|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:02
|
| Auteur |
Bericht |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Re: grote schijf voor deus
zwaaijunk schreef: Bij enigszins redelijk goed weer ga ik zondagmiddag de Grote schijf weer uitlaten, of door iemand anders die dit wil? Ernie/Peter? Oftewel tijd voor wat andere/meerdere tests. Ik heb meerdere zoeklocaties in petto: prut, zand en op koeievoer. Zal Betuwe zijn en niet lullig. Koffie aanwezig. p.s.: Hey Metalmaster:   deze helemaal over het hoofd gezien,ik was gekomen  andere keer dan maar 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 24 jan 2011, 00:46 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
hapjes schreef: Hoi Peter.
Ik heb ook nu een aantal maandjes een deus als wij elkaar weers tegen komen op een akker dan kunnen we wel wat instelingen vergelijken.
groet joop Jij was toch diegene die met de e-track in terwolde,je had toen als ik het goed heb nog een slangen kopje en een plakje van deventer/kampen/zwolle gevonden. Hoe bevalt jou de DEUS???? gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 24 jan 2011, 00:49 |
|
 |
|
hapjes
Geregistreerd: 22 mei 2009, 22:28 Berichten: 591 Woonplaats: heerde
|
Klopt Peter maar heb er ook een deus bij gekocht. Ze bevallen mij alle twee wel goed. De E-TRAC heb ik voor de meeste akkers en is nog steeds de nummer 1 voor mij. De deus gebruik ik op landjes met heel veel ijzer dan vind ik tog de deus net weer in het voordeel pakt goed de zilveren muntjes bij het ijzer weg. Tog de steel blijft maar een zwak ding en over die koptel ba wat een rot ding zeg mijn mening ik moet gewoon wat lomps op me kop hebben en niet zo zwak ding.
groet Joop
|
| 24 jan 2011, 19:19 |
|
|