|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:30
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
mart hoffmann
|
 weer een granaat (lol)
Beste allen, nog heel even wezen vissen geweest (even oefenen voor morgen  ). Ik was samen met m'n twee zonen, één aan het vissen, de andere lekker 'klooien' aan het water. We doen meestal wie de vondst van de dag heeft. En mijn zoon heeft gewonnen  , hij had binnen een paar minuten al een halve handgranaat uit de 18e eeuw  , helaas was ie half  (z'n tweede). Even later had ie een mesje te pakken. Bij thuiskomst gelijk even schoongemaakt, blijkt er een heel fraai (en lang) merk in te staan. groeten, Mart
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 jun 2009, 22:31 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: weer een granaat (lol)
mart hoffmann schreef: Beste allen, nog heel even wezen vissen geweest (even oefenen voor morgen  ). Ik was samen met m'n twee zonen, één aan het vissen, de andere lekker 'klooien' aan het water. We doen meestal wie de vondst van de dag heeft. En mijn zoon heeft gewonnen  , hij had binnen een paar minuten al een halve handgranaat uit de 18e eeuw  , helaas was ie half  (z'n tweede). Even later had ie een mesje te pakken. Bij thuiskomst gelijk even schoongemaakt, blijkt er een heel fraai (en lang) merk in te staan. groeten, Mart Dat is die andere helft van die granaat Mart. Je blijft vinden daar he??!! Dagobert
|
| 25 jun 2009, 22:34 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Die gaat die vind eend,.. zo zal het altijd blijven,..je moet er wel iets voor doen,.. mooi gevonden Mart grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 25 jun 2009, 22:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi mart die van mijn is heel
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet