|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
XP pinpointer en nieuwe schijf
| Auteur |
Bericht |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
 XP pinpointer en nieuwe schijf
Eindelijk bericht van de importeur:
De XP pinpointer komt eind februari, samen met de HF schijf 22,5 cm Kosten respectievelijk € 195,- en € 369,- incl. BTW.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 28 jan 2017, 22:27 |
|
 |
|
vissertje
|
 Re: XP pinpointer en nieuwe schijf
Deze nieuwe pinpointer levert de volgende extra's. Voor 195 euro vind ik dit persoonlijk een heleboel geld Voeding door middel van herlaadbare Lithium Polymeer batterij. Waterdicht tot op een diepte van 6m Hij kan draadloos met de XP DEUS verbonden worden, wat veel voordelen met zich meebrengt Audiosignaal wordt draadloos doorgestuurd naar uw detector en of uw xp deus hoofdtelefoon
_________________ Groeten Eric Zoekt het tot op de bodem uit
|
| 28 jan 2017, 22:34 |
|
 |
|
Der koi
|
Ze hebben de pointer 35 euro duurder gemaskt als eerder genoemd. Jammer weer. Meerwaarde van de kleine schijf . Denk t niet.
_________________ https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 944?ref=hl
|
| 28 jan 2017, 22:35 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
De MI-6 heeft de volgende mogelijkheden en bijzondere nieuwe eigenschappen:
- Oplaadbare LiPo batterij (Lithium Polymeer) - Waterdicht tot 6 meter - Draadloze verbinding met jouw Deus met de volgende mogelijkheden: (patenten aangevraagd) * Het geluidssignaal van de pinpointer wordt onmiddellijk aan het Deus huis en aan de hoofdtelefoon doorgegeven. * In de MI-6 pinpointer is een anti storing systeem ingebouwd. De Deus schakelt automatisch naar stand-by wanneer de MI-6 aangezet wordt en gaat vanzelf weer aan wanneer de MI-6 wordt uitgeschakeld. * Het Deus display schakelt automatisch over naar een speciaal MI-6 display wanneer de pinpointer wordt aangezet. * De MI-6 heeft na het opladen een zeer lange werkduur tot wel 90 uur. * De MI-6 is voorzien van een opsporingsstand. De Deus heeft een V4 menu waarmee het de pinpointer kan opsporen wanneer deze is verloren zelfs wanneer de MI-6 is uitgeschakeld. Zelfs na enkele weken geeft deze een alarm signaal. * Het Deus menu heeft een uitgebreid menu voor de MI-6, hiermee kun je: + 50 gevoeligheidsniveaus instellen
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 28 jan 2017, 22:42 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Wilhelm schreef: De MI-6 heeft de volgende mogelijkheden en bijzondere nieuwe eigenschappen:
- Oplaadbare LiPo batterij (Lithium Polymeer) - Waterdicht tot 6 meter - Draadloze verbinding met jouw Deus met de volgende mogelijkheden: (patenten aangevraagd) * Het geluidssignaal van de pinpointer wordt onmiddellijk aan het Deus huis en aan de hoofdtelefoon doorgegeven. * In de MI-6 pinpointer is een anti storing systeem ingebouwd. De Deus schakelt automatisch naar stand-by wanneer de MI-6 aangezet wordt en gaat vanzelf weer aan wanneer de MI-6 wordt uitgeschakeld. * Het Deus display schakelt automatisch over naar een speciaal MI-6 display wanneer de pinpointer wordt aangezet. * De MI-6 heeft na het opladen een zeer lange werkduur tot wel 90 uur. * De MI-6 is voorzien van een opsporingsstand. De Deus heeft een V4 menu waarmee het de pinpointer kan opsporen wanneer deze is verloren zelfs wanneer de MI-6 is uitgeschakeld. Zelfs na enkele weken geeft deze een alarm signaal. * Het Deus menu heeft een uitgebreid menu voor de MI-6, hiermee kun je: + 50 gevoeligheidsniveaus instellen  Zijn er al testen geweest, is er al iemand die hem heeft?
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 04 feb 2017, 02:26 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 06 feb 2017, 00:08 |
|
 |
|
DutchITmaster
Geregistreerd: 18 jun 2017, 20:07 Berichten: 8 Woonplaats: Leerbroek
|
Ik ben in het bezit van de MI-6 van XP. Alleen heb ik geen vergelijkingsmateriaal. De Pinpointer werkt zeer goed, heeft ook een trilfunctie en een ledje voor licht ( deze heeft volgens mij geen meerwaarde ) . Wat ik een voordeel vind van alle DEUS spullen zijn de accu's , de draadloze communicatie . Geen gepiel met pakken batterijen .
Wanneer je de pinpointer aanzet gaat het bedieningskastje op pinpointer mode. De pinpointer kan een euromuntje tot wel een centimeter of 6 pinpointen. Het geluid komt door de koptelefoon , in combinatie met de trilstand een goede indicatie.
Ik zou het in ieder geval niet anders willen, geen gepiep in de omgeving, dus ook geen aandacht trekken ( vooral van kinderen ). Daar zit ik nooit zo op te wachten.
|
| 13 jul 2017, 22:18 |
|
 |
|
Edd
Geregistreerd: 05 mei 2012, 23:58 Berichten: 3704 Woonplaats: Sint Truiden België
|
Heb en ook de MI 6
Ik kan enkel vergelijken met men vorige pin pointers de Garret pro pointer .(the back one)... (heb er 2 gehad) in een schaal van 1-10 geef ik de Garret pro pinter een 3 de XP MI 6 momenteel een 7...is zoveel beter ...maar wens eerst nog wel enkele zoekmaanden af te wachten voor ik een definitief oordeel vel..
Als de ellendige Garret 129 eur kost is den XP momenteel zijn geld meer als waard..
en ben je het niet eens ....Koop dan men Garret pro pointer De helft van het bod is voor BVW ....tot een bod van 50 eur ...alles erboven is integraal voor BVW...komt eerstdags in aanbod....
Edd
|
| 13 jul 2017, 22:47 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|