|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:09
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
Draadloze koptelefoon ETrac
| Auteur |
Bericht |
|
Highlander
|
 Draadloze koptelefoon ETrac
sommige jongens gebruiken deze op de Etrac werkt perfect alleen wat ik begrepen heb is het geluid nogal domp  misschien dat iemand hiermee zijn voordeel kan doen of heeft hem al in zijn bezit en kan zijn ervaringen posten Gr. Highlander http://www.play.com/PC/PCs/-/3263/2530/ ... oduct.html
_________________ Gr. Highlander
|
| 23 mei 2012, 21:35 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: Draadloze koptelefoon ETrac
Nou ik ben benieuwd mensen wie heeft dit ding fijn dat je het laat zien Mikel groet Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 23 mei 2012, 22:48 |
|
 |
|
Highlander
|
Graag gedaan Bert Gr. Highlander
|
| 23 mei 2012, 22:51 |
|
 |
|
Misfit
|
'K heb altijd begrepen dat dit soort Bluetooth-systemen te veel vertraging hadden (de piep 20 centimeter na het doel). Van anderen (rene&yvette o.a.) begreep ik dat die TDK wireless (FM radio-golf systeem) een stuk sneller was...
Als deze goed werkt en razend-snel is, hoor ik het graag van een ervarings-deskundige !
|
| 24 mei 2012, 01:05 |
|
 |
|
dirkdezoeker
Geregistreerd: 25 feb 2012, 06:59 Berichten: 146 Woonplaats: West Vlaanderen Belgie
|
zie topic De techniek>>Metaaldetectoren>>Zelfbouw>>"TDK plaatsing" nog bijvertellen geluid is aan de hoge kant in vergelijking met mijn 3030 dus OK gebruikt KLEER technologie is stukken rapper dan Bluetooth bij zwaaien aan 1 meter per seconde is de vertraging 5 cm een beetje trager erover zwaaien en BINGO groeten Dirk
_________________ groeten Dirk zoek met ACE 250/AT Pro
Laatst bijgewerkt door dirkdezoeker op 24 mei 2012, 08:16, in totaal 3 keer bewerkt
|
| 24 mei 2012, 05:54 |
|
 |
|
dirkdezoeker
Geregistreerd: 25 feb 2012, 06:59 Berichten: 146 Woonplaats: West Vlaanderen Belgie
|
hoe krijg ik hier een link dat men alleen moet aanklikken om boven vermeld topic te bekijken, dat kan ik (nog) niet groeten Dirk viewtopic.php?f=235&t=36794aangepast, hartelijk bedankt Bertonius dat is  man
_________________ groeten Dirk zoek met ACE 250/AT Pro
Laatst bijgewerkt door dirkdezoeker op 24 mei 2012, 09:51, in totaal 4 keer bewerkt
|
| 24 mei 2012, 05:54 |
|
 |
|
bacchus
|
Misfit schreef: 'K heb altijd begrepen dat dit soort Bluetooth-systemen te veel vertraging hadden (de piep 20 centimeter na het doel). Van anderen (rene&yvette o.a.) begreep ik dat die TDK wireless (FM radio-golf systeem) een stuk sneller was...
Als deze goed werkt en razend-snel is, hoor ik het graag van een ervarings-deskundige ! hoi ik heb die tdk wr 700,ik heb er geen problemen mee,zeker heb je een lichte vertraging dat is zo,maar het is te verwaarlozen dit gerucht,de kwalitijd van geluid is ook iets anders dan een koss maar wel super,ik spreek voor me zelf,hier heeft iedereen een andere mening over. ik ben tevreden met het reseltaat van deze draadloze headset de TDK-WR700 http://www.beslist.nl/elektronica/d0000 ... WR700.htmlgrt john
|
| 24 mei 2012, 06:38 |
|
 |
|
Highlander
|
de TDk is erg goed te noemen(heb ik ook), alleen voor de etrac schijnen weer andere wetten te gelden  de TDK werk in de meeste gevallen niet goed op een etrac(in veel gevallen een zoemend geluid op de achtergrond?) gr. highlander
|
| 24 mei 2012, 07:36 |
|
 |
|
krokdundee
|
Highlander schreef: de TDk is erg goed te noemen(heb ik ook), alleen voor de etrac schijnen weer andere wetten te gelden  de TDK werk in de meeste gevallen niet goed op een etrac(in veel gevallen een zoemend geluid op de achtergrond?) gr. highlander Hi Mikel Dat is de basis toon wat je hoort Groet Gerrit
|
| 24 mei 2012, 14:31 |
|
 |
|
Highlander
|
|
| 24 mei 2012, 15:27 |
|
 |
|
bacchus
|
krokdundee schreef: Highlander schreef: de TDk is erg goed te noemen(heb ik ook), alleen voor de etrac schijnen weer andere wetten te gelden  de TDK werk in de meeste gevallen niet goed op een etrac(in veel gevallen een zoemend geluid op de achtergrond?) gr. highlander Hi Mikel Dat is de basis toon wat je hoort Groet Gerrit geen last van een zoemend geluid op de achtergrond grt john
|
| 24 mei 2012, 16:05 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
met een radio zender / ontvanger heb je geen vertraging ( heb ik mij laten vertellen) zelf heb ik bleutooth draadloos met koss koptelefoon , en met deze minimale vertraging werkt het ook prima went gauw gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 24 mei 2012, 21:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|