUS , en is hij heerlijk in gebruik  (helaas wel breuk en slijtage gevoelig ) maar voor die prijs verwacht men gewoon meer ik heb zelf getest met ervaren XP zoekers en gelezen wat andere XP zoekers ervaren met de DEUS (p.s er is geen betere test dan zelf het veld op te gaan) lijkt mij nu wel duidelijk er is al een uitgebreid topic over geweest gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 06 aug 2011, 21:32 |
|
 |
|
bobo
|
Ik heb nu een ruim een maand de deus en nog niks gevonden.... maar ook nog niet gezocht ,waar doen jullie dat toch ??! hier staat nog geen veld leeg ,tarwe e.d staat er nog allemaal op , baal dus wel, hoopvol om eens met m,n nieuwe detector te zoeken zoeken maar nu al redelijke sombere berichten over zijn capaciteit, het lijkt me leuk om met de de Engelandgangers een mooi testveldje aan te leggen eens kijken wat daar de resultaten zijn, ik snap eigenlijk niet Cris dat jij uberhaupt een nieuwe detector hebt gekocht, jij plaats wel elke week zoveel vondsten dat je toch heeeel tevreden moet zijn met je stekkies en detector, ik denk dat als je al je denarie op een hoop gooit alleen al aan gewicht een klomp zilver hebt waarmee je met huidige zilver prijs een tigtal nieuwe detectoren kan kopen, maar goed, toch balen voor je dat ie tegenvalt (staat ie al in de verkoop ?)
|
| 06 aug 2011, 22:11 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Bobo , Chris koopt echt geen Deus hoor hij is een echte die-hard Minelab-zoeker gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 06 aug 2011, 22:35 |
|
 |
|
lua
|
|
| 06 aug 2011, 23:01 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 06 aug 2011, 23:05 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
ik doe niet mee 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 07 aug 2011, 10:00 |
|
 |
|
bennie7
|
Laatst bijgewerkt door bennie7 op 07 aug 2011, 13:13, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 07 aug 2011, 13:03 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
Als ik zo lees ben ik blij dat ik de E-track gekocht heb. 
|
| 07 aug 2011, 13:11 |
|
|