|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:46
|
| Auteur |
Bericht |
|
Octavianvs
|
 Vista
Iemand ervaring met deze detector? Deze gaat echt diep  en is redelijk goedkoop kijk maar eens naar het eerste filmpje http://www.deeptech-bg.com/vlf.htmlgroeten oct
|
| 26 jun 2008, 22:40 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Vista
Zo vanaf het filmpje te zien gaat ie zeker diep zeg!! En de prijs is zeker niet duur. Zou die detector ook diepte behouden op ijzer houdende grond? Blijft hij stabiel? Op gemineraliseerde grond,wat doet ie dan?
Ik vind het altijd heel moeilijk om een oordeel te vellen als ik de detector niet zelf heb uit geprobeerd. Zou ik zeker wel willen want het zag er wel heel veel belovend uit.
Is er een dealer in Nederland die deze detectoren vekoopt? Ik ben heel benieuwd naar de reacties over de vista.
Dagobert
|
| 26 jun 2008, 23:01 |
|
 |
|
Octavianvs
|
@Dagobert Deze wil ik ook zeker testen, maar ook al is hij niet duur het is wel genoeg geld om alleen maar even te proberen, misch kun je hem ergens huren oct 
|
| 26 jun 2008, 23:10 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo allemaal,
vergeet het, het zijn verkoop praatjes,..dit heb ik al zovaak gezien,
het lijkt wel de Lazer Rapier,..met mijn detector haal ik die diepte ook,..
en zeker met zo een blikje,..staar je niet blind,..verkoop taktieken,..het muntje lag 15 cm diep en dat pakt iedere detector,..zelfs die van de gamma,
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 26 jun 2008, 23:19 |
|
 |
|
dagobert
|
Octavianvs schreef: @Dagobert Deze wil ik ook zeker testen, maar ook al is hij niet duur het is wel genoeg geld om alleen maar even te proberen, misch kun je hem ergens huren oct  Huren voor een test. Nee hoor. Bij een goede dealer mag je kostenloos een detector testen. Een auto koop je toch ook niet zonder dat je er een proefrit mee hebt gemaakt. Testen moet je altijd doen. Zo weet je gelijk wat je koopt. Er zijn ook dealers die er niet happig op zijn maar dan bind je gewoon een plastic zak om de schotel zodat de schotel niet vies word en beschadigt. Dealers waar ik hele goede ervaringen mee heb gehad zijn Gert Gesink(FA.Detect),Wilhelm Bos(midholland detectoren). Maar er zijn nog veel meer klantgerichte dealers die graag willen helpen bij de aankoop van een detector,zonder verplichtingen! Dagobert
|
| 26 jun 2008, 23:22 |
|
 |
|
dagobert
|
bertoninus schreef: Hallo allemaal,
vergeet het, het zijn verkoop praatjes,..dit heb ik al zovaak gezien,
het lijkt wel de Lazer Rapier,..met mijn detector haal ik die diepte ook,..
en zeker met zo een blikje,..staar je niet blind,..verkoop taktieken,..het muntje lag 15 cm diep en dat pakt iedere detector,..zelfs die van de gamma,
grt bert Bert Bert Bert.....Dat zeg ik. Eerst zien met mijn eigen ogen en dan misschien kopen!!!!! De beste detector moet nog altijd uitgevonden worden. Maar dat zal nog wel een paar honderd jaar duren. Dan vinden ze onze kiesvullingen op twee meter diepte Dagobert
|
| 26 jun 2008, 23:25 |
|
 |
|
Defixio
|
Mijn Engels is niet zo best maar als er een dealer is in Nededland haal ik dat ding voor een dag op wat op... Wie stuurt ze ff een mail of er een dealer is!
|
| 27 jun 2008, 12:27 |
|
 |
|
Octavianvs
|
Heb ze een mail gestuurd groeten oct
|
| 27 jun 2008, 13:43 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi allemaal,
Zo een machine moet je op een Romeinse akker testen,..waar het bezaait licht met ijzen,een nagelbed,..
en geen lucht test,.. die zeggen mij niets,hij moet de grond in gaan en geen loos gezwengel in de open lucht,..bodemmineralizatie die moet hij aan kunnen, en dan het verschil met klei en zandgrond,..het is niet makkelijk hoor ik weet het, met die lage freqwentie,VLF, doet hij het wel op de klei, maar niet in het zand.
Ja dan is goedkoop,.. duur koop,
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 27 jun 2008, 14:29 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Dat ziet er goed uit 
|
| 27 jun 2008, 16:58 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Ik ben benieuwd wat de bevindingen zijn. Kan een goede backup detector zijn. Aan de diepgang zie ik geen problemen. Luchttesten zeggen wel wat maar inderdaad niet alles. Maar goed het geeft wel een indicatie wanneer je een munt met een ijzeren tang tegelijk langs je schotel haalt. Dat doet deze detector toch niet slecht.
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 27 jun 2008, 19:07 |
|
 |
|
Joop
|
Ik las de eerste gebruikerservaring vandaag op http://vistarg750.blogspot.com/Volgens een zoeker vergelijkbaar met de gold max power en red heat of zelfs iets beter, maar er hangt ook een grotere spoel onder. Het gewicht is 1,8 kilo wat als een nadeel wordt genoemd. Gezien de prijs (350 euro in Bulgarije) heel interessant, maar ik vraag me af wat hij in Nederland bij de dealer zou kosten...
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 04 jul 2008, 13:03 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Als hij in Nederland op de markt komt en flink duurder dan bestel je hem toch via Bulgarije.
|
| 04 jul 2008, 16:39 |
|
 |
|
Octavianvs
|
Hallo iedereen, Ik heb vandaag antwoord ontvangen. Oordeel zelf groeten oct. Dear Sir, Excuse us for the delay of our answer, but we received the information for your question to Norman Kennedy just now, as he says they are off on holiday for 10 days. It was curious for us to read the topic in dutch metal detector forum and also the oppinions of some members for depth, because we haven't sold Vista RG 750 in Netherlands and Belgium till now :) We don't have dealers in Netherlands or Belgium. About your questions whether ".. this detector keeps his high dept range on iron infested and/or mineralized ground ?" - eevry detector looses from its depth range, how much - that depends on the ground. Our detector doesn't loose from its depth range more than the best detectors in the world. If you need any other information please contact us. Best Regards
|
| 08 jul 2008, 12:33 |
|
 |
|
dagobert
|
Nou nou,als we dat allemaal moeten geloven is het de beste detector ooit gemaakt. Ik geloof er nog geen barst van,ze beloven zo veel op dit gebied. Eeerst zien en dan kijk ik verder. Ik ben benieuwd wie de eerste persoon in Nederland is die deze detector aanschaft. Mocht ik dan veel goede dingen horen,koop ik hem ook.
Dagobert
|
| 08 jul 2008, 12:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dit verhaal word toch nog spannend zo als johan cruiff aan alles hang een nadeel en een voordeel aan of zo iets
gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 jul 2008, 19:17 |
|
 |
|
Johan
|
de ed schreef: dit verhaal word toch nog spannend zo als johan cruiff aan alles hang een nadeel en een voordeel aan of zo iets
gr de ed Elk voordeel 'heb ze' nadeel :P
|
| 08 jul 2008, 19:19 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
je weet pas hoe een detector = ,op het moment dat hij getest is door een bekende ROON test regelmatig detectors op een zeer proffesionele en onafhankelijke manier dus ik denk dat wij er niets over kunnen zeggen ,totdat hij op deze manier getest is gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 08 jul 2008, 19:22 |
|
 |
|
Joop
|
Wie gaat hem uit Bulgarije halen. Dat is de vraag.... 
|
| 08 jul 2008, 19:37 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
joop je kan een zoekdag organiseren in bulgarije
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 jul 2008, 19:39 |
|
 |
|
Joop
|
|
| 08 jul 2008, 19:48 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Ik wil hem wel gaan halen maar wie sponsort mij 
|
| 08 jul 2008, 23:42 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Het zou toch wel erg zijn dat er in bulgarije een detector word geproduceerd die beter zou presteren als een minelab of tesoro of noem maar op, Als dit zo zou mogen zijn dan lijkt het mij toch dat er bij de bekende merken,nieuwe modellen een stilstand plaats vind in de ontwikkeling van discriminatie diepgang enz. Er komt wel wat nieuws maar weinig verschil,alleen de prijs word wat hoger hihi zou deze detector graag eens willen testen op de baan. bedankt grt antoninvs
|
| 09 jul 2008, 21:26 |
|
 |
|
Roon
Geregistreerd: 17 apr 2008, 21:03 Berichten: 156 Woonplaats: Hoensbroek
|
Goed gesproken Toon Heb in al die jaren al heel wat zien passeren, echter zijn er maar weinig modellen die echt iets nieuws hebben laten zien. Zelf ben ik van mening dat ze op VLF techniek nagenoeg uitgepoept zijn en alleen maar enige meerwaarde kunnen bereiken met grotere cq nieuwe zoekschijven. Mijn mening wordt gedeeld met de maker(s)/ontwikkelaars van de Fisher F75 en de Teknetics T2, deze ontwikkelaars schrijven dat na de zeer succesvolle introductie van de T2, ze de F75 hebben gebouwd met 20% meer prestatie t.o.v de T2, maar dat ze hierbij tot op het randje zijn gegaan en de mogelijkheden op VLF gebied nagenoeg "OP" zijn. Onze onafhankelijke testen bevestigen dit alleen maar tot grote ongenoegen van een malafide verkoper uit Friesland. http://s55.photobucket.com/albums/g149/ ... rt2007.jpgEen nieuwe hype op dit moment zijn de S.E.F zoekschijven, heb deze al meerdere malen mogen testen e.d, echter ook bij deze schijven heb ik weer zoiets van "wat lullen jullie nou op al die fora", oke ze gaan veel dieper dan de standaard zoekschijven, maar ze zijn ook bijna 2 maal zo groot en wegen ook 2 maal zoveel, maar wat mij stoort is dat op die bewuste fora niets wordt gerept over het "onrustige cq erg storende" zoekgedrag van deze schijf, je hoeft bij wijze van spreken maar te kijken naar de kabel, of hij geeft al een signaal. De beste remedie is om de kabel vast te zetten met een strapbandje. Mensen laat jullie niet gek maken door loze beloften, detectors kosten goud geld, bezint eer ge begint of vraag advies aan onafhankelijke zoekers die veel ervaring hebben en geen binding hebben met importeurs/dealers, EN PAS OP MET MARKTPLAATS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Staar je ook niet blind op de "super mooie vondsten" die de revue passeren, want deze vondsten worden bijna altijd gevonden op super stekken in het buitenland, waarbij het niet echt veel uitmaakt met welke detector je zoekt. 
_________________ Groetjes,
Roon
http://www.detectortest.info
|
| 12 jul 2008, 01:28 |
|
 |
|
Roon
Geregistreerd: 17 apr 2008, 21:03 Berichten: 156 Woonplaats: Hoensbroek
|