|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:40
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
 watervondsten guusgeluk
Van de week deze ringen uit het water gehaald, 2x rvs en 2x zilver en een oorsteker zilver met bling. En uiteraard de eurotjes, Foto genomen met mijn nieuwe telefoon, super apparaat. guus
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 08 jun 2012, 15:37 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
 Re: watervondsten guusgeluk
dat moeten zeker de nodige euro's zijn geweest kost niet niks de nieuw galaxy had ook 2x zilver ring en weinig euro deze week gr john
|
| 08 jun 2012, 19:07 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ guus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zo netjes gedaan mijn zoon Guusgeluk schreef: Foto genomen met mijn nieuwe telefoon, super apparaat. geen sluikreclame Wilco grt Chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 08 jun 2012, 19:12 |
|
 |
|
tejen
Geregistreerd: 05 sep 2011, 10:36 Berichten: 435 Woonplaats: laakdal
|
loool 
|