|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:56
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
 zilver uit het water
laast deze ketting gevonden in het water. gewicht 75 gram. bijzonderheden hij is helemaal compleet en lag gesloten in het water. gr. lucky nero 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 17 aug 2009, 11:56 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: zilver uit het water
Vaak doet de jeugd een ketting of armband in de zak van hun zwembroek. Anders zijn ze bang dat ze hem verliezen. Niet bij stil gestaan dat de zakken binnenste buiten keren als ze gaan zwemmen. Zo komt ook al dat kleingeld op de bodem terecht.
Lekkere zware ketting man.
Dagobert
|
| 17 aug 2009, 12:57 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi dagobert
ik denk niet dat ze deze in de broekzak hadden zitten er zat namelijk ook nog een grote hanger aan,en dat lijkt me toch niet prettig zitten in de broekzak.
gr. lucky nero
|
| 17 aug 2009, 13:23 |
|
 |
|
dagobert
|
lucky nero schreef: hoi dagobert
ik denk niet dat ze deze in de broekzak hadden zitten er zat namelijk ook nog een grote hanger aan,en dat lijkt me toch niet prettig zitten in de broekzak.
gr. lucky nero Kan ook gewoon om zijn nek hebben gehangen. En bij een duik of rare beweging de ketting van zijn nek verloor. Er is wat dat betreft zo veel mogelijk. Anders lag het er allemaal niet. Dagobert
|
| 17 aug 2009, 13:40 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|