Logo
Het is nu 29 maart 2024, 14:45



Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
 Vista Smart!!! 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Vista Smart!!!
Vista Smart van Deeptech, een relatief onbekent merk
in Nederland, inmiddels een begrip in Duitsland en England en waarom? omdat deze telg een wolf in schaapskleren
is, we kennen wel de bulgaarse detectoren zoals de Goldenmask series ze zullen geen schoonheidsprijzen krijgen
maar qua zoekeigenschappen doen ze veelal niet onder voor de zogenoemde Top-range detectoren, ik ben dan ook
van mening dat de lijst van Top-range detectoren aangepast dient te worden zeker met het Merk Deeptech en zijn
Vista Smart, deze detector werkt op 15 KHz. wat volgens mij de beste Freq. is voor het munten zoeken, de Vista Smart werkt
op 8x1,5v AA batterijen(goed voor 20/25 uur zoeken) en weegt incl. batterijen 1,5 Kg, er zit een booster op die nog een keer
20% meer diepte geeft zonder dat deze onrustig wordt, de reactiesnelheid is subliem te noemen, je kunt zoeken in 1 of 2
toon all-metaal modus en er zit een ijzerinstelling op waarbij je ijzer en alu-folie kunt discrimineren zonder diepteverlies.
Er zijn enkele schotels voor deze detector te krijgen zoals de 28cm DD widescan die overigens spatwaterdicht is maar ook de
eleptische waterdichte 14x20cm schotel, tevens zijn er ook diepte schotels te verkrijgen, en deze week komt geloof ik de nieuwe
waterdichte 28cm schotel uit die 30 gram lichter is dan de standaard 28 DD widescan.
Uit verschillende tests is gebleken dat de Vista Smart als beste uit de bus komt als het gaat om op moeilijk grond(hoge mineralisatie)
te zoeken ook als het gaat om de prijs/kwaliteit verhouding is hij bijna niet te verslaan hij kost >535 euro< in Duitsland.
Ik kan er veel over vertellen omdat ik hem al wat langer volg, maar het beste is om zelf een beeld te vormen, hierbij enkele
Youtube filmpjes:
https://www.youtube.com/watch?v=NNGHijYRjxk
https://www.youtube.com/watch?v=Ws_TPilPNyU
https://www.youtube.com/watch?v=-N3j_BQRzXA
https://www.youtube.com/watch?v=Q6BQCPYRZds

Ik heb geen banden met Deeptech en behaal geen enkel voordeel uit dit artikel, ik wil alleen laten zien dat de duurdere
detectoren qua diepgang zeker niet beter hoeven te zijn als deze telg, de Vista is in mijn ogen een “No Nonsense” detector zonder
veel toeters en bellen, maar een beest op moeilijke bodemsoorten zoals romeinse/middeleeuwse of keltische sites met een
prijskaartje van net boven de 500 euro.
Ik heb de tests expres nog niet geplaatst omdat ik nog op een goedkeuring wacht om het hier te plaatsen.
Wellicht dat dit bericht helpt om een goede keuze te maken voor je volgende aankoop, want deze detector is zeker een overweging waard!!!!

gr H.


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Gr. Highlander


13 jul 2015, 11:27
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Hierbij de testuitkomst!!!! :07


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Gr. Highlander


14 jul 2015, 06:58
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
helaas is door de maximale limit van maar 100KB niet mogelijk een tabel te plaatsen die ook nog eens een keer leesbaar is :as :as :as :as :as :as :as :as :as
dus mocht je hem willen hebben stuur me maar een pm met jou email adres dan stuur ik hem je toe!.
gr.H

_________________
Gr. Highlander


14 jul 2015, 07:00
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:59
Berichten: 1118
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Hi Mikel
Zoals je misschien weet, loop ik al een tijdje met de vista gold, met grote tevredenheid.
Het zijn middeklassers in prijs maar qua prestatie horen ze bij de topklasse.
Groet
Gerrit


14 jul 2015, 07:23
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
@ Gerrit klopt en dat maakt het juist zo interessant :10 :10 :10 ik heb verschillende tests over de Vista reeks gelezen en gehoord van zoekers die er mee zoeken waarbij menig Deus en CTX in de auto bleef liggen, nogmaals de Vista reeks is een no nonsense detector zonder GPS e.d. maar qua zoekeigenschappen zet hij menig veel duurdere detector in de schaduw!!!!

gr. H.

_________________
Gr. Highlander


14 jul 2015, 07:27
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 dec 2014, 18:19
Berichten: 3827
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Highlander schreef:
helaas is door de maximale limit van maar 100KB niet mogelijk een tabel te plaatsen die ook nog eens een keer leesbaar is :as :as :as :as :as :as :as :as :as
dus mocht je hem willen hebben stuur me maar een pm met jou email adres dan stuur ik hem je toe!.
gr.H




Even de Mods laten uploaden :pp


14 jul 2015, 15:20
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
doe ik graag naar welke Mod. zou ik ze moeten sturen?? :06 :07
gr. H

_________________
Gr. Highlander


14 jul 2015, 15:32
Profiel
Online
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 14:40
Berichten: 7709
Woonplaats: Belgica
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Ik stuur je mijn mail wel even door

_________________
One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.

Minelab: Manticore
Minelab: Equinox
XP: Deus II


14 jul 2015, 15:33
Profiel
Online
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 14:40
Berichten: 7709
Woonplaats: Belgica
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Even kijken hoor, vraag me af of het nog leesbaar is :07


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.

Minelab: Manticore
Minelab: Equinox
XP: Deus II


14 jul 2015, 16:11
Profiel
Online
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 14:40
Berichten: 7709
Woonplaats: Belgica
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Niet dus :lol: :lol: :lol:

Misschien beter even iemand afwachten die wél iets van computers weet :lol:

_________________
One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.

Minelab: Manticore
Minelab: Equinox
XP: Deus II


14 jul 2015, 16:12
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59227
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
zelf met de loep lukt het niet :as

dan moet hij wel super zijn :sd :sd :sd

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


14 jul 2015, 17:39
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 maart 2011, 11:04
Berichten: 319
Woonplaats: Betuwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Heb hem nu een tijdje, absoluut een topmachine. M'n XP GMP en Golden Mask 1+ blijven nu in de kast.
Combineert snelheid met diepte en blijft zelfs op maximale gevoeligheid plus booster aan heel stabiel.
Klopt niet dat hij ook folie kan discrimineren, de Smart kan alleen binnen het ijzerbereik discrimineren en daarboven pakt-ie ook werkelijk alles tot de kleinste flinters metaal.
De 14 inch 'Epic' is een dieptemonster voor de schonere akkers, de standaard 11x8 inch elliptische schotel doet het geweldig tussen ijzer.
Onder hoogspanningslijnen niet of nauwelijks enige storing.

_________________
Zoekt met de Rutus Alter 71 en Deeptech Vista Smart.


16 jul 2015, 09:07
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Klinkt goed Vince :goezo: er is ook een nieuwe op de markt de Vista Warrior deze werkt op 18 HKZ hij gaat weliswaar iets minder diep dan de Smart maar schijnt het op moeilijke bodemsoorten met veel ijzer het erg goed te doen :07

gr. H.


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Gr. Highlander


16 jul 2015, 09:33
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 maart 2011, 11:04
Berichten: 319
Woonplaats: Betuwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Yup, die Bulgaarse machines worden nog steeds onderschat. Zelfs mijn GM1+ van 370 Euro kon zich gewoon goed staande houden tussen het ruim 3x duurdere XP en Minelab geweld.
Wilde eigenlijk de nieuwe GM5, maar de introductie ervan duurde zo lang dat ik voor de Vista gekozen heb.

_________________
Zoekt met de Rutus Alter 71 en Deeptech Vista Smart.


16 jul 2015, 11:23
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
De smart is buitengewoon goed te noemen :goezo: :goezo: :goezo: ik miste alleen een iron volume :04 , maaaaaar omdat deze firma naar zijn klanten luistert hebben ze vanaf deze maand(febr.2016) een iron volume dit is een onwijze verbetering je kunt nu veel beter tussen het ijzer door manoeuvreren :goezo: :goezo: :goezo: :goezo: ze noemen hem nu ook smart plus de prijs is in Germany 570 euro, dus goed op letten dat je de juiste versie koopt want dit is echt een verbetering :goezo: :goezo: :goezo: :goezo:
Gr H

_________________
Gr. Highlander


28 feb 2016, 11:56
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:54
Berichten: 1516
Woonplaats: Augustinusga
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Vista Smart!!!
Yup hij is goed :07 :07

_________________
Soms...........


28 feb 2016, 13:13
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl