|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:24
|
voor het eerst in het water
| Auteur |
Bericht |
|
Rene Verhoef
|
 voor het eerst in het water
Voor het eerst in het water lopen zoeken met twee van het forum. Weinig gevonden maar wel een hoop geleerd Hierbij een paar fotos van de mannen in actie. Bedankt Dagobert en Peepplaza. Danny was je nog op tijd op de verjaardag Groeten Rene.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 jul 2008, 18:54 |
|
 |
|
Peepplaza
|
 Re: voor het eerst in het water
Hey Rene, Was een leuke korte dag, het begon met een lekker bakkie koffie bij jou thuis en heb even van je prachtige gouden ring met Niello mogen bewonderen. Toen op plaats van bestemming waar je boot lag keken we uit hoe prachtig jou ouders daar woonde, echt een super mooie omgeving zeg. Helaas vielen de vondsten tegen ik had zelf 7 muntjes waarvan 1 kwartje en een cent uit 1969 ofzo, je zou daar meer verwachten maar sommige stukken waren best moeilijk om in de grond te komen maar toch samen met jou en Gerard een leuke ochtend gehad. Hier een kort filmpje van vanmorgen: http://nl.youtube.com/watch?v=y33kTwYK7oI
|
| 13 jul 2008, 19:39 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Rene,Dannie & Gerard,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, prachtige opnames van het waterzoeken mijn maatjes zijn me ook altijd aan het overhalen om in het water te zoeken,is natuurlijk war anders dan je over de akkers en velden loopt dat waterzoeken is lichamelijk natuurlijk een stuk zwaarder door de weerstand van het water. mooi filmpje heren grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 13 jul 2008, 20:02 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi Danny, Rene,..en Gerard,
Mooie foto`s, en een leuk filmpje,
ja en de zomer was nog niet geweldig,..dus de vondsten vallen tegen
maar wie weet,
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 13 jul 2008, 20:02 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Het is leuk om te doen Chris vooral nu de akkers zijn ingezaaid en zwaar is het zeker als je het voor het eerst doet maar dat is pure gewenning.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 jul 2008, 20:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dat is nog niet zo makkelijk dat water zoeken 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 jul 2008, 20:28 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
prachtig verslag MANNEN zo te zien erg NAT ,maar ook erg leuk ooit ga ik het ook eens wagen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 13 jul 2008, 20:49 |
|
 |
|
dagobert
|
Hey Hallo, Hierbij even mijn mening over de zoekdag in het water. Om 10:00 vanmorgen bij Rene thuis aangekomen. Graag via deze weg nog even een bedankje aan Rene en zijn vrouwtje. Koffie drink ik niet want dan ga ik helemaal als de brandweer! Dus een glaasje sap was een lekker alternatief. Later reden we achter Rene aan op weg naar waar zijn ouders wonen. Wow!!! Wat wonen die mensen prachtig zeg. Een mooi huisje direkt aan het water van de maasenveenseplassen. Toen we op de vlonder stonden keken we net naar het water en daar zwom me er toch een dik watervarken!!! Oh,Zegt Rene. Die komen wel vaker bezoek bij ons. Over het zoeken zal ik me maar niet uitlaten,dit was huilen met de pet op  Geen vondsten om over naar huis te schrijven. Bagger genoeg geschept. Ik had ook mijn nieuwe camera meegenomen en heb gelijk even een paar foto,s genomen. Hierbij de foto,s Dagobert
Laatst bijgewerkt door dagobert op 13 jul 2008, 23:25, in totaal 19 keer bewerkt
|
| 13 jul 2008, 20:58 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Foto's verzopen 
|
| 13 jul 2008, 21:05 |
|
 |
|
dagobert
|
Te veel kb. Hoe verklein je die nou weer? Ben beetje blond vandaag
|
| 13 jul 2008, 21:12 |
|
 |
|
Defixio
|
Wat is een watervarken? Karper? Wat kun je daar zoal vinden? Het lijkt mij geen zwemmers-strandje waar mensen ringen en zo verliezen... 
|
| 13 jul 2008, 21:15 |
|
 |
|
Mat
|
dagobert schreef: Te veel kb. Hoe verklein je die nou weer? Ben beetje blond vandaag http://www.easyresize.nl/?pid=1GR Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
Laatst bijgewerkt door Mat op 13 jul 2008, 21:21, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 13 jul 2008, 21:20 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Leuke fotos en filmpje Danny leuke dag met jullie gehad als ik een detector voor onderwater heb ga ik het nog een keer proberen. En ga toch nog een keer een poging wagen om toestemming te krijgen om op het betaalde strand te zoeken (gooi al me charmes in de strijd) als het me lukt horen jullie van me. PS ik toon toch wel erg dik in zo waadpak groeten Rene
|
| 13 jul 2008, 21:20 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Defixio schreef: Wat is een watervarken? Karper? Wat kun je daar zoal vinden? Het lijkt mij geen zwemmers-strandje waar mensen ringen en zo verliezen...  He Defixio Het was inderdaad een karper maar was net zo dik en groot als een varken en waar wij zochten wordt wel degelijk gezwommen in de zomer er druk. Groeten Rene.
|
| 13 jul 2008, 21:24 |
|
 |
|
bubba
|
|
| 13 jul 2008, 21:24 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
En bedankt gr Rene
|
| 13 jul 2008, 21:26 |
|
 |
|
bubba
|
een goed drijfvermogen = nooit weg ,als je gaat waterzoeken gr bubba 
|
| 13 jul 2008, 21:27 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 13 jul 2008, 21:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
watervarken dat zijn toch die jonges in het water met die zoek dingen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 jul 2008, 21:30 |
|
 |
|
Defixio
|
Ghe ghe ghe Ed.... 
|
| 13 jul 2008, 21:31 |
|
 |
|
Peepplaza
|
dagobert schreef: Te veel kb. Hoe verklein je die nou weer? Ben beetje blond vandaag Stuur ze anders even naar mij dan zet ik ze er wel op watervarken 
|
| 13 jul 2008, 22:21 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Lukt het niet Dago Gr Rene
|
| 13 jul 2008, 23:16 |
|
 |
|
dagobert
|
Hey,
Ja, het gaat nou wel een beetje. Alleen de kwaliteit lukt niet zo.
Dagobert
foto,s komen er echt aan hoor
Laatst bijgewerkt door dagobert op 14 jul 2008, 13:35, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 13 jul 2008, 23:30 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
dagobert schreef: Hey,
Ja, het gaat nou wel een beetje. Alleen de kwaliteit lukt niet zo.
Dagobert
Nog meer foto,s He Dago ik ben een stuk knapper geworden zo Hier nog een paar fotos Ja dagobert je kan kijken in je waadschep maar zit echt niks in  (zie eerste foto) gr Rene
|
| 13 jul 2008, 23:46 |
|
 |
|
dagobert
|
Laatst bijgewerkt door dagobert op 14 jul 2008, 13:51, in totaal 6 keer bewerkt
|
| 13 jul 2008, 23:52 |
|
|