|
|
Het is nu 04 maart 2026, 21:18
|
gereserveerd voor onze ED!!!!!
| Auteur |
Bericht |
|
MDgek
|
 gereserveerd voor onze ED!!!!!
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
Laatst bijgewerkt door MDgek op 06 maart 2011, 20:31, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 06 maart 2011, 20:27 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: gereserveerd voor onze ED!!!!!
zal is even kijken of het me lukken gaat
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 06 maart 2011, 20:29 |
|
 |
|
MDgek
|
maak me gek 
|
| 06 maart 2011, 20:31 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Laat zien  ,........................... mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 06 maart 2011, 20:52 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3983 Woonplaats: Noordgouwe
|
Romeinse helm ????? 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 06 maart 2011, 20:55 |
|
 |
|
dagobert
|
Schiet is op dorpsgek Dagobert
|
| 06 maart 2011, 20:56 |
|
 |
|
Hans1971
|
Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet hetIk weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet hetIk weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het,Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het Maar zeg het niet Ben benieuwd hoe die eruit ziet. Plaats maar gauw.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 06 maart 2011, 21:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
het val wel mee hoor
gewoon een zilveren mes heft
met magneten dat is alles
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 maart 2011, 21:10 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
Mooie sleutels Ed 
|
| 06 maart 2011, 21:16 |
|
 |
|
dagobert
|
Geluk is met de domme zullen we maar zeggen. Dagobert
|
| 06 maart 2011, 21:17 |
|
 |
|
Hans1971
|
Maak eens schoon, je zei al dat er een leeuw opstond
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 06 maart 2011, 21:26 |
|
 |
|
Hans1971
|
dagobert schreef: Geluk is met de domme zullen we maar zeggen. Dagobert Zal jij wel een gelukkig man zijn 
|
| 06 maart 2011, 21:27 |
|
 |
|
marcel kerk
|
Ik heb m vanmiddag mogen aanschouwen. het is echt een pracht dingetje. gefeliciteerd ed. En die sleutel is idd mega groot. 
|
| 06 maart 2011, 21:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: Geluk is met de domme zullen we maar zeggen. Dagobert dan ben ik vaak dom
|
| 06 maart 2011, 23:14 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: dagobert schreef: Geluk is met de domme zullen we maar zeggen. Dagobert dan ben ik vaak dom Gelukkig maar ed. Anders doe je deze vondsten niet. Dagobert
|
| 06 maart 2011, 23:16 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: Maak eens schoon, je zei al dat er een leeuw opstond maak hem morgen wel schoon beter dom en veel vinden dan slim en niks vinden 
|
| 06 maart 2011, 23:16 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: Hans1971 schreef: Maak eens schoon, je zei al dat er een leeuw opstond maak hem morgen wel schoon beter dom en veel vinden dan slim en niks vinden  Daar heb je ook weer een punt!! Dagobert
|
| 06 maart 2011, 23:17 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
marcel kerk schreef: Ik heb m vanmiddag mogen aanschouwen. het is echt een pracht dingetje. gefeliciteerd ed. En die sleutel is idd mega groot.  dank je wel ja ik zeg nog tegen rich ik ga voor een zilveren mes heft en ja hoor daar was hij en nog een mond harp bedankt rich waar blijf jou toppers
|
| 06 maart 2011, 23:28 |
|
 |
|
MDgek
|
welke, deze??
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 maart 2011, 23:32 |
|
 |
|
MDgek
|
of euhhh, deze soms
|
| 06 maart 2011, 23:32 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Mooie vondsten Ed  in het bijzonder natuurlijk de twee sleutels. De ene links kan ik niet zo goed zien,maar de kleine is eind 16e begin 17e eeuw. Als die andere schoon is,graag nog effe plaatsen Ed  . Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 06 maart 2011, 23:33 |
|
 |
|
MDgek
|
of wil je een totaaloverzicht? Kan ook hoor 
|
| 06 maart 2011, 23:33 |
|
 |
|
hannibal
|
_________________ gr Hannibal
|
| 06 maart 2011, 23:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
MDgek schreef: of wil je een totaaloverzicht? Kan ook hoor  ja 
|
| 07 maart 2011, 00:03 |
|
 |
|
MDgek
|
u roept..................
|
| 07 maart 2011, 00:04 |
|
|