Logo
Het is nu 03 maart 2026, 18:45

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Blisstool V2 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Blisstool V2
Sinds enige tijd de Blisstool in handen. Met recht een oostblokker, zeg maar de LADA onder de detectoren. In het begin (eigenlijk nog steeds) een lastig ding en hij geeft zich niet zomaar gewonnen. Kost allemaal enige studie met de driedubbele discriminatie die je moet gebruiken. Wel slim bedacht, geeft absoluut meerwaarde op lastige grondjes (als j t snapt). De grondbalans instelling is ouderwets lastig en kraakvrij krijg je m bijna niet. De V2 is niet echt een beginnersding, meer voor de wat gevorderen die het gesprek met de grond goed aan kunnen gaan. Spinaziedieet is aan te bevelen (gewicht, al is de balans wel weer ok) Van een schoonheid kun je ook niet echt spreken, maar ja....lekker belangrijk....de mannen van de testbaan (BE) hadden het reeds goed in de gaten...wat een belachelijke diepgang, gaat werkelijk nergens meer over. :uu Ik snap er echt niks van (enige anderen ook niet), zelfs met die joekelores-schijf pakt ie mini-minispul op grote diepte. Hij zal uiteraard (vooral op de vuile kleibakken, daar is de V2 voor aangepast) meer getest moeten gaan worden en ik ben dan ook zeer benieuwd wat anderen van deze jongen gaan vinden. Wedstrijdjes dieppiepen zal hij wel gaan winnen. Ik ben nu al bang voor de V1, dieper op schonere grond? Het mooie is, het kost geen drol dus die kun je dr dan gewoon bijkopen :oooo Wordt vast vervolgd,

de Zwaaijunk

01 apr 2010, 22:34
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Blisstool V2
Dat is mooie info Zwaaijunk :10

maar vergeet niet :05 op schone grond gaat iedere md dieper :05

grt Bert

01 apr 2010, 22:40
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Blisstool V2
@ Zwaaijunk; vrijwel iedere Bulgaar die ik tegenkwam tijdens m'n zoekreizen aldaar zocht met dit type MD, en geloof me, ik had het nakijken met m'n (toen) DFX300 en Spectrum XLT!!! Als je ziet wat die jongens uit de grond goochelen van materiaal.....dan heb je zin om te slaan met je White's!! Topaankoop man! :10

28 apr 2010, 12:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]