|
|
Het is nu 03 maart 2026, 11:24
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Highlander
|
 Nokta Makro Racer!!
Hoi allemaal alhoewel ik van de oudere modellen van Nokta niet onder de indruk was hebben ze met de Nokta Core en de Nokta makro Racer in mijn ogen iets ontworpen wat niet slecht blijkt te zijn, ik heb verschillende berichten en filmpjes gekeken van o.a. de Nokta makro Racer die het niet onder doet voor zijn ietwat grotere broer de Nokta Core, bij tests is gebleken dat de Nokta Core met zijn 15 KHZ wat feller is op erg kleine edelmetaal stukjes terwijl de Nokta Makro racer met zijn 14 KHZ een betere toonaanduiding heeft met andere woorden als er iets ligt dan hoor je dat wat beter(audio). Zou ik moeten kiezen tussen beide telgen dan zou ik denk ik persoonlijk voor de Nokta Makro racer gaan, hij lijkt wat meer van deze tijd het is een lichtgewicht heeft maar 4 AA batterijen nodig met een levensduur van 30 uurtjes zoekplezier, de diepgang is buitengewoon goed te noemen en kan zich meten met de Highend detectoren zoals de Deus en de Minelab CTX, en qua prijs(579 euro) tja Unbeatable! Voor een meerprijs van 159 euro heb je een draadloze hoofdtelefoon(Blue-Tooth) ik ben benieuwd hoe deze presteert en of deze geen vertraging in de toonaanduiding heeft.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Gr. Highlander
|
| 16 feb 2015, 09:56 |
|
 |
|
Highlander
|
 Re: Nokta Makro Racer!!
review, wat ik eigenlijk al dacht over een Blue-tooth draadloze koptelefoon wordt nu helaas bevestigd https://www.youtube.com/watch?v=r0Xb3RH ... e=youtu.be
|
| 16 feb 2015, 10:41 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi man 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 feb 2015, 11:07 |
|
 |
|
Tom1980
|
8.25 is wel weer interessant zelfde toonhoogte op elke diepte En de prijs natuurlijk niet te vergeten...kan deze onderwater zonder dat ie het niet meer doet 
|
| 16 feb 2015, 14:29 |
|
 |
|
Highlander
|
hij heeft een waterdichte schotel die is waterdicht maar niet de gehele detector! gr. highlander
|
| 16 feb 2015, 14:59 |
|
 |
|
wup
|
Ziet er goed uit! Zoek nu nog met de Whites Coinmaster maar ben toe aan een iets geavanceerdere md, met in ieder geval toon- en waarde-indicatie. Dit lijkt een goede vervanger? Eerst maar even de reviews van gebruikers afwachten... Grt. Wup
|
| 16 feb 2015, 15:41 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Mikel Hoe is het met het ijzer ''ziet deze detector nog wel het goeie er tussen'' jammer dat de video verwijdert is door de eigenaar. Bedankt voor de info grt antonio
|
| 17 feb 2015, 15:04 |
|
 |
|
Highlander
|
Hi Antonio ja dat ziet hij wel, wat je niet hoort is of een object diep of ondiep ligt, de toon komt bij elk object even hard door de reden hiervan is dat de Gain hoog staat ingesteld dus de settings niet al te hoog zetten dan wordt hij onrustig, de "slechte" schroeven blijven in het pakket zitten maar je krijgt er nieuwe "goede" schroeven bij dus mocht je hem willen kopen hier wel op letten, tevens is Nokta bezig met een ander soort koptelefoon die wel presteert zonder ruis op de lijn. Ik heb in menig forum gelezen dat Nokta veel met zoekers samenwerkt, dus toen ze hoorden dat de schroeven niet goed waren ze meteen goede schroeven naar de distributeurs gestuurd hebben(dit kan ik niet bevestigen), de service van Nokta schijnt ook erg goed te zijn!! Ik ben geen handelaar en heb ook geen aandelen van het merk Nokta. Iedereen moet zich een eigen beeld vormen, de toekomst zal laten zien in hoeverre deze detector bestaansrecht heeft, ik vind wel dat er veel features op zitten voor een erg goede prijs, het dieptebereik is ook erg goed te noemen.
Gr Highlander
|
| 17 feb 2015, 18:37 |
|
 |
|
Batjee
|
Heeft wel wat weg van de teknetics t2
_________________ moeilijk te lezen he
|
| 17 feb 2015, 19:10 |
|
 |
|
S E
|
Wacht wel de veldtest af Zijn al zoveel detectors de hemel in geprezen, ze kunnen van alles of ze zijn gelijk vergeleken met een XP deus of een Minelab. Principe blijft, hoe meer stroom je de grond in stuurt hoe dieper hij gaat, dus hoe groter de schotel, en eventueel meer stroom, hoe dieper hij gaat. Als er maar 4 batterijen in gaan en je kan zoveel uur piepen klopt er iets niet, of ze moeten een nieuwe schotel hebben uitgevonden. Het gaat dus puur om de hardware die erin zit,of te wel het vermogen of de recovery. Aangezien ik het gewicht en de nieuwigheid niet zie, is het voor nu een pieper in een goedkoper segment. 300 a 400 euro lijkt me een reële prijs.
_________________ Gr Jan
|
| 18 feb 2015, 01:12 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Heb hem vorige week even in de hand gehad, hij is super licht, Meer interesse had ik er niet voor, voor het moment ben ik voorzien en tevreden met wat ik heb. Wacht wel tot er een keer een echte detector word gemaakt. Groet Gerrit
|
| 18 feb 2015, 09:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
S E schreef: Wacht wel de veldtest af Zijn al zoveel detectors de hemel in geprezen, ze kunnen van alles of ze zijn gelijk vergeleken met een XP deus of een Minelab. Principe blijft, hoe meer stroom je de grond in stuurt hoe dieper hij gaat, dus hoe groter de schotel, en eventueel meer stroom, hoe dieper hij gaat. Als er maar 4 batterijen in gaan en je kan zoveel uur piepen klopt er iets niet, of ze moeten een nieuwe schotel hebben uitgevonden. Het gaat dus puur om de hardware die erin zit,of te wel het vermogen of de recovery. Aangezien ik het gewicht en de nieuwigheid niet zie, is het voor nu een pieper in een goedkoper segment. 300 a 400 euro lijkt me een reële prijs. ja JAN IK HAD NOG IS ZELF 1 MD GEMAAKT dat ding ging tocht diep ik graven vind k een Chineese munt DUS IJ WEET NU HOE DIEP IK ZAT IK WAS WEL MOE JAN 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 feb 2015, 12:38 |
|
 |
|
Zoekzwijn
|
Hahaha Ed jij woelrat haha
_________________ Si vis Pacem para Bellum
|
| 18 feb 2015, 13:06 |
|
 |
|
S E
|
de ed schreef: S E schreef: Wacht wel de veldtest af Zijn al zoveel detectors de hemel in geprezen, ze kunnen van alles of ze zijn gelijk vergeleken met een XP deus of een Minelab. Principe blijft, hoe meer stroom je de grond in stuurt hoe dieper hij gaat, dus hoe groter de schotel, en eventueel meer stroom, hoe dieper hij gaat. Als er maar 4 batterijen in gaan en je kan zoveel uur piepen klopt er iets niet, of ze moeten een nieuwe schotel hebben uitgevonden. Het gaat dus puur om de hardware die erin zit,of te wel het vermogen of de recovery. Aangezien ik het gewicht en de nieuwigheid niet zie, is het voor nu een pieper in een goedkoper segment. 300 a 400 euro lijkt me een reële prijs. ja JAN IK HAD NOG IS ZELF 1 MD GEMAAKT dat ding ging tocht diep ik graven vind k een Chineese munt DUS IJ WEET NU HOE DIEP IK ZAT IK WAS WEL MOE JAN  Jaja, maar je hadde geen liesbreuk 
_________________ Gr Jan
|
| 18 feb 2015, 18:01 |
|
 |
|
Highlander
|
..... Ik heb gehoord dat de schotel bij een bepaalde temperatuur(koude temperatuur)een overload geluid geeft en je dit alleen kunt verhelpen als je de gain naar 70 terug draait , wellicht hebben ze hier geen rekening gehouden in Turkije tja warme temperaturen daaro  , tevens zou het Bluetooth wireless systeem niet goed functioneren, dit heeft men getracht te verhelpen maar wat overblijft is een Bluetooth systeem dus er zit een vertraging in volgens de mensen die een racer beschikken, dus doe je je voordeel mee alvorens je hem eventueel gaat kopen Gr.
|
| 15 maart 2015, 18:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|