Logo
Het is nu 28 maart 2024, 19:52



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Detech Striker!!!!!!! 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Detech Striker!!!!!!!
Hoi allemaal een bekende van mij heeft deze telg, het is echt een dieptemonster van welleer :ls :ls :ls , normaal zou je denken dat 4,6 KHZ alleen voor militaria/relic doeleinden gebruikt kan worden maar het tegendeel is eigenlijk waar, er loopt op Garys detector forum een thread over of de lage frequenties en of deze lage frequenties in principe alleen goed is om grotere objecten in grotere dieptes te detecteren, in feite is dit niet zo je kunt met de lage frequenties ook munten detecteren zelfs de erg kleine muntjes, dit is ook uit tests gebleken natuurlijk kun je in bepaalde situaties beter de hoge frequenties gebruiken denk aan b.v. als er veel ijzer en mineralisatie in een bodem bevindt, maar ik denk zelf ook dat we in onze hoofden het knopje moeten omzetten en we moeten vergeten dat een lage frequentie alleen maar goed is om grotere objecten in grote dieptes te detecteren :06 , maar goed ik dwaal af :07 bekijk dit you tube filmpje maar eens, Detech zegt dat de Striker de diepst gaande detector is in zijn prijs range, misschien hebben ze gelijk misschien niet,....maar ik denk zeker dat hier een bepaalde waarheid inzit :10 nog een kleine randopmerking de meeste detectoren functioneren niet goed in leembodem denk aan de Deus(die ik overigens zelf ook heb), de striker gaat door deze bodemsoort heen als met een warm mes door een pakje boter :07

https://www.youtube.com/watch?v=01yRhI3HO50

gr.h

_________________
Gr. Highlander


22 jan 2016, 08:58
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 feb 2009, 16:49
Berichten: 7684
Woonplaats: Deventer
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Detech Striker!!!!!!!
:10

_________________
gr Peter
zoekt met een XP DEUS


24 jan 2016, 16:55
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl