|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:31
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Praetorian
Geregistreerd: 09 okt 2008, 21:45 Berichten: 85 Woonplaats: Bergen op zoom
|
 Notch xp deus.
Hallo mede zoekers,
Ik zoek al een tijdje met de deus, en bevalt me prima. Maar kan iemand mij vertellen wat het verschil is als ik disc op 10 zet, of ik zet disc op 0 en notch dan 0 tot 10. Heb nu twee programma s 1 daarvan is de full tones daar heb ik dus 0-10 op notch staan en disc op 0. Het andere programma is een twee toon (disc op 5) waar ik altijd goed mee vind, maar hoor zoveel goede verhalen over de full tones dat ik die maar is ben gaan proberen. Tevens zit er een notch functie op je grond balans (onder expert) ik heb het idee als ik 85/90 notch dat de detector wat rustiger is, maar verlies ik hierdoor diepte. Of zeggen jullie geen notch op grondbalans gebruiken. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Grtn Remy.
|
| 16 apr 2016, 22:08 |
|
 |
|
maurice
|
 Re: Notch xp deus.
Ha Praetorian Off je nu in fulltones /of 2 tones instelt heeft niets te maken met notch /disc Notch zo min mogelijk geef voorkeur aan iets disc (notch lijkt wat verlies aan reactie snelheid). Notch Gb als als de minaralisatie van de grond sterk is iets notch /diepte verlies nee Maurice
|
| 12 mei 2016, 23:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|