Logo
Het is nu 04 maart 2026, 01:32

Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
 deus 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht deus
hoi,

mijn 2e deus bestelt bij wilhelm,
Met een iet wat grotere schotel alles past in de koffer, ook bij wilhelm besteld.

bedankt wilhelm

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

[color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@

10 jun 2015, 19:15
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: deus
Top bennie.

Ik wil hem ook heb ik besloten. Als muntvreter tussen het ijzer. Uit alle testen blijkt dat de deus hier veel beter presteert dan de minelabs. Daarnaast loop je ook langer met 800 gram dan ruim 2 kg. Hou ik de etrac als diepganger op schonere grond.

:10

10 jun 2015, 19:52
Profiel

Antwoord met een citaat
bennie7 schreef:
hoi,

mijn 2e deus bestelt bij wilhelm.

bedankt wilhelm

Je hebt ook twee armen,dus waarom ook niet :07 :03

10 jun 2015, 20:06
Profiel

Antwoord met een citaat
ik zeg goed bezig :10 ,,, maar vraag me af waarom 2 :yh

10 jun 2015, 20:16
Profiel
Beheerder

Antwoord met een citaat
FAR BEYOND DRIVEN schreef:
Top bennie.

Ik wil hem ook heb ik besloten. Als muntvreter tussen het ijzer. Uit alle testen blijkt dat de deus hier veel beter presteert dan de minelabs. Daarnaast loop je ook langer met 800 gram dan ruim 2 kg. Hou ik de etrac als diepganger op schonere grond.

:10
goed Idee, ik zal over een tijd ook een DEUS aanschaffen(gewicht en draadloos) voor losse gronden, voor diepgang houdt ik de E trac uiteraard en trouwens als all rounder is er GEEN betere als de E trac, zoek wel bijna altijd met ervaren DEUS zoekers, maar kunnen mij niet overtreffen qua vondsten :lo

Marco uit Spanje weet wel alles over diepgang in vaste en ingeklonken grond met zijn minelab :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo

heeft ook de DEUS :07

ps, misschien over een jaar of zo is er weer iets beters op de markt :yh dus als ik overweeg de DEUS erbij te nemen , wacht ik ook eens de markt af :06

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

10 jun 2015, 20:18
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Prachtige machine, niet mijn ding,,, maar zie velen er goed mee vinden.

10 jun 2015, 20:39
Profiel

Antwoord met een citaat
is ook mijn ervaring....vaste grond scoord minelab beter op losse gronden nmet veel lucht de deus

ook in vondsten tussen het ijzer uitpeuteren lijkt de Minelab (E-Track) mij beter te scoren dan de Deus

Maar met een deus loop je de hele dag zonder moeite te zoeken

tuurlijk een belangrijke voorwaarde is je detector te kennen...

in elk gel bennie ...proficiat met je nieuwe deus

Edd

10 jun 2015, 20:47
Profiel

Antwoord met een citaat
[quote="Edd"]is ook mijn ervaring....vaste grond scoord minelab beter op losse gronden nmet veel lucht de deus

ook in vondsten tussen het ijzer uitpeuteren lijkt de Minelab (E-Track) mij beter te scoren dan de Deus

Etrac is geen goede machine tussen ijzer. Deus wint dit met vlag en wimpel. Welke dieper gaat weet ik niet. Ben uiterst tevreden met de etrac maar ook deze machine heeft zijn beperkingen

10 jun 2015, 20:54
Profiel

Antwoord met een citaat
Edd schreef:
is ook mijn ervaring....vaste grond scoord minelab beter op losse gronden nmet veel lucht de deus

Etrac is geen goede machine tussen ijzer. Deus wint dit met vlag en wimpel. Welke dieper gaat weet ik niet. Ben uiterst tevreden met de etrac maar ook deze machine heeft zijn beperkingen

Kan best zijn dat je gelijk hebt hoor. :10 ...het is maar mijn ervaring he :roll: en ik zoek nl niet zelf met de E track....maar ik heb op zwaar ijzer vervuilde velden collega zoekers al straffe toeren zien doen met de E-Track waartegen ik (en ook enkele andere ervaren deus zoekers) toch het onderspit moesten delven (ik spreek op harde grond he) we hebben toen enkele tests gedaan ...en die waren duidelijk in het voordeel van de e-track....maar misschien ligt da aan ikke de zoeker die zen deus misschien niet goed genoeg kent hé :oops:

Edd

10 jun 2015, 21:22
Profiel
Beheerder

Antwoord met een citaat
onzin ik haal bijna alles tussen het ijzer uit met mijn E trac, en heb het idee dat de meeste onder ons er gewoonweg niet overweg mee kunnen, ik zoek uitsluitend en alleen maar op vervuilde akkers 8-)

zeker heb ik mits betere akkers dan de meeste van jullie, maar die zijn net zo goed plat gelopen de laatste jaren, het is al eerder verteld, je moet je MD kennen en er overweg mee kunnen ongeacht waar je mee zoekt, zoek al 35 jaar en niemand moet me vertellen hoe het moet, die ervaring en kennis zit in mijn bagage en neemt me niemand meer af.

nee als verteld dat je geen vondsten doet met een E trac op ijzerhoudende grond zal ik verder ook geen woorden meer aan vuil maken.

wie vinden wilt met een E - trac moet sterker zijn dan deze machines, deze machine is uitsluitend voor echte mannen en niet voor jongen meiden geschikt :07 :07 :07

de meeste verliezen doordat ze deze machine niet beheersen, dat telt ook voor de duurdere Whites.

als ik een foto zou maken van de berg romeins/Keltisch van de afgelopen 2 maanden zou je je kapot schrikken :ls :ls :ls en het meeste tussen het ijzer uit :Hellup:

ik vertel duizend keer aan E trak gebruikers een zuivere aaneen gesloten is een piep en niet zo'n harpenaar en als je dit niet kunt onde4rscheiden, koop een ander MD AUB

tentslotte, sta me hier niet te verdedigen, maar ga alleen op resultaten en ervaring af en mijn gouden munten heb ik uitsluitend en alleen op afgetrapte velden gevonden :03

groet Chris :03 :03 :03 :sd :sd :sd

10 jun 2015, 21:47
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Ha chris. Kijk uit met je bloeddruk :lol:

We gaan geen discussie voeren. Ieder zijn smaak. Ik zoek al 15 jaar met minelabs en vind er de kleinste dingen mee. Maar tussen ijzer is het geen killer. Nooit geweest.

Moet je nagaan wat voor collectie je had met de deus man :07 geintje!

Gewoon doen waar men zich goed bij voelt. Dan vind je altijd :10

10 jun 2015, 22:42
Profiel
Beheerder

Antwoord met een citaat
Ha chris. Kijk uit met je bloeddruk :lol:

We gaan geen discussie voeren. Ieder zijn smaak. Ik zoek al 15 jaar met minelabs en vind er de kleinste dingen mee. Maar tussen ijzer is het geen killer. Nooit geweest.

Moet je nagaan wat voor collectie je had met de deus man :07 geintje!

Gewoon doen waar men zich goed bij voelt. Dan vind je altijd :10
alles onder controle man Afbeelding :lol: :lol: :lol: :lol: :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :pol

zoek ook al een jaartje of 10 met de minelab :07 ik weet wel wat hij kan en de DEUS niet kan , maar ik trap er elke keer weer in die discussie :Hellup: zal het niet meer doen :lo :whoea:

groet Chris en succes waar je ook mee zoekt, je moet er tenslotte ook nog eens over heen lopen toch!!!! :03 :sd

10 jun 2015, 23:59
Profiel WWW
ForumJoker

Antwoord met een citaat
HEEL WEIS CC DEUS KOPEN IS ALTIJD LOPEN

minelabs KOPEN IS VEEL VINDEN :goezo:

11 jun 2015, 00:02
Profiel

Antwoord met een citaat
Top keuze Benny :10
is een dijk van een machine , wel een leer curve ivm met ijzer gekend .
Maar nu pak ik geen ijzer meer en haal de munten op geluid er zo uit tov van andere vondsten , maakt niet uit uit welk materiaal de munt is , het geeft een zeer zuivere "piep" of "tuut" bij een munt.
probeer ook in full tones te zoeken , verteld veel meer over de vondst in die modus.

En wil je dieper dan moet je de programa's een beetje aanpassen , zie boek Andy Sabbisch (is ook een minelab man trouwens) een aanrader als je alles uit de XP deus wilt halen !

Heb zelf nog geen minelab gehad , maar op zoekdag op strand had ik toch meer penningen dan de minelab jongens die ik kende.
Op nat zoutzandstrand zijn de minelabs zeker beter , dat heb ik wel gezien en ervaren.
alé veel plezier ermee.

grtzz tntneon

11 jun 2015, 06:55
Profiel
Beheerder

Antwoord met een citaat
heb altijd 2 Deus Md om heen en ze hebben disk op 90 staan omdat het kraakt van het ijzer en ze halen bij langen de prestatie van minelab(E - trac) niet, of ze kunnen niet zoeken, maar ze zijn ervaren zoekers.

er ligt zoveel ijzer dat het vaak al ziet liggen en ik haal mini Follissen er tussenuit en ik zei al eerder de E trac is niet voor watjes :lo

groet Chris :03

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

11 jun 2015, 13:10
Profiel WWW
ERELID

Antwoord met een citaat
coinhunter chris schreef:
heb altijd 2 Deus Md om heen en ze hebben disk op 90 staan omdat het kraakt van het ijzer en ze halen bij langen de prestatie van minelab(E - trac) niet, of ze kunnen niet zoeken, maar ze zijn ervaren zoekers.

er ligt zoveel ijzer dat het vaak al ziet liggen en ik haal mini Follissen er tussenuit en ik zei al eerder de E trac is niet voor watjes :lo

van het zwaaien met een etrac wordt je groot en sterk. :10
Ik zie het gelijk als fitness :lol:

11 jun 2015, 15:06
Profiel

Antwoord met een citaat
Super keuze die deus ik bezit hem zelf ook, ik loop best vaak en diverse zoek vrienden, bekenden en familleden van mij bezitten de xp deus of de minelab

Ik ga niks afkraken maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de minelab bezitters met meer vondsten naar huis gaan als je zoekt op dezelfde akker

Het lijkt er op of is dat je met een minelab meer vindt dan in verhouding met de deus.

Ik ben benieuwd hoe de verhoudingen komen te staan Zodra de nieuwe update en de multi frequentie schotel van deus uitkomt. Anders ga ik het ook een nieuw type minelab aanschaffen als primaire detector.

11 jun 2015, 15:28
Profiel

Antwoord met een citaat
coinhunter chris schreef:

-Ik ben blij met m'n Deus , maar je maakt me wel nieuwsgierig naar de prestaties va/d E-trac :07
En zal je wel geloven , daar je immens meer ervaring hebt dan ik Chris :10
Zou je wel eens op m'n plat gelopen stortje bezig willen zien , om te zien wat jij daar nog uit puurt...
Heb wel al een kleine koperen rekenpening van onder een stevige vierkante nagels vandaan gehaald op zo'n 15 cm , stond er zelf ook van te kijken ...
want VDI gaf maar 38 aan , maar door het zuivere karakter v/h geluidssignaal (tussen de ijzer protjes) wist ik toch dat er een muntje of penning onderlag.
Nice dat je die foto wilde delen met de eurocent en de romeintjes , daar zitten wel heel kleintjes bij !!!

grtzz tntneon

12 jun 2015, 08:56
Profiel

Antwoord met een citaat
leuke discussie :07 , met alle respect maar als je de disk bij de deus op 90 hebt staan heb je het een en ander niet goed begrepen denk ik :06 , om de deus rustig te krijgen hoef je en moet je de disk zeker niet alleen gaan verhogen, er spelen meerdere factoren een rol o.a. KHZ, Gain, en nog een paar instellingen dieper in het menu, de Deus is zeker geen wonderstok en ik durf te beweren dat de beter all-rounder in dit geval de Etrac is maar zoek je op sites die vol met middeleeuws of romeins spul ligt doordrenkt met ijzer zou ik persoonlijk en ten alle tijden de Deus voortrekken, de vraag rest dan natuurlijk hoe vaak komen zulke sites voor tja dat ligt er natuurlijk aan waarnaar je zoekt maar ik denk dat de meesten op zoek zijn naar Romeins en of middeleeuws dus is de optelsom snel gemaakt de Deus voor mij de eerste keus boven de Etrac.

gr. H.

12 jun 2015, 11:05
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 19 berichten ]