|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Een nieuwe detector erbij de goldenmask 4
| Auteur |
Bericht |
|
soldaat
Moderator
|
 Een nieuwe detector erbij de goldenmask 4
Deze weeek de goldenmask 4 binnen gekregen toont op het eerste oog degelijk heeft hier al iemand ervaringen met deze detector en wat de beste instellingen zijn. ik wil hem hoofdzakelijk gebruiken op akkers voor munten en ander klein spul . Ik heb ook een xp g maxx maar deze gaat niet zo diep op klein spul wil deze nu hoofdzakelijk voor militairia gebruiken
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 sep 2012, 21:40 |
|
 |
|
Travis
|
 Re: Een nieuwe detector erbij de goldenmask 4
Hallo soldaat, ik gebruik de volgende instelling: -ground balance op auto -switch op multi tone -disc level op 2 -power level op 7-8 tot hij net niet stoort .......en gewoon gaan enkel nog wat oefenen om de signalen te interpreteren,dan denk ik aan de zogenaamde "gemengde tonen" In mijn ogen een zeer goede aankoop ,zeker voor die prijs is de performance picobello Heb zelf ook een XP GMP en zoals je zegt ,die legt het laken wat diepte betreft bij deze Bulgaar. grtz Travis
|
| 28 sep 2012, 07:00 |
|
 |
|
soldaat
Moderator
|
Travis schreef: Hallo soldaat, ik gebruik de volgende instelling: -ground balance op auto -switch op multi tone -disc level op 2 -power level op 7-8 tot hij net niet stoort .......en gewoon gaan enkel nog wat oefenen om de signalen te interpreteren,dan denk ik aan de zogenaamde "gemengde tonen" In mijn ogen een zeer goede aankoop ,zeker voor die prijs is de performance picobello Heb zelf ook een XP GMP en zoals je zegt ,die legt het laken wat diepte betreft bij deze Bulgaar. grtz Travis Ik heb hem vandaag heel evenjes geprobeerd op een akker in de buurt waar ik al heel vaak ben geweest kon er toch nog een paar muntjes mee vinden en ook heel klein spul, ook is het een stevige stok niet wiebelig als hij nog beter gaat als jou goldmaxx belooft het veel de xp vam mij is een g maxx vind ook wel kleine muntjes maar niet zo diep voor groot spul ois de g maxx wel heel goed daar zullen er in diepte weinig van winnen. Maar mijn eerste indruk van de goldenmask4 is in iedergeval goed
|
| 28 sep 2012, 22:07 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Ik loop met de goldenmask 3 plus... heerlijk deze detector 
|
| 28 sep 2012, 22:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi veel succes en vind veel top spul 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 29 sep 2012, 00:08 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Veel succes met je nieuwe md Soldaat! Ik loop er ook mee en ik hoef geen andere meer. Een genot om rustig mee te zwaaien en hem werkelijk alles te horen pakken. Wel even wennen, maar dat spreekt denk ik voor zich. In het begin wat lastig te localiseren waar het ligt, maar als ie iets onder de schotel krijgt laat ie je dat weten. Ten opzichte van mijn ouwe md is een heel groot bijkomend voordeel van deze dat ie me ook veel beter laat weten wanneer vooral niet te graven. Zuivere hoge toon en je laat veel trash liggen. Instellingen van Travis zijn een goeie tip, die gebruik ik over het algemeen ook. Veel plezier ermee! Groeten, Cyril
|
| 29 sep 2012, 09:58 |
|
 |
|
soldaat
Moderator
|
Trash schreef: Veel succes met je nieuwe md Soldaat! Ik loop er ook mee en ik hoef geen andere meer. Een genot om rustig mee te zwaaien en hem werkelijk alles te horen pakken. Wel even wennen, maar dat spreekt denk ik voor zich. In het begin wat lastig te localiseren waar het ligt, maar als ie iets onder de schotel krijgt laat ie je dat weten. Ten opzichte van mijn ouwe md is een heel groot bijkomend voordeel van deze dat ie me ook veel beter laat weten wanneer vooral niet te graven. Zuivere hoge toon en je laat veel trash liggen. Instellingen van Travis zijn een goeie tip, die gebruik ik over het algemeen ook. Veel plezier ermee! Groeten, Cyril Ok trash bedankt ik heb er nu een keer mee gezocht moet zeker effe wenne maar ik weet wel dat hij erg fel is op klein matriaal en als het een piep geeft graaf ik toch meestal op alles ik zoek zowel op militairia en op munten voor militairia zal dit echt een hopeloze detector zijn omdat hij te veel klein spul vind maar op akkers geloof ik dat het een geweldige detector is en daar heb ik hem ook voor aangeschaft de g maxx blijft nu aleen voor militairia
|
| 29 sep 2012, 21:13 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|